Stekelenburg verwacht bij Ajax te blijven Uitgegeven: 8 juli 2011 16:17 Laatst gewijzigd: 8 juli 2011 16:17 AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg gaat ervan uit dat hij komend seizoen het doel van Ajax verdedigt. Het Italiaanse AS Roma zou interesse voor de keeper hebben getoond, maar Stekelenburg rekent vooralsnog niet op een transfer.
''Het is afwachten of ik dit seizoen hier of ergens anders zal spelen. Ik weet het op dit moment niet. Ik ga er vanuit dat het hier is'', aldus Stekelenburg op de website van Ajax.
Hij maakte woensdag zijn rentree na een afwezigheid van vier maanden. ''Het was lekker om weer mensen in een Ajax-shirt voor me te zien.''
Noou die saaie wedstrijd ook weer gehad, na de 0-1 eigenlijks al niet meer serieus gekeken. Ben blij dat ik er niet heen geweest ben.. Zal me echt dood ergeren hahaha!
Naja, we weten in iedergeval dat ze gewoon een off day hadden en dat het niet lag aan de kwaliteit van de spelers, dat weten we wel na die 0-11 denk ik
1-0 gewonnen Beetje jammer alleen dat ik 2 favorieten had, Argentinië en Uruguay en wie moeten d'r zaterdag in de kwartfinale tegen elkaar? Juist, Argentinië-Uruguay En Been is opgestapt hè Spelers hadden d'r geen vertrouwens meer in..