Ik heb net voor de zekerheid weer even met mijn zaklamp de garage bij m’n ouders gecheckt, maar helaas, nog geen pakket, nog even geduld hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:_KiMbErLeY_ schreef:NEONLIGHT Ben jij mijn santa??
Er is Neonlight in Las Vegas?![]()
Als jij het niet bent heb ik GEEN FLAUW IDEE
wie het wel is.
Met de letters kom ik namelijk ook geen steek verder... geen idee waar ik mee moet beginnen
LET IT BE LET IT BE
Ja, ik ben het.![]()
Met de letters kon je de namen van mijn pony (Vaderhoeves Sarona) en mijn hond (Kiko) maken.
Ik hoop dat jij en je konijnen het pakket leuk (lekker) vinden. Ik heb gezocht naar groentes die goed voor konijnen zijn. En die knoflookolie kwam ik tegen in de winkel, omdat die zo goed beviel vorig jaar heb ik hem er nog een keer ingedaan.
Ik hoopte dat het kaartspel je op de verkeerde been zou zetten, die heb ik ooit gekregen en komt totaal niet hier uit de buurt.
8nnemiek schreef:Wat leuk, al die pakketten![]()
Zo leuk om te zien hoe veel moeite iedereen erin heeft gestopt, geweldig!
Ik kom nog steeds niet uit mijn hints![]()
De co-ordinaten zijn dus geen coordinaten?![]()
Als ik ze om zet naar letters kom ik ook niet veel verder haha.
[ [url=m/xq8Tiq.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het de komende dagen helaas te druk om nog lang te puzzelen, maar ik zal er komend weekend eens uitgebreid voor gaan zitten
Jorex schreef:Yes! De schildpad was een zeeschildpad dus dat klopt volledig [***]! Mooi dat je de knijper ook geniaal vond, dat vond ik ook toen ik m tegenkwam. De zaklamp had ik zelf ook al problemen mee, hij deed het op het moment van inpakken wel. Jammer dat ie het weer heeft opgegeven..
De plantjes zijn stekjes van mijn eigen pannekoekplant.
theadora99 schreef:8nnemiek schreef:Wat leuk, al die pakketten![]()
Zo leuk om te zien hoe veel moeite iedereen erin heeft gestopt, geweldig!
Ik kom nog steeds niet uit mijn hints![]()
De co-ordinaten zijn dus geen coordinaten?![]()
Als ik ze om zet naar letters kom ik ook niet veel verder haha.
[ [url=m/xq8Tiq.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het de komende dagen helaas te druk om nog lang te puzzelen, maar ik zal er komend weekend eens uitgebreid voor gaan zitten
Ik denk dat ik jouw santa gevonden heb, anders is het wel extreem toevallighet zijn wel coördinaten volgens mij, maar er hoort 1 morse bij 1 groep letters. En dat dan twee keer (dus 2x een coördinaat met morse-letters). De letters zijn volgens mij een code waardoor er alleen cijfers uitkomen waardoor je alsnog op coördinaten uitkomt.
Dispar_Vulgo schreef:theadora99 schreef:Ik denk dat ik jouw santa gevonden heb, anders is het wel extreem toevallighet zijn wel coördinaten volgens mij, maar er hoort 1 morse bij 1 groep letters. En dat dan twee keer (dus 2x een coördinaat met morse-letters). De letters zijn volgens mij een code waardoor er alleen cijfers uitkomen waardoor je alsnog op coördinaten uitkomt.
Kan je het wat duidelijker uitleggen?(Als Annemiek dat ook wil natuurlijk
)
Ben nu na al die dagen wel heel benieuwd hoe/wat de oplossing is!!
Jodym schreef:Oohhh ik weet het!
1 vd hints is stenen en geen tenen![]()
Chantaliiejj ben jij mijn ss?
Je bent jarig in november, houd van unicorns, werkt als pakket bezorger, je hebt iets met stenen en houd van thee![]()
![]()
![]()
![]()
Donna89 schreef:Verslag!!
[ [url=m/dWwk92.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo nieuwsgierig, maar moest eerst nog werken, en toen kwamen de kids al thuis. Dus zij hebben me geholpen!
Eerst deze brief, zo leuk! En ja de kids waren er dus 8 en 9 moesten eerst
[ [url=m/PWXLXe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeautjes grabbelen
[ [url=m/IozkBg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja hij is leeg want nu passen ze er zelf in![]()
[ [url=m/X5Sv7l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles verzameld en nagerekend Wat veel!
[ [url=m/nsgBc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cadeau wat er uit (8 of 9) kwam keken ze wat verbaast over.
[ [url=m/sKMs2R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig bleek er wat anders in te zitten
[ [url=m/4BRfdG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de andere
[ [url=m/gumnZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jongens zijn er super blij mee! As we speak zitten ze samen te puzzelen en kleuren (eigenlijk al bedtijd maargoed)
Ik moest enorm lachen om de cadeautjes voor de hond.
Cadeau nr 10
[ [url=m/DjixMy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nr 11... HAHAHAHAHHAA
Kurken pannen onderzetters, Ja daar is ze dol op! Ze had ze inmiddels allemaal gesloopt.
Hopelijk laat ze deze heel, en ik zal ze dus zorgvuldiger opruimen
Nr 1 waren dus sloffen. Heerlijk want die van mij staan bij mijn vriend. Houd ik deze lekker thuis
2,3 en 4 thee![]()
5 een thee ei! Yehes eindelijk thee zo slap drinken als ik wil![]()
6 chocolade pepernoten, altijd goed!!! Had net de laatste op, en ja deze kunnen altijd, lekker bij de thee
7 het boek , FANTASTISCH, dit boek zo vaak zien liggen, opgezocht, nooit gekocht
Dus hoe kimberly dit weet, of een gokje, maar een schot in de roos dus! Nu nog vrije tijd zoeken dat ik m kan gaan lezen . (Sleep is overrated)
8 en 9 dus voor de kids een papa pig knuffel en paw patrol puzzels
10 een bal voor de hond (word al fanatiek op gekauwd)
11 die onderzetters dus, hier moet ik zo om lachen icm de brief. Maar super blij mee
12, dit spel ken ik nog niet maar gaan we binnenkort eens uit proberen. Idd met de oudste kids of eerst een x zelf
[ [url=m/7PJnEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimberley, dankje Dankje Dankje.
Super leuk pakket! Kids blij, hond blij, ik blij