Edit: ergernis 1 is dat ik me steeds de tyfus schrik van het gepiep van die monitor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loeky01 schreef:Lestrange01 schreef:Ik word altijd wagenziek wanneer ik metrolijn c neem. Deze keer dus weer maar voor het eerst zo erg. Afschuwelijk want ik reis 40 minuten en het mondkapje maakt het erger omdat ik geen frisse lucht krijg.
Twee stops voordat ik op mijn eindbestemming zou zijn moest ik overgeven. Gelukkig kwam er niks uit, want ik had acht uur geleden voor het laatst gegeten. Helemaal in paniek, ik dacht "dan maar in mijn mondkapje"![]()
En daarna voel ik me zoo poedersuiker, zat helemaal rillend en zwetend in de metro, heel de tijd kokhalzen, in een balletje opgekruld zodat ik niet weer moest overgeven. Kwam er iemand binnen (ik was de enige in de wagon daarvoor). "Ja waarom heb je geen mondkapje op?!!" Ja sorry mevrouw, ben even bezig met sterven hier.
Ik ben er zo klaar mee, ik ga pilletjes kopen bij de kruidvat, hopelijk werken ze
Edit: of als iemand weet waar je pillen kan kopen die goed helpen, graag!
De Cinnarizine 25mg van de Kruidvat zijn echt mijn redding! Ik wordt er niet eens suf van of iets. Echt top spul.
Ik erger me weer eens aan mijn onderbuurvrouw. Ze heeft nu lopen klagen bij een andere buurvrouw dat ze mij steeds horen. Wat ik knap vind want ik zit of stil op zolder of stil op de bank. Maar deze reactie had ik al wel verwacht na mijn laatste politie melding. Idiote vrouw.
hagelslag schreef:Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....
En dan bel je ze, en je zegt waar het huis staat....
En dan oh jeetje dat is best ver weg.
Het zijn slechts 30 km
Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd
luuntje schreef:Marcella succes met je werk.
Mywishmax ben je niet boos geworden?
Knert schreef:hagelslag schreef:Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....
En dan bel je ze, en je zegt waar het huis staat....
En dan oh jeetje dat is best ver weg.
Het zijn slechts 30 km
Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd
Tussenwand van je huis = buitenwand????
Je bedoelt een spouwmuur? En die bestaat uit een binnen- en een buitenblad en heeft geen tussenmuur.
Of je wil je spouw isoleren. Of de binnenzijde van de buitenmuur of de buitenzijde van je buitenmuur. Al schat ik in dat je de eerste bedoelde. Maar wat jij zei kan dus niet.
Er zijn zat bedrijven die ver reizen. Zoals pluimers. Gewoon meer bedrijven benaderen en een vergelijkings offerte opvragen.
Laat ze wel goed kijken naar de breedte van de spouw en de nodige valspecie of andere koudebruggen. Dan kan het advies zelfs Zijn -> niet doen.
luuntje schreef:Mywish knap dat je niet boos wordt.
Britta sterkte. Ouder met dementie lijkt mij heel moeilijk.
Ik heb het ook alweer koud.
Op de scootmobiel ook handschoenen aan en een muts op.
Lang leve Raynaud.
.