Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Wauw, wat een mooie dingen komen er weer voorbij. Is dat receptenboekje nu ook helemaal zelf gemaakt? Of is het een speciaal boek met alleen dat ene recept?
germie schreef:Goed, het pakket wat zoek is, is niet van secret santa. Maar ik baal wel. Bezorgd, maar alle 8 huizen in de buurt hebben het niet. Grrrr.
Voor mijn secret santa pakket moet ik ook nog geduld hebben dus.
Jorex schreef:Mijn hulplijn zag er ook meteen wat in. Ik niet, ik heb al sinds mijn operatie geen paardenbak meer gezien.![]()
En toen viel het kwartje haha.
8Nnemiek ik weet 100% zeker dat jij mij dit geweldige pakket hebt gegeven! Ik zal een foto posten van de boom met uiltjes! Genieten van de chocola en lekkere geuren van de scent chips terwijl ik met heerlijk warme voeten bij mijn bureau zit!
Castilja schreef:EedihcrO schreef:Wauw, wat een mooie dingen komen er weer voorbij. Is dat receptenboekje nu ook helemaal zelf gemaakt? Of is het een speciaal boek met alleen dat ene recept?
Helemaal zelf gemaakt! Ik heb ooit in een ander topic geschreven dat de uiensoep van de Smockelaer de beste is die ik ooit heb gegeten; toen heeft Pimaude dat bedrijf gemaild of ze het recept mocht. Nog gekregen ookEcht heel tof
En oh nu valt het kwartje van de hint bij mij ook! Goede puzzel wel