Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Kan je een beoordeling niet voorkomen door niet te melden dat je het via MP hebt verkocht??
Tallie1979 schreef:Wat zouden jullie doen met een potentiële koper die gemiddeld 3 sterren heeft op 32 beoordelingen? Hij heeft meer 1 ster beoordelingen dan 4 of 5 ster beoordelingen. Veel geziene verbeterpunten zijn: Beleefder communiceren, op komen dagen etc.
Hij wil bij mij potloden komen halen, maar noemt geen dag (want druk)
Ik heb ze niet gereserveerd, ik vermoed nml dat ik voor de kat zijn viool zit te wachten straks
Daphara schreef:Tallie1979 schreef:Wat zouden jullie doen met een potentiële koper die gemiddeld 3 sterren heeft op 32 beoordelingen? Hij heeft meer 1 ster beoordelingen dan 4 of 5 ster beoordelingen. Veel geziene verbeterpunten zijn: Beleefder communiceren, op komen dagen etc.
Hij wil bij mij potloden komen halen, maar noemt geen dag (want druk)
Ik heb ze niet gereserveerd, ik vermoed nml dat ik voor de kat zijn viool zit te wachten straks
Ik doe niet aan reserveren tenzij het meteen gehaald of betaald wordt, ik heb altijd de volgende tekst onder mijn advertenties staan (even afhankelijk van de grootte natuurlijk):
Kan verzonden worden als brievenbuspakket van PostNL voor €4,10
Verzenden heeft onze voorkeur, maar ophalen kan op afspraak. Indien het item niet binnen 24 uur opgehaald kan worden, vragen wij het aankoopbedrag alvast te voldoen om het item te kunnen reserveren.
U krijgt hiervoor van ons een betaalverzoek via Marktplaats.
Kan verzonden worden met pakketpost van PostNL voor €6,75
Verzenden heeft onze voorkeur, maar ophalen kan op afspraak. Indien het item niet binnen 24 uur opgehaald kan worden, vragen wij het aankoopbedrag alvast te voldoen om het item te kunnen reserveren.
U krijgt hiervoor van ons een betaalverzoek via Marktplaats.
Moestuin schreef:Pees links volledig door gesneden door draad en pees rechts half op 7 weken oud. Kan nog perfect als recreatiepaard gebruikt worden, als hij de tijd krijgt om uit te groeien. Dus kapot kun je hem niet noemen maar zonder gebreken is hij zeer zeker niet. En hij is nog geen 3 en al beleerd. Zo helpen zij hem wel aardig om zeep... Nee, het zijn niet de mensen aan wie ik hem heb verkocht. Ik zou wel willen dat ik hem terug kon kopen maar hij is weg gegaan omwille van het financiele. Ik heb het geld niet om hem terug te kopen... Ze vragen 5x zo veel.