Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotthje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:25

Mondeling straks, retenerveus. Met oefenen ging het allemaal wel goed maar vind het zo spannend!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:29

stiekem aan wat een moeder post op onze ouderportaal van school. die is wel heel fanatiek bezig.. maar verzint ook haar eigen dingen waar de kinderen op school nog helemaal niet mee bezig waren. het thema is lente op dit moment, zij maakt haar eigen thema's. Is na mijn idee hele dag met dingen bezig waar kleuters helemaal niet aan toe zijn. En dat dan voor speciaal onderwijs, waar het allemaal al beetje moeilijker gaat het leren dan regulier. Ik vind het sneu voor dat jochie, maar goed ze zou er wel achter komen. maar gewoon de toon ´ kijk mij eens een goede juf zijn ´

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:51

casperzazoe schreef:
[naam] schreef:
Kat die spuugt en en half uur op de bak wat zit, eruit gaat en in de gang nog eens in die houding blijven. En blazen en grommen als ik naar hem wijs , man ik bedoel het alleen maar goed

Of hij heeft een blaasontsteking / is ziek..? Is het een kater?

Is een kater , gok te weinig gedronken (hij is een lastige drinker) . Even zakje natvoer met extra water proberen te slijten aan hem straks , maar hij heeft al weken dat hij blaas als ik hem optil

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:52

Rebecca schreef:
casperzazoe schreef:

Of hij heeft een blaasontsteking / is ziek..? Is het een kater?

Is een kater , gok te weinig gedronken (hij is een lastige drinker) . Even zakje natvoer met extra water proberen te slijten aan hem straks , maar hij heeft al weken dat hij blaas als ik hem optil

Ben je met hem naar de dierenarts geweest sinds dit gedrag?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:56

Rebecca schreef:
Kat die spuugt en en half uur op de bak wat zit, eruit gaat en in de gang nog eens in die houding blijven. En blazen en grommen als ik naar hem wijs , man ik bedoel het alleen maar goed

Dit is 99% een blaasontsteking. Zeer pijnlijk en gevaarlijk, vooral als het een kater is.
Ben je al bij de DA geweest ?

Een zakje natvoer gaat geen zoden aan de dijk zetten vrees ik :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 17:05

Pandora2 schreef:
[naam] schreef:

Dit is 99% een blaasontsteking. Zeer pijnlijk en gevaarlijk, vooral als het een kater is.
Ben je al bij de DA geweest ?

Een zakje natvoer gaat geen zoden aan de dijk zetten vrees ik :7

We gaan zo naar de DA -O-

Afbeelding

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 17:06

Ach, arm ding. :(:) Hopelijk valt het mee!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 17:07

Dat is een heel verstandig besluit.
Ik bedoelde eigenlijk blaasstenen of blaasgruis. Die veroorzaken uiteraard ook blaasontsteking.
Hoop dat ze hem goed kunnen helpen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 18:30

Zó moe en ijskoud na drie nachten slecht tot niet slapen. Hoop dat dit vannacht beter gaat nu de pup medicijnen heeft.

& dat tegenwoordig over een # voor moet. Snap de gedachten achter #doeslief etc, maar ik vind ze vreselijk irritant.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 18:43

Dat ik net van de vrachtauto naar mijn gewone auto moest lopen om een oplader voor mijn mobiel te pakken.
Waarom heb ik dat ding niet meteen meegenomen toen ik begon met werken

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:15

Mars schreef:
HopeMyDay schreef:
Eens, maar als je ook nog pb's gaat versturen.. laten we zeggen dat ik dat op zijn zachts gezegd sneu vind.
Daarnaast, als je een groot kanaal hebt op het internet dan loop je nou eenmaal het risico dat je online besproken wordt. Als je daar niet tegen kan zet er dan niks op.

Nog een ergernis, mijn kuikens die veel te lang blijven zitten in het ei. Kom eruit luilakken :') (relax ik geef ze alle tijd maar het is wel frustrerend)

Een maand na dato ook pas met je pb komen ook echt :')

Wat leuk kuikens, wat voor soort verwacht je? <3

Marans, Rhode Island Red & Australorp kruisingen. Inmiddels zijn er al wat uit hoor. Een iets mindere ergernis nu :').
Een maand na is al helemaal sneu (sorry maar het ís gewoon zo imo)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:51

Gummende mods, bloedirritant!

HMD: ah wat leuk dat er inmiddels een en ander uit is! Hou je ze allemaal bij jou thuis? Ooit wil ik ook zo graag kipjes mits we de ruimte gaan hebben. :j

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:42

Dat ik er niet kan zijn voor mijn vriend nu hij zo hard een knuffel nodig heeft :\

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 03:09

Dat ik voor de derde nacht rond 3en naar de wc moet rennen -:(-

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 04:02

dat ons zoontje sinds een uur buikpijn lijkt te hebben en ik daar nu beneden mee zit en hij musti kijkt. :? :Z |( ik wil slapen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-20 07:53

Dat mijn vriend meters van me af ligt in bed al de hele avond zonder reden. Zal zo wel een klaagzang krijgen dat hij door mij slecht geslapen heeft :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:34

Dell. We hadden een afspraak gepland voor vandaag om de laptop te laten repareren. Heb bevestiging, vandaag toch maar eens contact opnemen. "Ja we komen vandaag niet, we hebben het onderdeel niet op voorraad". Ja fijn dat ze dat ook even door communiceren :roll: Dus aan ons abonnement hebben we niks en dit wordt de 6de reparatie.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:38

Nog steeds geen cent ontvangen van mijn WW. Gisteren zelfs bank gebeld als het overgemaakt zou zijn had ik het gisteren moeten hebben. Beter gezegd niks overgemaakt. :x :n

Hoorde wel van iemand die die dubbel gehad had. >;)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:14

Een extreem stoute hond die dacht dat ze uit de pan mocht eten die op t gasfornuis staat

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:15

hagelslag schreef:
Een extreem stoute hond die dacht dat ze uit de pan mocht eten die op t gasfornuis staat

Scheelt weer opruimen _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:31

Goed tien minuten ingelogd en ik ben nu alweer helemaal klaar met een collega :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-20 09:49

Mijn eigen pestpokkehumeur.

En het feit dat mijn tandvlees nog steeds super opgezwollen is achter mijn voortanden. Mijn voortanden doen nu dus zeer omdat mijn tandvlees er tegenaan duwt -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:00

Steffi4 schreef:
dat ons zoontje sinds een uur buikpijn lijkt te hebben en ik daar nu beneden mee zit en hij musti kijkt. :? :Z |( ik wil slapen

Is dat nog op tv? :wow: Hoe vet! Hoop dat je zoontje zich inmiddels wat beter voelt.

Ik zit al een half uur naar m'n laptop te staren en heb nog geen klap uitgevoerd.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:41

Pony ontsnapt vanochtend maar de staldeur, alle hekken en draden zitten goed dicht. Als hij uit de paddock kruipt dan staat ie in de wei met goed gras. Die propt zich vol ipv nogmaals te ontsnappen en dus door 4 draden te gaan (en niks te slopen). Als de staldeur toch openstond was de andere ook mee gegaan maar die stond rustig in de paddock. Wat???

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 10:59

casperzazoe schreef:
Pony ontsnapt vanochtend maar de staldeur, alle hekken en draden zitten goed dicht. Als hij uit de paddock kruipt dan staat ie in de wei met goed gras. Die propt zich vol ipv nogmaals te ontsnappen en dus door 4 draden te gaan (en niks te slopen). Als de staldeur toch openstond was de andere ook mee gegaan maar die stond rustig in de paddock. Wat???

Sorry. _O- _O- _O- Zie het helemaal voor mij namelijk heb er ook zo eentje gehad. _O- _O- _O-