Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:[naam] schreef:Kat die spuugt en en half uur op de bak wat zit, eruit gaat en in de gang nog eens in die houding blijven. En blazen en grommen als ik naar hem wijs , man ik bedoel het alleen maar goed
Of hij heeft een blaasontsteking / is ziek..? Is het een kater?
Rebecca schreef:casperzazoe schreef:
Of hij heeft een blaasontsteking / is ziek..? Is het een kater?
Is een kater , gok te weinig gedronken (hij is een lastige drinker) . Even zakje natvoer met extra water proberen te slijten aan hem straks , maar hij heeft al weken dat hij blaas als ik hem optil
Rebecca schreef:Kat die spuugt en en half uur op de bak wat zit, eruit gaat en in de gang nog eens in die houding blijven. En blazen en grommen als ik naar hem wijs , man ik bedoel het alleen maar goed
Pandora2 schreef:[naam] schreef:Kat die spuugt en en half uur op de bak wat zit, eruit gaat en in de gang nog eens in die houding blijven. En blazen en grommen als ik naar hem wijs , man ik bedoel het alleen maar goed
Dit is 99% een blaasontsteking. Zeer pijnlijk en gevaarlijk, vooral als het een kater is.
Ben je al bij de DA geweest ?
Een zakje natvoer gaat geen zoden aan de dijk zetten vrees ik
Mars schreef:HopeMyDay schreef:Eens, maar als je ook nog pb's gaat versturen.. laten we zeggen dat ik dat op zijn zachts gezegd sneu vind.
Daarnaast, als je een groot kanaal hebt op het internet dan loop je nou eenmaal het risico dat je online besproken wordt. Als je daar niet tegen kan zet er dan niks op.
Nog een ergernis, mijn kuikens die veel te lang blijven zitten in het ei. Kom eruit luilakken(relax ik geef ze alle tijd maar het is wel frustrerend)
Een maand na dato ook pas met je pb komen ook echt
Wat leuk kuikens, wat voor soort verwacht je?
casperzazoe schreef:Pony ontsnapt vanochtend maar de staldeur, alle hekken en draden zitten goed dicht. Als hij uit de paddock kruipt dan staat ie in de wei met goed gras. Die propt zich vol ipv nogmaals te ontsnappen en dus door 4 draden te gaan (en niks te slopen). Als de staldeur toch openstond was de andere ook mee gegaan maar die stond rustig in de paddock. Wat???