Ergernis in het verkeer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 09:53

Ik verbaas me tegenwoordig niet meer over de A9, A10 en A2 :') daar gebeurt zo veel dat ik altijd zo ver mogelijk weg blijf rijden van de uitvoegers tenzij ik er zelf af moet (ik werk langs de A10, afslag RAI). Ik ben wel altijd iets vlotter dan degenen rechts zodat ik niet onnodig links blijf rijden. Maar ook, kom vanaf de A2 (utrecht kant) en dan staat de A9 richting Schiphol vast vanaf Vinkeveen / Abcoude. En dan er om heen rijden he, en dan STIL gaan staan terwijl de vier banen op de A2 gewoon vlotjes door mogen (70 op de matrix). En dan verbaasd zijn als er een vrachtwagen net niet achterop je klapt omdat je stil gaat staan omdat je er last min tussen wil..

Mijn grootste ergernis was de afsluiting van de A27 afgelopen lang weekend. Zo veel file dat ik het dorp niet uit kon :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 17:13

Het verkeer. We willen al ruim 4 uur geleden vertrekken maar het is volstrekt kansloos. Snelweg, binnendoor, links of rechts van de grens maakt niks uit. Over een stuk van 200 km zou ik minstens 20 km file hebben helemaal binnendoor maar een vertraging van > een uur of maximaal 65 km file met een vertraging van >1,5 uur.

ongelukken, volledige afsluitingen op cruciale plekken, of "normale" files. Dat wordt een latertje met stoppen. -O- Nog niet eerder zo erg gehad. Vooral de afsluitingen en werkzaamheden zijn gruwelijk -O-

luuntje

Re: Ergernis in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 17:25

Katuna NS staakt dus veel mensen nemen de auto vandaag.
Balen is het wel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 17:36

En het is lang weekend. The Germans are coming!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 17:50

Het is vooral juist naar de grens vanuit nederland en alle knooppunten rond Arnhem en Nijmegen een zootje. Afsluiting werkzaamheden en omrijders. Het wordt ietsje rustiger via de duitse kant langzaam aan. Nu een hapje eten en hopelijk kunnen we voor 1900 gaan rijden. En dan wel zien hoever we komen, morgen eind van de middag moeten we op bestemming zijn uiterlijk dus dat scheelt wel. Niet heel ver en normaal wel te doen in een dag

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 19:40

Unwritten schreef:
Ik verbaas me tegenwoordig niet meer over de A9, A10 en A2 :') daar gebeurt zo veel dat ik altijd zo ver mogelijk weg blijf rijden van de uitvoegers tenzij ik er zelf af moet (ik werk langs de A10, afslag RAI). Ik ben wel altijd iets vlotter dan degenen rechts zodat ik niet onnodig links blijf rijden. Maar ook, kom vanaf de A2 (utrecht kant) en dan staat de A9 richting Schiphol vast vanaf Vinkeveen / Abcoude. En dan er om heen rijden he, en dan STIL gaan staan terwijl de vier banen op de A2 gewoon vlotjes door mogen (70 op de matrix). En dan verbaasd zijn als er een vrachtwagen net niet achterop je klapt omdat je stil gaat staan omdat je er last min tussen wil..

Mijn grootste ergernis was de afsluiting van de A27 afgelopen lang weekend. Zo veel file dat ik het dorp niet uit kon :+

Vandaag stond het vast richting Schiphol/Amstelveen, en het stond net bij de afrit Abcoude vast.
Beide kant op vanaf Amsterdam en naar Amsterdam. Kwam er niet of nauwelijks door heen,
stond bijna stil en dan zo kijken dat je er misschien nog voor kon om door te kunnen rijden op een baan waar 70 gereden mocht worden.