Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Soms wordt dat wel vergoed.
Vind ik top, zo voorkom je bijvoorbeeld probleemgedrag.
elnienjo schreef:MarlindeRooz schreef:Soms wordt dat wel vergoed.
Zou dan de hormonen eerder platleggen zodat de behoefte verdwijnt. Echt bizar dat iemands driften vergoed worden. Straks schep je nog een precendent waardoor INCELS ook seks vergoed willen krijgen. Je helpt jezelf maar, daar zijn hulpmiddelen genoeg voor.
elnienjo schreef:MarlindeRooz schreef:Soms wordt dat wel vergoed.
Zou dan de hormonen eerder platleggen zodat de behoefte verdwijnt. Echt bizar dat iemands driften vergoed worden. Straks schep je nog een precendent waardoor INCELS ook seks vergoed willen krijgen. Je helpt jezelf maar, daar zijn hulpmiddelen genoeg voor.
Relaxed schreef:Wooww jij gaat wel heel ver
Mijn moeder had een tante met down, zij was gewoon aan de pil (kreeg ze met haar dagelijkse medicijnen) en zij had gewoon vriendjes.. Waarom zou zij geen seks mogen hebben?
Schuur_ schreef:Ik vraag me eigenlijk af hoe normaal het is om je genetisch te laten testen voordat je aan kinderen begint?
Bij mijn vriend lopen dus langs beide kanten genetisxhe ziektes. Voorlopig geen kinderwens maar er is dus wel uitgesproken dat we eerst willen weten hoe groot de kans is dat er 1 van beide ziektes voor kan komen zodat er rationeel besloten Jan worden. Beetje zoals je bij honden HD/ED en langhaargen ofzo test
Maar ik heb daar dus eigenlijk nooit van gehoord hoe of waar je dat kan laten doen? Bij de gynaecoloog denk ik dan? Of kan de huisarts ook?