Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:17

MarcoBorsato schreef:
Vraag me nog steeds af wat het volgens sommige mensen dan zegt als je in je thirties nog geen rijbewijs hebt.

Niets alleen dat het enorm onhandig is.
Zeker als je niet in een grote stad woont of bij elkaar in de buurt woont.
Het is een stuk vrijheid, dat je kan gaan en staan waar en wanneer je wilt.
En dat ambieer ik in een man ook.
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 06-07-20 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:18

En toch zou ik een rijbewijs willen, ook als ik in de stad woon. Maar misschien komt dat omdat ik zo opgegroeid ben met dat dat gewoon een belangrijk onderdeel van je leven is. Net als dat je de middelbare school afmaakt haal je ook je rijbewijs. :D Als iemand het hier totaal niet nodig vindt om een rijbewijs te hebben dan is dat best wel apart. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je die behoefte niet hebt om lekker vrij rond te kunnen touren met een auto. Op de dag dat ik 18 werd had ik m'n eerste rijles.

Precies wat Marlinde eigenlijk zegt. Dan zit je of altijd thuis en wil je de deur niet uit, of je bent afhankelijk van papa/mama of anderen die je altijd halen en brengen. Vind ik niet gezond en niet lekker onafhankelijk. Als ik een date heb met een vent die zegt ik moet even kijken wanneer iemand me kan brengen dan knap ik wel af. Maar nogmaals, dat komt omdat hier geen fatsoenlijk OV is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:25

Laten we maar switchen van onderwerp, Jildau hoe gaat het met je dates?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 06-07-20 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:28

MarcoBorsato schreef:
Vraag me nog steeds af wat het volgens sommige mensen dan zegt als je in je thirties nog geen rijbewijs hebt.

Het zou voor mij niks zeggen maar hier is het gewoon niet handig. Mijn ex woonde op 20 minuten, met openbaar vervoer op ruim 1,5 uur. De bus komt 1x per half uur of uur en bij sommige plaatsen kom je niet, of enkel een buurtbus :')

En idd met uitgaan moesten er altijd iemand zelf rijddn, gelukkig waren mjjn ouders vaak wel lief. En dat zegt imo niks over gemakzucht, maar over hoe lief je schoonouders kunnen zijnn :P

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:46

Hier heb je gewoon geen auto nodig, klaar. En gelukkig heb ik iemand gevonden die bij me past en hoef ik niet in m'n thirties te tinderen. Je kunt niet alles hebben in het leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:56

Ik ken ook een man die geen rijbewijs had, woonde en werkte in Zwolle en kon alles prima met OV doen. Dikke prima :j Echter toen ze kinderen kregen heeft zijn vriendin toch gevraagd of hij zijn rijbewijs wou gaan halen, dat was gewoon best onhandig plus dat ze plannen hadden om naar een dorpje in Friesland te verhuizen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:57

MarcoBorsato schreef:
Laten we maar switchen van onderwerp, Jildau hoe gaat het met je dates?

Haha goed plan

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:10

Lekker daten!

Ik heb gisteren een goed gesprek gehad. We gaan in augustus een weekje weg om te zien hoe we erin staan. Het is gezellig, het is leuk maar is het meer dan dat, we gaan het zien. Vakanties zijn altijd spannend 8-)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:26

Ja dat kan alles ineens veranderen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:27

Beste relatietest is samen een tentje opzetten in de stromende regen!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:35

MarcoBorsato schreef:

Ik heb ooit zo'n vakantie gehad he.....de hel was het....luchtbed lek, gast zo gek als een deur. En ik in de stromende regen naar het pleegebouw met de afwas en dan een hardstikke lieve NL vrouw horen vragen: Het is niet zo gezellig he??

We waren goed vermaak denk ik voor de rest van de camping!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:58

daffodil schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik heb ooit zo'n vakantie gehad he.....de hel was het....luchtbed lek, gast zo gek als een deur. En ik in de stromende regen naar het pleegebouw met de afwas en dan een hardstikke lieve NL vrouw horen vragen: Het is niet zo gezellig he??

We waren goed vermaak denk ik voor de rest van de camping!

Haha, dit zie ik helemaal voor me :+. Dat vergeet je niet meer.

Ik heb vrijdag een hele spontane date gehad. Hij vroeg me via Instagram of ik met hem wilde dineren dus ik dacht: waarom ook niet? Hij heeft me opgehaald op station Amsterdam-Zuid. Hij had een leuke auto en bood gelijk aan of ik wilde rijden, omdat ik van auto's houd. We zijn naar Noordwijk gereden en hebben daar lekker gegeten bij een strandtent. Alleen omdat we niet gereserveerd hadden moesten we na een uurtje al weg. We hadden nog niet echt veel gegeten dus hij had het idee om bij hem thuis flensjes te bakken met limoensap en suiker. Super leuk! Dus dat hebben we gedaan en nog een potje Backgammon gespeeld en heeft hij me thuisgebracht want mijn wekker ging weer vroeg de volgende dag. Het voelde heel erg fijn en vertrouwd, we waren heel goed op elkaar afgestemd. Hij was wel vrij knuffelig, ik ben dat niet zo gewend, haha. Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee wil, hij is ook een heel stuk ouder (46) en heeft al twee kinderen (pubers). Heb hem op de terugweg naar zijn leeftijd gevraagd, vind dat altijd wat ongemakkelijk. Toen wel naar hem uitgesproken dat ik eigenlijk maar tot 40 date. Hij gaf aan dat we elkaar gewoon rustig kunnen leren kennen en dan wel kijken.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:04

Wauw waarom heb ik nooit van dat soort dates.
Als je hem te oud vind stuur hem maar door naar mij Jip :+
Mits het een leuke vent is natuurlijk :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:07

Princess_ schreef:
MarcoBorsato schreef:

Onder vrienden van mij die in de grote stad wonen komt het vaker voor dat ze geen rijbewijs hebben. Zegt volgens mij alleen dat ze geen rijbewijs/auto nodig hebben. Een enkeling heeft geen rijbewijs omdat ie bang is en nog een ander vanwege z'n groene idealen.

Of geen rijbewijs méér vanwege boefjesgedrag :')

Leuke date maanlicht! Altijd leuker als het niet zo standaard is!

Ik heb even geen datingapp meer, mijn telefoon is verdronken en nu tijdelijk mijn sim in mijn zakelijke telefoon. Durf daar niet zo'n app op te installeren voelt niet integer :D

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:16

Heerlijk om te lezen dat sommige van jullie echt leuke & soms spontane dates hebben!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:33

Dat klinkt als een super leuke date! Leuk zo spontaan.

Ik begin steeds meer afstand te nemen van mijn afgelopen date, hij wilt ook allemaal nu alweer een afspraak inplannen voor over 2 weken. Ik ben niet zo van het plannen, ik laat het liever op zijn beloop.
Misschien dat als ik hem leuker had gevonden ik daar ook anders over had gedacht.

Ik wil alleen wel eerlijk zijn en hem niet aan het lijntje gaan houden, moet alleen nog even bedenken hoe.. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:51

Leuk Jip, wel een beetje aan de belegen kant inderdaad. Lastig.

Shaggy, gewoon een appje sturen dat je hem bedankt voor de gezellige dates maar dat je het hierbij houden wil.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:55

Belegen kant. :')
Met kinderen lijkt me wel lastig hoor.. Jij bent ook nog jong! Heb jij een kinderwens?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:02

Ja, ik wil heel graag kinderen. Heb ik het ook met hem over gehad. Hij vroeg of ik snel kinderen wilde, maar ik wacht liever nog een paar jaar als ik een relatie krijg. Ik wil toch wel heel graag eerst tijd voor elkaar hebben en iemand echt goed leren kennen, reizen etc. Ik wil wel graag iemand daten die ietsje ouder is dan ik, alleen met een groot leeftijdsverschil heb je het probleem dat je partner dan toch uiteindelijk echt oud wordt, terwijl je zelf nog in de bloei van je leven bent en dat je dan waarschijnlijk alleen achterblijft.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:04

Oef... 46 vind ik wel een ding. Jij bent 26 toch Jip? Hij had je vader kunnen zijn :P maar het klinkt verder wel als een leuke date.

Ik heb mn dokter van het weekend weer gezien. We wilde eigenlijk van de week ook een keer door de weeks afspreken, maar dat is niet gelukt. Hij had het heel erg druk met zijn werk en hele lange dagen, dus we moesten toch doorschuiven naar van het weekend.

Ik begin wel op het punt te komen dat ik benieuwd ben wat hij wilt. Wilt hij gewoon leuke dingen doen en zien waar het naartoe gaat of het alleen bij leuke dingen doen houden? Iets om met hem te gaan bespreken. Aan de andere kant heb ik altijd he te gevoel dat het te vroeg is als je pas een maand ofzo aan het daten bent.

Lastig vind ik dat, maar ik ben wel iemand van de duidelijkheid. Daar heb ik vaak wel behoefte aan.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:11

Ja, ik ben 26 inderdaad.

Ik zou het gewoon met hem bespreken! Ik snijd dit onderwerp vaak na 3/4 dates voorzichtig aan. En soms bij het eerste gesprek al in het algemeen de vraag waar hij/zij naar op zoek is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:21

20 jaar verschil is veel hoor, vooral met een kinderwens..
Mijn oom en zijn man hebben 25 jaar verschil en laatst toevallig een heel gesprek met de jongste (aangetrouwde oom) over gehad en hij zei wel, ik zou het niet weer doen.. Ze waren 25 en 50 toen ze trouwden, dat ging prima, ze hielden elkaar in balans.. Maar mijn oom is nu echt een oude man en de aangetrouwde oom (lastig uitleggen met 2 ooms :') ) staat nog middenin het leven, werken, uitgaan, sporten.. Mijn oom houdt dit allemaal niet meer vol :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:31

Ik ben ook een tut maar ik vind 50 ook wel oud om nog aan een tweede leg te beginnen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:37

20 jaar pffff ik ben dus 47 maar als ik nu denk aan 20 jaar ouder, krijg ik een hartverzakking. Die is dus serieus tegen de 70!!!! Geen haar op mijn hoofd, nee ik zoek ze liever wat jonger uit hahaha.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:43

Dat is inderdaad best een verschil. Ik vind die mannen die daar ok mee zijn ook altijd wat viezig. Heb er geen goed argument voor, puur een gevoel.