Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 11:58

Ben even boos om het vrouw zijn.
Paar maanden geleden gestopt met de pil maar m'n menstruatie is nu echt om te janken dus zou wel graag weer iets willen. Zou graag zonder hormonen willen maar spiraaltje is grandioos fout gegaan bij me dat ik een koper spiraal ook echt niet durf.
Nu zitten zoeken op alle mogelijkheden en dus de bijwerkingen door gekeken en die zijn echt wel heftig. := Vanaf welke leeftijd mag een sterilisatie? :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 11:59

Pakketje (eindelijk) zou tussen 11.39 en 12.39 komen, ik moest werken tot 11.15 en moest om 11.30 een bestelling bij de slager ophalen. Dus ik ietsje eerder gegaan, was de bestelling nog niet klaar bij de slager. Goed dat kan, ik liep rond 11.34 de winkel uit en het is ongeveer 5/6 minuten rijden naar huis, dus dan zou ik op tijd terug zijn. Kom ik thuis was de bezorger al geweest... Ik me voor niks gehaast. Had m'n mail nog gecheckt maar geen mail is bezorgd bij de buren. Nouja ik loop naar de buren, buurjongen deed open, oh ik had 2 pakjes gehad en bij de andere buren afgegeven omdat hij dacht dat die beide voor hun waren... Dus ik naar dat huis gelopen en die hadden mijn pakje, oh niet eens gezien dat het voor mij was. Gelukkig kennen we onze buurt goed dus ik vertrouw ze wel maar wel onhandig zo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 12:05

Nyaleti schreef:
Paar maanden geleden gestopt met de pil maar m'n menstruatie is nu echt om te janken dus zou wel graag weer iets willen. Zou graag zonder hormonen willen maar spiraaltje is grandioos fout gegaan bij me dat ik een koper spiraal ook echt niet durf.
Nu zitten zoeken op alle mogelijkheden en dus de bijwerkingen door gekeken en die zijn echt wel heftig. := Vanaf welke leeftijd mag een sterilisatie? :=

Er zit niet echt een standaard leeftijd aan, maar zo lang jij nog in de mogelijk een kinderwensleeftijd zit, gaat t lastig zijn.

Sterilisatie stopt je menstruatie ook niet, trouwens.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 12:15

Nyaleti schreef:

Ik heb 2 maanden geleden een koperspiraal laten plaatsen. Nergens last van gehad, maar helaas inmiddels dag 12 van mijn menstruatie.. schijnt wel 3 maanden te duren voor de boel weer op orde is, maar kan zelfs nog langer duren.

Verder geen last (meer, dat was maar 2 dagen) van krampen.

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 12:21

De Kyleena heeft nog minder hormonen dan de mirena die al veel minder heeft dan de gewone pil.
Misschien het overwegen waard. De hoeveelheid hormonen is aanzienlijk minder dan ten opzichte van de pil

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 12:50

Een webwinkel die het woord beesie gebruikt op hun voorpagina....
%) %) %)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 12:59

Dat ik me moet laten testen. Mijn vriend is echt ziek. Ik heb nergens last van. En mijn werk wilt dat ik sneltest ga doen. Maar wat ik begreep zijn die zonder klachten niet betrouwbaar.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 13:31

Gewoon via de ggd een test laten doen. De uitslag is echt snel beschikbaar. Binnen 24 uur meestal.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 13:38

Als je het virus al bij je draagt, ook zonder klachten, komt dat wel naar boven neem ik aan. Ik heb gisterochtend zowel een sneltest als een gewone test gehad (dus 2x dat staafje in de neus en keel, brr) omdat een sneltest inderdaad niet helemaal betrouwbaar is (nog) en de defenitieve test wel. Maar ook met een sneltest mocht ik gewoon doorwerken nadat ik negatief was getest.

Dus hierbij ook mijn ergenis dat ik dus al een tijdje hoest (vooral s'ochtends) en daarstraks ineens een bloedneus had tijdens mijn werk. Ik heb echt nooit bloedneuzen..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:02

Dat ik eigenlijk een nieuwe lens wil, maar ik praktisch niet meer fotografeer en dat ook niet meer ga doen zoals ik deed. Dus eigenlijk vind dat ik geen nieuwe lens hoef te hebben, maar als ik die lens nu soms wel gebruik die ik wil vervangen, ik baal van de kwaliteit. :')
Waarom is goed glaswerk zo duur?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:03

Nouja, mijn buurvrouw en haar kinderen hadden klachten, getest en negatief. Zij bleef klachten houden, nogmaals getest, positief. Binnen een week tijd.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:10

Hmm, dat is vreemd @marocje. Hopelijk heb ik het dan toch echt niet anders laat ik mij ook maar weer testen eind v/d week. Ik werk in de zorg en straks steek ik de afdelingen waar ik mee samen werk nog aan :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:18

fleurtjeuh schreef:
De Kyleena heeft nog minder hormonen dan de mirena die al veel minder heeft dan de gewone pil.
Misschien het overwegen waard. De hoeveelheid hormonen is aanzienlijk minder dan ten opzichte van de pil

Kyleena heb ik gehad voor een week. Lichaamstootte het af dus de pijn kun je je wel voor stellen. Dat + wat ritjes naar de HAP, zorgen er voor dat ik nooit van m'n leven meer daar wat laat gebeuren :+
Jammer want anders was dat een mooie oplossing.
Er is een centraal topic over anti conceptie dacht ik, krijg die alleen niet gevonden?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:20

Nyaleti schreef:
fleurtjeuh schreef:

Kyleena heb ik gehad voor een week. Lichaamstootte het af dus de pijn kun je je wel voor stellen. Dat + wat ritjes naar de HAP, zorgen er voor dat ik nooit van m'n leven meer daar wat laat gebeuren :+
Jammer want anders was dat een mooie oplossing.
Er is een centraal topic over anti conceptie dacht ik, krijg die alleen niet gevonden?

[MWS] [Info] vragen over menstruatie en anticonceptie deel 7

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:37

Klasgenootje van zoon is positief getest.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 14:40

Dat ik zo moe was voor werk vanochtend en echt niet kon opstarten in mn hoofd. Helaas gaat mn werk niet wachten tot ik wakker ben, in een fabriek gaat het gewoon 'lekker snel' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 16:45

Synthetische talen. En ik ben misselijk van vermoeidheid. %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 16:47

Studiewijzer waar per dag alleen maar het onderwerp staat + het werk waar je wat uit moet lezen. Dus geen opdracht erbij, geen pagina's etc. _O-

Dus:
"Do. 29.04
Euripides: Bakchanten (406 v. Chr.)"

Moet ik het zingen, dansje er op verzinnen of het op mijn hoofd leggen?

Ik wil gewoon vooruitwerken. Zodat als ik een terugval heb ik niet direct achterloop. Maar dat wordt met niet gegund. }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 16:55

MarlindeRooz schreef:
Gezeik met allerlei bedrijven. Kan geen bedrijf nou gewoon een goed werkende website / systeem hebben.

Echt vreselijk.

Dit. Mail je voor een offerte, geen reactie. Na een week bel je: Mevrouw, dat moet via mail. Mail je opnieuw, geen reactie. Bel je opnieuw: Wij kunnen enkel helpen via mail.

Antwoord dan toch ook!!!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 17:00

Miss beauty verkiezingen. Wat is daar nog beauty aan?

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 17:12

marley93 schreef:
[ [url=m/DGhdXg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik erger me aan de prijzen van de Tommy Hilfiger collectie. Ik vind het leuke kleding, maar de prijs is echt om te janken.

Vind het zelfs overdreven :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 17:16

Had ik al geklaagd over IT systemen?

Netjes mijn Uni omgeving wachtwoord gewijzigd naar een veilig wachtwoord. Kan ik me niet meer aanmelden op teams. Het scherm blijft wit.

Het universum wil niet dat ik mij op tijd voorbereid op een nieuw blok. Kan beter maandag 1 uur voor aanvang van het college beginnen geloof ik. O:)

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 17:33

MarlindeRooz schreef:
Studiewijzer waar per dag alleen maar het onderwerp staat + het werk waar je wat uit moet lezen. Dus geen opdracht erbij, geen pagina's etc. _O-

Dus:
"Do. 29.04

Ik wil gewoon vooruitwerken. Zodat als ik een terugval heb ik niet direct achterloop. Maar dat wordt met niet gegund. }:0

Wat studeer je?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 17:35

xmarritw schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dus:
"Do. 29.04

Wat studeer je?

Nederlandse taal en cultuur. Maar dit is een keuzevak over antieke Mythen in de Europese Literatuur.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 19:00

Versoepelingen: wel. Niet. Wel. Of toch maar niet.