Stomme is alleen de dag erna ga ik pas naar een psycholoog dus echt een diagnose is er nog niet.
Ik merk dat ik het sowieso spannend vind om te gaan. Dus ik ga een van mijn ouders maar vragen om mee te gaan ook omdat twee meer onthouden dan een.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Hoe kunnen sommige mensen zo makkelijk zijn als paard wat mankeert? Gewoon niet komen en het maar door stalgenoten laten oplossen, niet eens basiszorg als temperaturen of zelfs medicatie geven. Zal wel aan mij liggen, maar als je dat niet kan bieden moet je je afvragen of je aan een paard moet beginnen.
In normale tijden als paard niks mankeert niet elke dag komen, geen probleem, zolang de zorg maar gedaan wordt. Maar zodra er medisch iets aan de hand is wat dagelijks 1 of 2 keer aandacht nodig heeft zorg je gewoon dat je er heen gaat.
Zoveel mensen waar het vooral om rijden draait en waar het paard gewoon niet de aandacht krijgt die het nodig heeft als ze medisch niet in orde zijn. Of niet de tijd voor correcte revalidatie, omdat ze maar zo snel mogelijk weer aan de slag willen. En ergste is nog dat ze soms ook nog geprezen worden als er wel een dierenarts bij gehaald wordt. De lat ligt wel heel laag hoor...
Lay_D schreef:Ik heb mij vanmorgen 'verslapen' mijn wekker stond op 5.30 maar ik schrok wakker om 5.40.
Mijn batterij percentage van mijn tel was op het moment van naar bed gaan 56%, ben er nog niet achter hoe hij ineens leeg kon zijn. ( zet mijn wekker op mijn telefoon aan).
Nou was het niet zo heel erg, want moest pas om 7u de deur uit maar doordat ik zo naar wakker ben geworden, liep de hele dag gewoon in de soep.
fleurtjeuh schreef:Marcella schreef:
Uitslag mri krijg ik nog.
Je moest wachten op de mri voordat je naar huis mag, maar je mag naar huis voor de uitslag van die mri?
Bijzonder
Zebrastreep schreef:Dat al mijn verplichte afspraken zo ontiegelijk vroeg zijn. Volgende week om 9:00 mag ik mij melden bij de bedrijfsarts![]()
Stomme is alleen de dag erna ga ik pas naar een psycholoog dus echt een diagnose is er nog niet.
Ik merk dat ik het sowieso spannend vind om te gaan. Dus ik ga een van mijn ouders maar vragen om mee te gaan ook omdat twee meer onthouden dan een.
Little_Gift schreef:fleurtjeuh schreef:
Je moest wachten op de mri voordat je naar huis mag, maar je mag naar huis voor de uitslag van die mri?
Bijzonder
Hoe bedoel je dit?
fleurtjeuh schreef:Marcella schreef:Bijna thuis.
Uitslag mri krijg ik nog.
Bijzonder
Bellatrix schreef:Tancreda4 schreef:Verrot geslapen.
En last van mijn tand. Maar ik wil niet bellen, want ik denk (weet) dat dit dikke ellende gaat worden...
Maar als je niet belt wordt de ellende alleen maar groter...
Zebrastreep schreef:Dat al mijn verplichte afspraken zo ontiegelijk vroeg zijn. Volgende week om 9:00 mag ik mij melden bij de bedrijfsarts![]()