Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Onze eerste date / kennismaking is erg leuk verlopen. We hadden veel om over te praten, geen ongemakkelijke momenten en het was echt gezellig. Hij had zelfs een kaartje voor me geschreven en een cadeautje meegebracht, superlief! Komend weekend gaan we elkaar weer zien
capopjekop schreef:Hij komt uit het dorp waar m'n pa geboren is en waar een groot deel van m'n familie nog woont. Dus hij vraagt hoe ze heten. Toen bleken mijn neven zijn achterneven te zijn. Na doorvragen blijkt dat onze oma's zussen zijn.
Steenbok12 schreef:Oh. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een wandeling zaterdag middag. Ik ben ben een beetje zenuwachtig haha. Voor de flauwekul gewoon gematcht als avond invulling op bumble maar hij kletst echt heel leuk. Ben toch wel nieuwschierig haha. Ik mocht de locatie doen, dus we gaan de waterplas rond hierachter. Heb ik dat ook meteen ontdekt. Maar ben er best een beetje zenuwachtig voor.
Chickyy schreef:Ik had gisteren een zwemdate, leuke vent, kletsten leuk, maar bleef afstandelijk.. letterlijk op minimaal een meter steeds. Prima dacht ik, voor mij sowieso geen relatie materiaal.. maar nu blijft ie wel appen.. snap deze gemixte signalen nooit zo goed. Straks maar eens vragen
Muronia schreef:Ik zou het niet kunnen waarderen als iemand bij een eetste date te dicht in mijn persoonlijke ruimte komt. Dit getuigt wel van respect, dus ik zou het wel kunnen waarderen.
Wij hebben maandag onze tweede date gehad. Een kleine wandeling gemaakt (ik kan niet ver door mn hernia nu) in een natuurgebied en gefotografeerd. Hij heeft een tijdje geleden zijn eerste spegelreflex gekocht en doet nu een cursus om daarover te leren. Toevallig is het een hobby van mij dus ik heb hem het één en ander uitgelegd en we hebben samen foto's gemaakt. Ik vond het leuk, iets anders dan een standaard date. Onderweg een paar keer op een bankje gezeten en gekletst.
Ik weet nu wel dat hij het best wel ziet zitten. Nu moet ik oppassen dat ik mijn muur niet ga optrekken merk ik. Er is toch wel iets stuk gegaan in mij tijdens mijn (slechte) huwelijk. Ik vind dit heel moeilijk nu en het liefste kies ik de makkelijkste weg en blaas alles af. Maar.. daar ga ik zeker niet verder mee komen en deze jongen verdient het echt. Dus, we gaan komend weekend nog eens afspreken.