Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:23

Wat leuk Muronia. Ik gun je zo een leuke liefde!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:28

Muronia schreef:
Onze eerste date / kennismaking is erg leuk verlopen. We hadden veel om over te praten, geen ongemakkelijke momenten en het was echt gezellig. Hij had zelfs een kaartje voor me geschreven en een cadeautje meegebracht, superlief! Komend weekend gaan we elkaar weer zien :)

Yay wat een fijn verhaal *\o/*

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:30

Haha ja best wel, niet verwacht dat ik eens zoiets zou schrijven. Ik ben nog steeds heel positief erover :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:57

Wat onwijs leuk, geniet er van!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:52

Wat leuk Muronia! Fijn dat het ook positief kan.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 13:08

Wat leuk muronia!

Hier ook aan het daten, maar eigenlijk alleen maar bij elkaar thuis op de bank. Nu wil ik graag iets leuks doen en hij ook. Maar ben beetje inspiratieloos. Als iemand nog leuke tips heeft?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 16:25

Glowgolf

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 18:53

Golfen, een escaperoom, VR-experience, Prison Escape, klimbos, zwemmen, een workshop, naar een kermis, naar een gamehal, bioscoop, bootje varen, suppen, een picknick met zelfgemaakte lekkernijen óf wat halen (kan ook met pizza/sushi/etc), attractiepark, elektrische steps of scooters/echoppers huren, mooie wandeling met evt een restaurant aan het einde, etc :) Beetje afhankelijk van voorkeuren en/of budget.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 20:47

capopjekop schreef:
Hij komt uit het dorp waar m'n pa geboren is en waar een groot deel van m'n familie nog woont. Dus hij vraagt hoe ze heten. Toen bleken mijn neven zijn achterneven te zijn. Na doorvragen blijkt dat onze oma's zussen zijn.

Ik weet niet of zoiets verboden of gevaarlijk is (in geval van kinderwens). Mijn opa langs vaderskant en oma aan moederskant waren neef en nicht, dus hier nog net een generatie verder, maar dat kon en mocht. Mijn ouders hebben wel aan de (katholieke) bisschop toestemming moeten vragen voor een kerkelijk huwelijk. Nog een generatie dichter hadden ze toestemming van de paus nodig gehad (of dit nu nog zo is, weet ik niet, mijn ouders zijn in 1962 getrouwd dacht ik, ben even de tel kwijt aangezien pa intussen 4 jaar overleden is).

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 23:38

Oh. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een wandeling zaterdag middag. Ik ben ben een beetje zenuwachtig haha. Voor de flauwekul gewoon gematcht als avond invulling op bumble maar hij kletst echt heel leuk. Ben toch wel nieuwschierig haha. Ik mocht de locatie doen, dus we gaan de waterplas rond hierachter. Heb ik dat ook meteen ontdekt. Maar ben er best een beetje zenuwachtig voor. :')

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 09:51

Steenbok12 schreef:
Oh. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een wandeling zaterdag middag. Ik ben ben een beetje zenuwachtig haha. Voor de flauwekul gewoon gematcht als avond invulling op bumble maar hij kletst echt heel leuk. Ben toch wel nieuwschierig haha. Ik mocht de locatie doen, dus we gaan de waterplas rond hierachter. Heb ik dat ook meteen ontdekt. Maar ben er best een beetje zenuwachtig voor. :')

Hoe is het gegaan? Was het een fijne wandeling?

Ik ben zondag nog eens op date geweest. Heb me maar overgegeven aan de app Breeze.
Kan je niet met elkaar chatten op voorhand, maar bij match wordt er meteen een date ingepland.
Je betaalt ook per date (1e drankje is inclusief), dus kans op afzeggen/no-show is veel kleiner.

Het was een heel leuke kerel om te zien, maar het gesprek liep niet echt en er waren awkward stiltes.
Ik moest het eigenlijk op gang houden, vanuit hem kwamen er weinig vragen.
Hij wou nadien nog over de markt lopen en naar zijn thuis om zijn hondje (ja, enkel hondje :+) te laten zien, maar dat heb ik afgewezen.
De interesses bleken ook niet helemaal op dezelfde lijn te liggen, jammer genoeg.

Al bij al wel blij dat ik eindelijk nog eens weg ben geweest! Buiten 1 losse flodder een jaar geleden, was het alweer 3 jaar geleden dat ik op date was geweest.
Komende zaterdag staat er nog eentje op de planning. :Y)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 10:38

Haha het was echt heel leuk. Hij kwam mij op de motor ophalen maar konden de helmen nergens achterlaten, dus we zijn met een kleed meteen bij het water geploft. Hij had een strand spel meegenomen dus dar nog gedaan en 3 uur later was het van, wat doen we. Eten we samen of.. hebben Mac donalds gehaald via de Mac drive en bij mij thuis opgegeten. Om 19.30 eruit gezet en rond 20.00 werd ik opgehaald voor een feestje.

Hij bleef een beetje appen gedurende de avond en na een paar wijn heb ik gevraagd of die nog langs kwam nadat ik thuis was. Dus rond 1.45 stond hij op de stoep :') . Weinig geslapen en hij is smiddagds rond half 2 vertrokken. Of het 100% relatie materiaal is weet ik niet maar het was echt een leuke vent wel. Zon dag als vandaag merk ik dat ik best met emoties zit nog. Koelkast kapot terwijl ik gisteren grote boodschappen had gedaan, zodat ik meteen kon vertrekken naar de camping met mijn zoontje als ze de gordijnen hadden gehangen. Ex die opbelt die emotioneel was vanwege langere afscheid omdat ik mijn zoontje mee op vakantie nam en emo was nog vanwege ons
. Heb hem wel verzorgd om minder contact te zoeken. 1 x per dag een update over hoe de dag was. Ben dan ook wel echt van slag terwijl ik mij met momenten ook wel echt weer goed voel.
Bij die gozer van het weekend voelde ik me wel ontspannen en enorm ondernemend type, dus weet niet hoe hij erin staat maar ach beetje afleiding en tijdverdrijf is wel leuk maar echt toe aan een relatie ben ik niet. Dus hoop vooral stiekem dat we gewoon eens een bootje in het water kunnen hangen, stukje varen ofzo. Beetje lachen en intimiteit zonder gezeik. Van de platte ONS ben ik liever niet zonder connectie dus dit zou een leuke middenweg zijn.

Komende 9 dagen lekker met mijn zoontje even niks hoeven en lekker uitwaaien buiten en zien waar we zin in hebben. Hopelijk een beetje oké weer.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 10:41

Wat leuk dat je wel weer op date bent geweest! En vooral als jij het gevoel hebt dat jij het op gang moet houden snap ik dat het geen match is om nog eens mee af te spreken haha. Ben wel benieuwd naar de volgende date
Ergens is die date wel leuk maar wel benieuwd naar verwachtingen. Dat merk je na een halve dag berichten sturen wel al.
Waar ben jij naar opzoek, date materiaal, scharrelen of nog geen idee?

Vind het ook lastig. De kerel van t weekend had een hele leuke kop, hij leek wat onzeker over zijn buikje, die overigens echt wel mee viel maar heb het wel echt leuk gehad. Dan heb ik dat liever als jou verhaal, een leuke knappe vent die 100% perfect is zonder connectie!
Zou mij dan niet perse ervan weerhouden. Mijn ex was en is ook echt een knappe vent om te zien haha maar als je geen connectie (meer) hebt, dan gebeurd er niks meer.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 13:51

Klinkt nuchter en leuk Steenbok.
Mayo.... als het niet ie dat is dan is het zo inderdaad ook goed.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 19:44

Ik ben wel weer ff genezen :')

Zag een gozer op tinder, kwam me vreselijk bekend voor! Dus ik meteen het gesprek geopend toen we matchten met de vraag waar ik hem van kende. Na wat over en weer chatten vertelde hij dat hij bij CWS werkte. Toen ging er een lampje branden, maar ik twijfelde. Bij hem ging kennelijk niks branden toen ik vertelde wat voor werk ik deed (logistiek planner bij een kaasfabriek).

Lampje bij mij was gaan branden omdat er elke maandag bij ons hygiëne artikelen worden gewisseld door cws, door een hele lange jongen met donker haar.

Kom ik vanmorgen in de kleedkamer, staat die gozer daar. De lengte in zijn profiel kwam overeen. Maar dat was dan ook wel alles. Mij iets te veel catfish hoor :')

Hij lijkt overigens geen idee te hebben. _O-

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 08:36

Ik had gisteren een zwemdate, leuke vent, kletsten leuk, maar bleef afstandelijk.. letterlijk op minimaal een meter steeds. Prima dacht ik, voor mij sowieso geen relatie materiaal.. maar nu blijft ie wel appen.. snap deze gemixte signalen nooit zo goed. Straks maar eens vragen :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 08:40

Misschien kijkt hij even de kat uit de boom en wil hij ook niet gelijk al fysiek worden. Kan ik me wel iets bij voorstellen zo'n eerste date.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 09:59

Ja zeker met zwemmen ben je al vrij bloot, misschien wilde die geen verkeerde signalen geven?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 10:04

Oh dan komt het wel echt heel dichtbij via je werk haha. Snap wel dat je daar zo niet op zit te wachten.

En die zwemdate. Dapper. Daar zou ik dan wel onzeker voor de eerste keer haha . Misschien ivm badkleding dat hij wat afstand heeft gehouden haha.

Hier nog steeds vrij veel app contact met die gozer. Stiekem vind ik het wel leuk. Expres even niet geappt vanochtend. Ben benieuwd of die wat laat weten uit zichzelf. Volgens mij zou ik zo een week kunnen vullen met gezamelijke interesses. Wel gek zo de vakanties met kinderen er tussen maar misschien ook wel goed :') vanaf 12 augustus zouden we in theorie weer een week beiden geen Kids hebben dus ben benieuwd of er tegen die tijd nog behoefte is om elkaar te zien, of we moeten afspreken als de Kids in bed liggen bij de ander maar dat vind ik wel een dingetje plus ik ben zoveel mogelijk bij de sta caravan nu :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 13:05

Ik heb hem zelf laten weten het erbij te willen laten. Ging eens denken wat ik van hem vond en voelde helemaal geen klik..

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 15:15

Chickyy schreef:
Ik had gisteren een zwemdate, leuke vent, kletsten leuk, maar bleef afstandelijk.. letterlijk op minimaal een meter steeds. Prima dacht ik, voor mij sowieso geen relatie materiaal.. maar nu blijft ie wel appen.. snap deze gemixte signalen nooit zo goed. Straks maar eens vragen :+

Vind ik juist wel een goed teken. Misschien wil hij idd niet meteen fysieke signalen geven, aangezien dat sommigen juist afschrikt. Dat ie blijft appen is wel een goed teken toch :D Maarja, geen idee. Misschien is hij überhaupt niet zo fysiek, kan ook.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 15:28

Ik zou het niet kunnen waarderen als iemand bij een eetste date te dicht in mijn persoonlijke ruimte komt. Dit getuigt wel van respect, dus ik zou het wel kunnen waarderen.

Wij hebben maandag onze tweede date gehad. Een kleine wandeling gemaakt (ik kan niet ver door mn hernia nu) in een natuurgebied en gefotografeerd. Hij heeft een tijdje geleden zijn eerste spegelreflex gekocht en doet nu een cursus om daarover te leren. Toevallig is het een hobby van mij dus ik heb hem het één en ander uitgelegd en we hebben samen foto's gemaakt. Ik vond het leuk, iets anders dan een standaard date. Onderweg een paar keer op een bankje gezeten en gekletst.

Ik weet nu wel dat hij het best wel ziet zitten. Nu moet ik oppassen dat ik mijn muur niet ga optrekken merk ik. Er is toch wel iets stuk gegaan in mij tijdens mijn (slechte) huwelijk. Ik vind dit heel moeilijk nu en het liefste kies ik de makkelijkste weg en blaas alles af. Maar.. daar ga ik zeker niet verder mee komen en deze jongen verdient het echt. Dus, we gaan komend weekend nog eens afspreken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 15:52

Leuk klinkt je date Muronia en wat goed dat je door hebt dat je wat beschadigd bent door je huwelijk en dat deze jongen die rekeningen niet verdiend.
Ook na een echt beschadigende huwelijk is een leuke relatie mogelijk (zie mijn man en mij) en vooral als je zelf bewust bent van de mechanismen zoals een muur op willen opwerpen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 17:38

Muronia schreef:
Ik zou het niet kunnen waarderen als iemand bij een eetste date te dicht in mijn persoonlijke ruimte komt. Dit getuigt wel van respect, dus ik zou het wel kunnen waarderen.

Wij hebben maandag onze tweede date gehad. Een kleine wandeling gemaakt (ik kan niet ver door mn hernia nu) in een natuurgebied en gefotografeerd. Hij heeft een tijdje geleden zijn eerste spegelreflex gekocht en doet nu een cursus om daarover te leren. Toevallig is het een hobby van mij dus ik heb hem het één en ander uitgelegd en we hebben samen foto's gemaakt. Ik vond het leuk, iets anders dan een standaard date. Onderweg een paar keer op een bankje gezeten en gekletst.

Ik weet nu wel dat hij het best wel ziet zitten. Nu moet ik oppassen dat ik mijn muur niet ga optrekken merk ik. Er is toch wel iets stuk gegaan in mij tijdens mijn (slechte) huwelijk. Ik vind dit heel moeilijk nu en het liefste kies ik de makkelijkste weg en blaas alles af. Maar.. daar ga ik zeker niet verder mee komen en deze jongen verdient het echt. Dus, we gaan komend weekend nog eens afspreken.

Feit dat je het gevoel al herkend is denk ik een mooi teken. Zou je het durven uitspreken?
Wat een leuke date! En ook fijn zo'n hobby kunnen delen lijkt mij!

Hier de volgende date gepland. Volgende week vrijdag na mijn werk gaan we samen eten. Kids zijn naar de kermis en hij gaat de avond met vrienden naar de kermis. Dus wel kort, maar ben vooral benieuwd hoe het is om elkaar weer te zien. Ergens merk ik dat ik het jammer vind dat het lang duurt :') dat was niet de bedoeling van bumble.
Ik had best mee gekund naar de kermis maar dat vond ik te ver gaan. Geen idee wat ik op de langere termijn wil en ken best wat mensen daar, die ook mijn ex kunnen. Geen zin in verantwoording voor ik weet wat ik wil denk ik. Tenzij ik daar volgende week ineens heel anders over denk haha. Plus iemand zijn vrienden. Brrrrr :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 10:18

Ik ben dapper geweest (vind ik zelf). Ik heb er met hem over gepraat. Heel eerlijk geweest dat er eigenlijk niemand meer zo dicht bij mijn gevoel is geweest sinds mijn (slechte) huwelijk en dat ik zoiets gewoon niet weer mee wil maken (het gekwetst en vernederd worden). Dat ik daardoor snel een soort veiligheid voor mijzelf inlas en dat ik dat eigenlijk niet wil. Dat ik denk dat hij een hele oprechte jongen is en dat ik er wel voor wil gaan, maar dat we het wel een beetje voorzichtig moeten aanpakken. Ik ben blij dat dat eruit is en hij pakte het heel goed op. Voor nu afgesproken om door te gaan zoals we nu doen en vooral open te blijven en te communiceren.

Hij gaat voor komende zondag een date bedenken (de eerste 2 had ik bedacht), dus ik ga vol goede moed :D . Daarna heeft hij 3 weken zijn kids dus wordt het even niet, misschien ook wel even goed dan.