Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 08:57

MarlindeRooz schreef:
Ze zet haar adres toch niet online? :+

Nog niet

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-21 09:01

hagelslag schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nog niet

En wat doet jou aannemen dat ze dat te zijner tijd wel zou doen dan?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 09:05

MarlindeRooz schreef:

Nee. Maar soms kunnen bepaalde details net het laatste stukje informatie geven.
Ik weet een bokker die erg dichtbij mij woont. Die bokker weet waarschijnlijk niet waar ik woon.

Ik zie regelmatig berichtjes van deze bokker en een paar details over de omgeving, soort woning, huur of koop zorgden gezamelijk voor het eureka-momentje. Doe ik ook wat met deze info? Neuh. Ik zou niet weten waarom. Maar, wat als ik wel kwaadwillend was en bovenstaande informatie bewust had opgezocht en uitgeplozen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 09:15

Ik typ soms ook dingen en dan opeens komt dat oh maar dit staat wel online en openbaar gevoel binnen en verwijder ik vaak ook wel iets. Zou niet willen dat bepaalde mensen denken he ik weet wie jij bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 09:27

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 09:39

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet aan de Bokt regels voldoet.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 10-10-21 09:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Voldoet niet aan regels

mirna6308

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 09:59

Ik zag laatst een leuke trui met:sorry dat ik te laat ben, ik zag koeien. Maar nu nergens meer te vinden }>

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:06

[***] schreef:
Ik weet niet waar jij details kunt vinden over mijn woonplaats, maar daar ben ik erg voorzichtig mee.
Ik heb echt een geheim adres. En ja, het is te herleiden wie ik ben voor mensen die mij kennen, maar dan heb je mijn adres toch nog steeds niet?

toch ben ik het eens met Kookaburra
Mensen die er op uit zijn achterhalen meer dan je zelf denkt. Die zijn daar zo gehaaid in.
Zet dit soort info gewoon niet neer in jou geval.
Is ook info waar wij als bokkers ook niets aan hebben.
De info dat je graag een meer energie huis kan krijgen is voldoende, de rest totaal overbodig, zeker in jou geval.

Doe ermee wat je wilt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:11

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:12

Ik heb ontzettend veel spierpijn van het sjouwen van het beeldscherm gisteren. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:17

[***] schreef:
De dader weet de stad al dankzij het gerechtshof, er zijn veel meer wijken met problemen en overlast en katten. Mijn adres is echt niet zomaar te achterhalen.
"Als je echt een geheim adres zou hebben dan..." is gewoon iets ellendigs om te zeggen, ik hoef niet steeds in twijfel getrokken te worden.

Het is een goede tip. Je hoeft er niks mee te doen, verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:18

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet aan de Bokt regels voldoet.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 10-10-21 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:22

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het een reactie is op een leeggehaald bericht.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 10-10-21 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op leeggehaald bericht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:25

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de Bokt regels
Laatst bijgewerkt door Giolli op 10-10-21 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:37

Ik geloof dat ik voorlopig maar niet meer op Bokt kom. Ik word echt heel verdrietig van de onverdraagzaamheid en het venijn wat tegenwoordig de boventoon aan het voeren is. Ik leer mijn kinderen dat ze niet alles hardop hoeven te zeggen, maar veel mensen hier lijken gewoon geen filter meer te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:40

.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:48

Ach, er worden wel vaker ergernissen besproken of oplossingen aangeboden of raad gegeven. Je moet je dat niet zo persoonlijk aantrekken. En jezelf verantwoorden of bewijzen, dat hoeft ook niet. Het moment dat je je daar niet goed bij voelt of jezelf niet wilt verantwoorden, dan doe je dat gewoon niet. Net zoals een uitnodiging voor een feestje waar je geen zin in hebt: Sorry, ik kom niet, ik heb geen zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:57

.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:58

Dat ben ik met je eens hoor Susanne, maar sommige mensen vinden het lastig om te lezen hoe erg je worstelt met bepaalde zaken terwijl zij denken te kunnen helpen. Ik zou dan gewoon reageren met "ik wil alleen mijn ergernis kwijt, hoef geen ongevraagd advies dankje". Dan ben je er sneller vanaf gok ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 11:00

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 11:01

Kom op.
Trek die lange tenen eens in, je valt echt vaak op in je berichten. Gaat overal dwars regen in ook als bokkers het goed bedoelen.
Je kunt overal slakken op leggen of gewoon verder gaan...
En nee dat is niet vervelend bedoeld. Maar juist voor jezelf zodat bokt ook voor jou prettig is.

Doe ook hier mee wat je wilt.... ik reageer niet verder meer hierover. Echt geen zin in.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 11:01

Je zit ook heel erg in de fight modus, wat logisch is, maar niet gezond of goed voor je. Ik zou het idd zoals marlinde zegt doen. Mensen die iets niet begrijpen of heel praktisch ingesteld zijn qua oplossingen houd je altijd en is echt niet altijd met verkeerde bedoelingen. Ook al voelt het wel zo.

Hopelijk krijg je dat huis!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 11:03

Mijn reactie was bedoeld als voorbeeld van wat internet kan doen. In ieder geval niet bedoelt om jouw verhaal in twijfel te trekken, en al helemaal niet om jouw gevoel in twijfel te trekken.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 11:31

Dat ik iets moet bedenken voor m'n verjaardag alleen dat ik niet weet wat. En elke keer denk ik dat ik iets weet en uiteindelijk toch niet. |o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 12:15

[***] schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat ben ik met je eens hoor Susanne, maar sommige mensen vinden het lastig om te lezen hoe erg je worstelt met bepaalde zaken terwijl zij denken te kunnen helpen. Ik zou dan gewoon reageren met "ik wil alleen mijn ergernis kwijt, hoef geen ongevraagd advies dankje". Dan ben je er sneller vanaf gok ik.

Ik zal het proberen. Ik word er gewoon zo boos van -:(-

Spreken is zilver, zwijgen is goud -Walt Disney

Ik snap dat je boos bent en als je leven zo'n struggle is dan krijg je al snel het gevoel dat jij jezelf overal voor moet verantwoorden.

Het punt is, mensen zeggen dit alleen maar met goede bedoelingen. Daarnaast is het niet nodig om jezelf constant te verdedigen, want wat boeit het jou wat mensen, die je niet kent, vinden?
Daarbij krijg je best wel een naam door jezelf constant op deze (best aggresieve) manier te verdedigen, waardoor je juist de aandacht op je vestigd, want niet banketstaaf bedoelt, maar onbedoeld weet ik momenteel al dat jij paniekaanvallen hebt, een hulphondje traint, een allergische reactie kreeg op de 2de vaccinatie, geen mondkapje kan verdragen, in oude kapotte kleding loopt omdat je hondje scherpe tantjes heeft, je een bril draagt, een neuspiercing hebt, je bang bent voor de derde vaccinatie en het verlies van je qr code, dat je wil verhuizen omdat je in een buurt woont met veel problemen en overlast en dat je woning katten aantrekt vanwege de oude bewoner.

Ik ben jou nog maar in 2 topics tegen gekomen en dit weet ik al uit mijn hoofd te schrijven over jou.
Als ik kwaad zou willen, zou ik je op adres er bij op snorren en zou ik mijn zoek cirkel enorm verkleinen hiermee.
En je zal best een goede advocaat hebben, maar ik betwijfel of zij volledig weet wat jij allemaal deelt op internet :o

Anyway, want ik dwaal af: Het is niet nodig om altijd overal op te reageren, dat geeft jou vooral een negatief gevoel en het levert je niks op.
Laat mensen gewoon praten, die mensen kennen jou niet en wat maakt het jou uit wat ze denken, vinden of doen?

En ja, dit bericht mag je ook naast je neerleggen als je dat wil :j

Ik probeer je oprecht alleen te helpen, ik was vroeger ook zo: Altijd de drang voelen mijzelf te verdedigen, altijd de drang voelen overal op in te gaan.
Maar mijn leven is oprecht een stuk plezieriger geworden sinds ik dat niet meer doe.
En ik ben niet heilig, soms laat ik mij ook mee slepen, maar echt meid, je leven wordt veel leuker als je stopt met je aan te trekken van de mening van anderen en soms gewoon een keer je schouders op haalt zonder te reageren :o