Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 18:57

Zin om planten te kopen.

Maar de dichtsbijzijnde winkel die nu open is, is 25 min rijden. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:06

cursebreaker schreef:
Dat er voor de 3e keer in 1,5 week tijd alweer een grote brand gaande is op onze mooie Brunssummerheide, mijn ‘achtertuin’. Mijn hart huilt.

Vreselijk hé...

Vorige week al bij Ede, ik hield toch even mijn hart vast om de Hoge Veluwe. Ik kom graag in dat gebied.

Maar ook in mijn omgeving al 4 kleine natuurbrandjes in een korte tijd.

Ik vind het heel fijn dat de zon schijnt. Maar een beetje regen is niet verkeerd.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:09

Ja, echt vreselijk. Zeker omdat het te voorkomen is als mensen hun zooi achter zich aan opruimen wat brand triggert met zo’n ‘droogte’. Vorig jaar ook meermaals branden geweest maar dat was idd wel pas echt later in het seizoen. Dit is wel heel vroeg en veel nu, maar te verwachten wel gezien de omstandigheden. Hier ondertussen de roosters in de ramen dicht moeten draaien want je ruikt het bij ons binnen echt heel goed ook.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:19

Van de week was zelfs bij mij een kleine bosbrand, waarschijnlijk door een weggegooide peuk of reflecterend afval. Hoe erg ik ook van dit mooie weer houd, een flinke regenbui mag nu ook wel weer

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:33

DuoPenotti schreef:
luuntje schreef:
Chanicha gefeliciteerd.

Marcella sterkte voorje moeder.

Dank je wel luuntje!

hey, ook vanuit hier gefeliciteerd! Y)(^)

Dat is een nadeel vanuit de telefoon dan zie je de Afbeelding niet altijd.[/quote]

Dank je wel wel DuoPenotti!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:52

Ik ergerde vandaag aan mijn lichaam, en dan mag je weer is helpen bij een bevalling van een schaap.
Zegt mijn lichaam keihard NEE. Ik had de kracht niet om even een schaap op de grond
te houden terwijl de andere het schaap hielp met de bevalling.

Vorige keer heb ik de hele bevalling geholpen om het schaap op de grond te houden,
en nu zei mijn lichaam binnen 5-10min NEE. dit doen wij even niet.

En sindsdien ook goed last van beide schouders. Het is bijna zware pijnstillers moment, maar dat wil ik niet.

MARenAMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 21:19

Ik had vandaag eindelijk iemand die ik goed ken in vertrouwen genomen of even iets belangrijks te delen. Dat is iets wat ik van mezelf niet zo snel doe, omdat ik daar vroeger best een aantal negatieve ervaringen mee heb gehad helaas.
Ik had dus vandaag eindelijk de moed om het toch eerlijk te zeggen want het zat me dwars, maar oprecht, sommige mensen hebben niet echt een idee van meeleving :n De hele tijd maar zijn kant op draaien en daar vergelijkingen mee maken die niet eens vergelijkbaar zijn >;)

Ach ja, dat doe ik dus zeker vaker… :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 21:43

Mijn buurman heeft zijn vriendjes weer op bezoek, en die vriendjes willen altijd graag de muziek even hard.

Als ik geen vroege dienst had morgen zou ik er niet zo wakker van liggen en nog wat langer opblijven. Maar dat is helaas geen optie.

Maar dat geschreeuw erover heen. Zet de muziek wat zachter Als je met elkaar wilt praten.

In dit geval is mijn lichte doofheid en tinitus toch niet heel erg. Dat sluit het ergste wel af. Nadeel ik kan niet met oordopjes in slapen.

En dat mijn hele huis naar broccoli ruikt :') als ik het al ruik denk ik , voorlopig hoef ik dat niet weer.
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 07-04-25 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 21:45

Telpeva schreef:
...eieren in de bol app, volgens mij heb ik zojuist bezigheidstherapie gevonden, ik ga ook zoeken!

Dankzij jou ook begonnen. :))
Maar moet er nog eentje en kan hem niet vinden. Ergernis. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 21:48

Zebrastreep schreef:
Mijn buurman heeft zijn vriendjes weer op bezoek, en die vriendjes willen altijd graag de muziek even hard.

Als ik geen vroege dienst had morgen zou ik er niet zo wakker van liggen en nog wat langer opblijven. Maar dat is helaas geen optie.

Maar dat geschreeuw erover heen. Zet de muziek wat zachter Als je met elkaar wilt praten.

In dit geval is mijn lichte doofheid en tinitus toch niet heel erg. Dat sluit het ergste wel af. Nadeel ik kan niet met oordopjes in slapen.

En dat mijn hele huis naar broccoli ruikt :') als ik het al ruik denk ik , voorlopig hoef ik dat niet weer.

Ik kon ook niet met oordoppen slapen, kreeg er gehoorgangontsteking van en meestal waren ze gewoon te groot voor mijn oren. Ik gebruik nu Loop dream oordoppen, en dat gaat echt super. Naast dat ze een hoop geluid blokken, kun je ook de dopjes wisselen om ze goed passend te maken. Ze zijn van siliconen en heel makkelijk schoon te houden en heel zacht.

Misschien is t ook iets voor jou :).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 21:58

Was toch even met een vriendin naar de Hornbach vanavond. Met puppy Lizzy van 6 maanden oud. Pas 8 dagen in Nederland. Tweede keer ooit in een winkel.

We kwamen 2 andere honden tegen. Jullie mogen raden welke van de 3 honden als enige niet enorm heeft lopen blaffen en trekken naar de andere hondjes. :=

Dat is toch gênant…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 22:03

Ik denk dat ik de enige mens op deze aardkloot ben die het voor elkaar krijgt diens lip open te snijden aan een medicijnverpakking. Vraag me niet hoe :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 22:09

denisesilver schreef:
Ik denk dat ik de enige mens op deze aardkloot ben die het voor elkaar krijgt diens lip open te snijden aan een medicijnverpakking. Vraag me niet hoe :')

Sorry... Hoe? :')

Myfairytale schreef:
Telpeva schreef:
...eieren in de bol app, volgens mij heb ik zojuist bezigheidstherapie gevonden, ik ga ook zoeken!

Dankzij jou ook begonnen. :))
Maar moet er nog eentje en kan hem niet vinden. Ergernis. :')

_O-
Welke moet je nog? Dan fluister ik hem naar je via pb

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-25 22:55

denisesilver schreef:

Nee hoor, hier ook een :+

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 01:24

Bedankt hè voor degene die over de eieren begon bij bol. Moet er nog 2, kan gebruikers sporen bevatten en trendy nu..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 04:51

Telpeva schreef:
_O-

Het mandje van de firma Bol. Zal vast een hele makkelijke zijn, maar vind hem zo niet. :')

Melanie: die van kan gebruikssporen bevatten zat bij de refurbished producten.

De andere weet ik zo even niet meer.

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 06:30

Ik wilde heel graag lang uitslapen, maar nu klaarwakker. Mislukt -O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 07:57

Ik zit al 1,5 dag te twijfelen of ik een mail moet versturen of niet. Afgelopen week sollicitatiegesprek gehad en was erg gunstig. Ze moest nog wat dingen bekijken voor ze concreet kon worden (was spontane sollicitatie dus niet op een vacature).

Ik vraag me nu af of ik een mailtje moet sturen om te bedanken en te laten weten dat ik nog steeds enthousiast ben. Ook was er sprake om een keer kennis te maken met het team. Of is het too much om zelf contact op te nemen?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 07:58

Mailen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 07:58

Ja, ik zou ook mailen. :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 07:59

Schuur_ schreef:
Ik zit al 1,5 dag te twijfelen of ik een mail moet versturen of niet. Afgelopen week sollicitatiegesprek gehad en was erg gunstig. Ze moest nog wat dingen bekijken voor ze concreet kon worden (was spontane sollicitatie dus niet op een vacature).

Ik vraag me nu af of ik een mailtje moet sturen om te bedanken en te laten weten dat ik nog steeds enthousiast ben. Ook was er sprake om een keer kennis te maken met het team. Of is het too much om zelf contact op te nemen?

Als het gesprek op of voor dinsdag was, zou ik mailen om aan te geven dat je nogsteeds heel erg enthousiast bent, dat je graag hoort of er misschien meer duidelijkheid is en wanneer het dan zou uitkomen om het team te ontmoeten.
Was het op of na woensdag, zou ik persoonlijk wachten tot morgen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 08:03

Myfairytale schreef:
Telpeva schreef:
_O-

Het mandje van de firma Bol. Zal vast een hele makkelijke zijn, maar vind hem zo niet. :')

Melanie: die van kan gebruikssporen bevatten zat bij de refurbished producten.

De andere weet ik zo even niet meer.

Je winkelmandje ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 08:05

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, Polarize! Y)(^)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 09:25

Mevrouw Lizzy heeft ontdekt dat voor de deur staan ook helpt als je niks hoeft te doen… en alleen maar buiten wil spelen. -O-
Afbeelding
Afbeelding

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 09:27

Hey dat doet die van mij ook, al helemaal nu het mooi weer is. Mevrouw ligt de halve dag bij de achterdeur om vervolgens buiten in de zon te gaan slapen. En ik maar heen en weer lopen _O-