Maar de dichtsbijzijnde winkel die nu open is, is 25 min rijden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Dat er voor de 3e keer in 1,5 week tijd alweer een grote brand gaande is op onze mooie Brunssummerheide, mijn ‘achtertuin’. Mijn hart huilt.
Zebrastreep schreef:Mijn buurman heeft zijn vriendjes weer op bezoek, en die vriendjes willen altijd graag de muziek even hard.
Als ik geen vroege dienst had morgen zou ik er niet zo wakker van liggen en nog wat langer opblijven. Maar dat is helaas geen optie.
Maar dat geschreeuw erover heen. Zet de muziek wat zachter Als je met elkaar wilt praten.
In dit geval is mijn lichte doofheid en tinitus toch niet heel erg. Dat sluit het ergste wel af. Nadeel ik kan niet met oordopjes in slapen.
En dat mijn hele huis naar broccoli ruiktals ik het al ruik denk ik , voorlopig hoef ik dat niet weer.
denisesilver schreef:Ik denk dat ik de enige mens op deze aardkloot ben die het voor elkaar krijgt diens lip open te snijden aan een medicijnverpakking. Vraag me niet hoe
Myfairytale schreef:Telpeva schreef:...eieren in de bol app, volgens mij heb ik zojuist bezigheidstherapie gevonden, ik ga ook zoeken!
Dankzij jou ook begonnen.![]()
Maar moet er nog eentje en kan hem niet vinden. Ergernis.
Schuur_ schreef:Ik zit al 1,5 dag te twijfelen of ik een mail moet versturen of niet. Afgelopen week sollicitatiegesprek gehad en was erg gunstig. Ze moest nog wat dingen bekijken voor ze concreet kon worden (was spontane sollicitatie dus niet op een vacature).
Ik vraag me nu af of ik een mailtje moet sturen om te bedanken en te laten weten dat ik nog steeds enthousiast ben. Ook was er sprake om een keer kennis te maken met het team. Of is het too much om zelf contact op te nemen?
Myfairytale schreef:Telpeva schreef:![]()
Welke moet je nog? Dan fluister ik hem naar je via pb
Het mandje van de firma Bol. Zal vast een hele makkelijke zijn, maar vind hem zo niet.
Melanie: die van kan gebruikssporen bevatten zat bij de refurbished producten.
De andere weet ik zo even niet meer.