Jodym schreef:Hm
Gokdenarrow is het niet want die houd niet van thee
DeEenhoorn woont niet in de middle of nowhere
Ooh jaaa! @Mondy ben jij mijn ss?![]()
![]()
Losse thee rooibos, check
Diamant painting, check

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Vriendlief en ik zitten samen door boktprofielen te struinen op zoek naar Santa. De meningen zijn verdeeld. We hebben gezocht op unicorns en harry potter en creatieve mensen. We denken nu aan Pradadaan of Bienotje. Mijn gevoel zegt Bienotje. Ben jij mijn Santa?
fohadie schreef:Loveslimpie, wil jij misschien nog vertellen welke hints ik niet snapte? Was het getal 9? En welk woord was er nu met de puzzel?
Bienotje schreef:Zo.. hectische dagen. Nog niet bijgelezen. Maar bij deze mijn verslag!
Prachtig roze ingepakt met glitterpapier. En tijdens het openmaken verscheen dit:
[ [url=m/oP9nfR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig ingepakte glitter roze pakjes met een snoepjeszoete geur! Geen grapjeperfect!
Alle pakjes op tafel, mijn jongens konden niet wachten met uitpakken. De roze waren voor mij, de groene voor hen.
[ [url=m/ILS9CP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn jongens superblij met hun cadeautjes uitpakken (stiekem hebben ze de mijne ook later nog mee
uitgepakt trouwens)
[ [url=m/jSkhIU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y2X7Uo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na het uitpakken van al mijn cadeautjes
[ [url=m/qp4kD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Superleuk gedaan SS! Ultieme ervaring met die snoepjeszoete geur door het hele huis zo'n pakket uit mogen pakken. Ook heel benieuwd waarmee je dat nu ook voor elkaar had gekregen!
Er zat ook nog soort bowlingspel voor de jongetjes bij en dat is echt nieuwe favoriete speelgoed!
En toen nog de hints. Ik dacht slim te zijn. Eerst zoeken op paar opvallende woorden uit de kaart in het topic. Maar niks.gezocht op glitterpapier wie daar ervaring mee had. Gezocht wie afvielen vanwege de uitspraak dat ze niet konden inpakken en wie evt wel.
Cadeautjes komen bij flying tiger vandaan, die zit niet in groningen/ friesland en zeeland/ Limburg.
Dus al heel veel aanwijzingen en toen toch maar over gegaan op de hints![]()
Een plaatje van een wiko smartphone en een coördinaat. Coördinaat was in Duitsland (huh?). Ellert heette de straat. Ik zoeken op bokt. Kom op een ijslander die ellert heet. Iemand met een ijslander dus dacht ik. Typenaam van de smartphone op het plaatje op Google gezocht. Lenny maar geen hits op bokt.
Ik begon te vrezen dat ik de lijst 1 voor 1 af zou moeten gaan. Inmiddels al 1 uur onderweg, waarop mijn man de ingeving kreeg om eens te googlen op bokt en ellert ipv zoeken op bokt. En daar verscheen een naam en wat blijkt, andere paardennaam was wiko!
Xswanheart, ben jij mijn santa?!
Dyphusion schreef:miccamaaike schreef:Okee ik was te nieuwsgierig en heb mn extra hint open gemaakt.
[ [url=m/sa4Jzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enige hint waar ik wat op bedacht had, was de hint 'de circel is rond'. Ik had Asvinia als lootje en Asvinia had Dyphusion als lootje. Dus ik had net wat berichten van Dyphusion zitten lezen en daarin dus dit plaatje gezien.
Ik snap nog steeds niks van de hints, sorry.. maar Dyphusion ben jij mijn Secret Santa?
Klopt helemaal!
De cirkel is rond is inderdaad zoals je beschrijft. De plaatjes verwijzen beiden naar het getal 30, mijn nummer op de lijst. Een is inderdaad gebarentaal (het grote plaatje) en de ander in het Babylonisch.
Het plaatje was in eerste instantie bedoeld als top van mezelf waar jij op hebt gereageerd, maar toen hij daadwerkelijk in mijn pakket zat heb ik hem als extra hint gepakt omdat ik dacht dat het anders te makkelijk werd haha.
dieseltje09 schreef:Hahaha oow ik heb geloof ik wat gemist dan met SidVanmiddag nog eens goed kijken als ik terug ben van mijn werk dan
Ja ik ben echt volledig in de wolken met mijn gehaakte fjord!![]()
![]()
Echt ik vind het mega knap dat je dat kan, dit zou mij dus nooit lukken
SpeechLess schreef:Ik dacht dus even m'n pakket te gaan halen op stal, normaal zo'n 20 minuutjes heen en weer terug, was er een deel afgeslotenIk heb er serieus ruim een uur over gedaan heen en weer.. Maar als beloning nu wel m'n pakket
![]()
Doos open gemaakt
[ [url=m/6C4Ibf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kaart (schattig hondje)
[ [url=m/cETJO7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Binnenkant met hint
[ [url=m/c7EuiS.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cadeautjes![]()
[ [url=m/DvckZ5.jpg]Afbeelding[/url] ]
En uitgepakt
[ [url=m/XSsALt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ja ik wilde meteen de puzzel uitproberen, maar kreeg hem zo snel niet meer goed![]()
Erg leuk! Super leuke sokkenEn zelf popcorn maken leek me altijd al eens leuk, dus ben benieuwd. De raamstickers ga ik ook ophangen, leuk! Het spel lijkt me ook geinig om eens met een groep te gaan spelen
En blijkbaar ruikt m'n auto dus naar paard, dus die luchtverfrisser komt ook goed van pas
![]()
Heel erg bedankt voor het leuke pakket Pascalle90!
xSwanHeart schreef:Ja, ik had al bewondering voor je inpakkunsten, 8nnemiek, maar toen ik eenmaal aan de slag ging nog veel meer!Heb het idee van plakken (dan wel met lijm, dan wel met plakband) halverwege maar opgegeven en ben verder gegaan met touw en lint...
Citaat:@Capopjekop, jouw Santa heeft mij een hint gegeven
“Het rood ingepakte cadeautje is inderdaad de hint! De rest van de pakjes niet, die vormen ook geen aanwijzing oid. Succes!”
Citaat:DonDon, alle letters zitten erin, maar je bent niet per se op zoek naar een gebruikersnaam