Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 23:39

Avondje SEH met een vriendin. Gezellig nachtje doorhalen. :+

Edit: ergernis 1 is dat ik me steeds de tyfus schrik van het gepiep van die monitor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 06:35

MarlindeRooz schreef:

Edit: ergernis 1 is dat ik me steeds de tyfus schrik van het gepiep van die monitor.

Oh nee wat had ze?

Hier erger ik me aan mijn zware benen vannacht waar ik ook wakker door heb gelegen na de behandeling van mijn fysio ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 07:06

Haan -:(- _-:(

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 07:27

Al 3 dagen verschrikkelijke hoofdpijn

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:24

Vanillia schreef:
[ [url=m/Lew377.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ongenode gasten in mn zadelkast -O-

Oké echt niet chill..Bij je dure spul.

Maar kijk dat schattige muisje eens....!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:27

Loeky01 schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik word altijd wagenziek wanneer ik metrolijn c neem. Deze keer dus weer maar voor het eerst zo erg. Afschuwelijk want ik reis 40 minuten en het mondkapje maakt het erger omdat ik geen frisse lucht krijg.

Twee stops voordat ik op mijn eindbestemming zou zijn moest ik overgeven. Gelukkig kwam er niks uit, want ik had acht uur geleden voor het laatst gegeten. Helemaal in paniek, ik dacht "dan maar in mijn mondkapje" :')

En daarna voel ik me zoo poedersuiker, zat helemaal rillend en zwetend in de metro, heel de tijd kokhalzen, in een balletje opgekruld zodat ik niet weer moest overgeven. Kwam er iemand binnen (ik was de enige in de wagon daarvoor). "Ja waarom heb je geen mondkapje op?!!" Ja sorry mevrouw, ben even bezig met sterven hier :=.

Ik ben er zo klaar mee, ik ga pilletjes kopen bij de kruidvat, hopelijk werken ze

Edit: of als iemand weet waar je pillen kan kopen die goed helpen, graag!

De Cinnarizine 25mg van de Kruidvat zijn echt mijn redding! Ik wordt er niet eens suf van of iets. Echt top spul.

Ik erger me weer eens aan mijn onderbuurvrouw. Ze heeft nu lopen klagen bij een andere buurvrouw dat ze mij steeds horen. Wat ik knap vind want ik zit of stil op zolder of stil op de bank :'). Maar deze reactie had ik al wel verwacht na mijn laatste politie melding. Idiote vrouw.

Drink voor je een reis maakt eens hele zoete ranja of eet zoete snoepjes. Als het lang geleden is dat je gegeten hebt, mag er wel extra zoet in.

Proberen waard toch? Ik wou dat ik het jaren eerder had geweten.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:33

hagelslag schreef:
Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....

En dan bel je ze, en je zegt waar het huis staat....
En dan oh jeetje dat is best ver weg.
Het zijn slechts 30 km |o
Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd

Tussenwand van je huis = buitenwand????

Je bedoelt een spouwmuur? En die bestaat uit een binnen- en een buitenblad en heeft geen tussenmuur.

Of je wil je spouw isoleren. Of de binnenzijde van de buitenmuur of de buitenzijde van je buitenmuur. Al schat ik in dat je de eerste bedoelde. Maar wat jij zei kan dus niet.

Er zijn zat bedrijven die ver reizen. Zoals pluimers. Gewoon meer bedrijven benaderen en een vergelijkings offerte opvragen.

Laat ze wel goed kijken naar de breedte van de spouw en de nodige valspecie of andere koudebruggen. Dan kan het advies zelfs Zijn -> niet doen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:39

luuntje schreef:
Marcella succes met je werk.

Mywishmax ben je niet boos geworden?

Heeft geen nut, al vaker pissig geworden, klachten ingediend en noem maar op,maar er verandert weinig. Het blijft voor hun ook normaal om een dag van te voren pas te bellen dat ze de volgende dag komen, terwijl ik elke keer aangeef dat dat voor mij niet te doen is.

Britta sterkte :(:)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:45

Wekker om 8 uur, maar al wakker om 6 uur.. Altijd als ik m'n wekker optijd aan heb wordt ik zo vroeg wakker. Mag hopen dat dat binnenkort stopt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:51

Knert schreef:
hagelslag schreef:
Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....

En dan bel je ze, en je zegt waar het huis staat....
En dan oh jeetje dat is best ver weg.
Het zijn slechts 30 km |o
Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd

Tussenwand van je huis = buitenwand????

Je bedoelt een spouwmuur? En die bestaat uit een binnen- en een buitenblad en heeft geen tussenmuur.

Of je wil je spouw isoleren. Of de binnenzijde van de buitenmuur of de buitenzijde van je buitenmuur. Al schat ik in dat je de eerste bedoelde. Maar wat jij zei kan dus niet.

Er zijn zat bedrijven die ver reizen. Zoals pluimers. Gewoon meer bedrijven benaderen en een vergelijkings offerte opvragen.

Laat ze wel goed kijken naar de breedte van de spouw en de nodige valspecie of andere koudebruggen. Dan kan het advies zelfs Zijn -> niet doen.

Ik bedoelde idd de spouwmuur. Sorry ik ben soms onhandig qua benamingen.
Maar er is een ander bedrijf langs gekomen. En de conclusie is, 3 cm ruimte voor isolatie. En dat is te weinig.
De enigste optie is nu nog van binnenuit isoleren

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:56

Investering in pv panelen niet wat voor je?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:59

Dan toch het alsnog in huis. Maar straks komt er iemand om te kijken ivm isoleren van binnnenuit

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:02

School die ons weer op school laat komen maandag. Dat dringende advies om thuis te werken lijken ze niks van aan te trekken.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:45

Mywish knap dat je niet boos wordt.

Britta sterkte. Ouder met dementie lijkt mij heel moeilijk.

Ik heb het ook alweer koud.
Op de scootmobiel ook handschoenen aan en een muts op.
Lang leve Raynaud.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:47

Mensen die nu op dit moment online tips vragen hoe ze tóch een feestje kunnen geven waarbij mensen elkaar reallife zien...

|o

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 09:48

Nayomie schreef:
School die ons weer op school laat komen maandag. Dat dringende advies om thuis te werken lijken ze niks van aan te trekken.

Ja joh, daar zijn ze inderdaad heel selectief in. :') Als je wil mag je niet, maar als iedereen liever thuis blijft, moet je.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 10:22

Femke_Tweety schreef:
Mensen die nu op dit moment online tips vragen hoe ze tóch een feestje kunnen geven waarbij mensen elkaar reallife zien...

|o

Ja maar echt, en dan ook nog voor zo iets nutteloos..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 10:27

Captain schreef:
Femke_Tweety schreef:

|o

Ja maar echt, en dan ook nog voor zo iets nutteloos..

Zo, echt. Wat een naïviteit en egoïsme.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 10:28

luuntje schreef:
Mywish knap dat je niet boos wordt.

Britta sterkte. Ouder met dementie lijkt mij heel moeilijk.

Ik heb het ook alweer koud.
Op de scootmobiel ook handschoenen aan en een muts op.
Lang leve Raynaud.

Haha ik heb daarna wel even flink geklaagd tegen moeders over de telefoon. Maar als ik boos word en hun het op laat lossen kan het zomaar weer een tijd duren voordat ze weer komen. En dat kan ook niet (huishoudelijke hulp)

Ik heb het ook alweer koud hoor. Muts moet bijna op, rond de 10 / 15 graden krijg ik enorme hoofdpijn van de kou. En aangezien ik al dagelijks hoofdpijn heb vind ik dat wel genoeg haha. Heb ook alweer een keer thermo broek aan gehad.

En bij echte kou heb ik gewoon een ski broek aan. Ik ga geen kou lijden nu omdat het nog kouder gaat worden. Qua temperatuur lijkt het niet koud, mijn lijf zegt van wel en die staakt dan _O-

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 10:48

Qua koud is het volgens mij ook een soort van weer wennen na de zomer; dezelfde temperatuur voelt in de herfst écht anders dan in de lente... MEt 15 graden trek ik in de herfst echt een jas aan, terwijl ik dat in de lente wrs niet doe of bijv alleen een wat dikkere sjaal en dan met zonder jas ;-).

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-20 10:51

Ik denk dat dat ook ligt aan de stand van de zon, die staat in de herfst namelijk veel lager dan in het voorjaar.. hoe hoger de zon staat hoe scherper hij inwerkt. Dus dan kan het goed kloppen dat 15 graden in de lente anders aanvoelt dan in de herfst.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 11:00

Een scheur in de deken van mijn ruin.Ik had een deken gekregen van iemand.Paard was net zo groot als mijn ruin.Is de deken te klein.Zijn kont en buik komen er onder uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 11:01

Fading schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh nee wat had ze?

Zelfintoxicatie helaas.

Ben nu helemaal brak want ik was pas na 3uur thuis

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 11:03

Oof lijkt me ook heftig voor jou, Marlinde. :(:)

Ik erger me aan Instagram die een account niet verwijderd omdat het niet in strijd zou zijn met de richtlijnen. Hoe dieren op gruwelijke wijze mishandeld en vermoord worden, vind ik anders behoorlijk in strijd.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 13:45

Marlinde sterkte.

Britta je ruin heeft nu blote billen?

Mywish huishoudelijke hulp wil je wel houden.

Mijn man heeft een oproep gekregen voor een griepprik.
Is een inloopspreekuur van 1500-1700 uur. Waarom niet op afspraak?