Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 10:47

Aan dat ik het zo koud heb. Snap niet waarom, koude temperaturen functioneer ik het beste, maar lat vanmorgen klappertandend in Mn bed. Normaal doe ik pas een jas aan als t onder de 10 graden kom, nu heb ik hem echt nodig. Irritaaaant

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 11:41

Aan mijn baas. Geef gewoon antwoord man :roll: en ga dan vooral niet zeiken vandaag dat ik later ben

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 11:41

Aan dat ik huisarts wil bellen, maar geen stem meer heb. Vannacht hele nacht rotzooi op heb lopen hoesten en dus zeer weinig geslapen heb.

Aan de andere kant heeft huisarts bellen zeer waarschijnlijk ook nog weinig zin aangezien zo wie zo geen AB gaat krijgen wegens resistentie. Zal het zeer waarschijnlijk eerst moeten proberen op te lossen met de luchtweg puffers die ik heb.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 12:50

Mijn vriend die uit het niks ruzie begint te zoeken en boos is op de hele wereld. Jammer dat ik daar het richtpunt van ben :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 12:52

Dat mensen maar alles van mij op het piekeren schuiven en het feit dat ik al 7 maanden met pijn loop totaaaaal negeren. Want dat kan nu niet 'INEENS' de oorzaak zijn van je thuis zitten. Dat je piekert en weinig zelfvertrouwen hebt is de reden dat je thuis zit.

Ja hoor. My ass. De reden dat ik sneller thuis zit is omdat mijn manager tegen me begon uit te vallen omdat ik met mijn beste beentje nog 50% voor ze wilde werken; inclusief alle pijn. DIE ER NOG STEEDS IS. Ook na verdeurie 4 dagen thuis zitten.

Echt je zou je hoofd tegen een muur slaan ......

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 12:55

xDenies schreef:

Niet doen dat doet nog meer pijn.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 12:56

Aan mijn collega _-:(
Doe.gewoon.niet.zo.irritant :\

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:30

Marcella schreef:
xDenies schreef:

Niet doen dat doet nog meer pijn.

Dan zien ze tenminste dat ik pijn heb :') Daar gaat het hier in Nederland schijnbaar om. Wat we niet zien is er niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:45

Jep niet zichtbaar is niet ziek. }:0 Kortzichtigheid van de mensen. :')

Werkgever die maar aan een ding denkt en dat is spullen inleveren. Niks vragen van hoe gaat het ofzo.

Schijnbaar kan en mag ik niet ziek zijn. }>

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 14:17

Deadline van mijn eerste grote opdracht. Deze stress heb ik niet gemist van school :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:47

Dat mijn school enorm met 2 maten meet. Er worden regels gesteld waar alle studenten zich aan moeten houden, maar vervolgens wordt er voor sommige mensen uitzondering op uitzondering op uitzondering gemaakt. Ik krijg vandaag op m'n kop dat ik niet naar een les ga/kan (lang verhaal), klasgenootje zit lekker in het buitenland en dat is geen probleem.
Echt hoor. Leuk jaar wordt dit. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:16

Castilja schreef:
Dat mijn school enorm met 2 maten meet. Er worden regels gesteld waar alle studenten zich aan moeten houden, maar vervolgens wordt er voor sommige mensen uitzondering op uitzondering op uitzondering gemaakt. Ik krijg vandaag op m'n kop dat ik niet naar een les ga/kan (lang verhaal), klasgenootje zit lekker in het buitenland en dat is geen probleem.
Echt hoor. Leuk jaar wordt dit. :+

Ja heel herkenbaar. Hier enorm veel gedoe gehad vanwege gezondheid en minder aanwezig op school. En mensen die er het halve jaar niet zijn mogen door naar het tweede jaar zonder gedoe of (in geval van minderjarigen) zonder enig probleem met de leerplicht :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 18:20

Een bejaarde bij de Jan Linders die over de bananen aan het hoesten was.Compleet met rochel,rochel.Het was de winkel in Groesbeek voor bokkers die daar nog bananen willen kopen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 18:40

Dat ik oprecht kan huilen bij alle rekeningen die de afgelopen dagen zijn binnengekomen. Even vlot gerekend en al richting de €1000 euro voorgeschoten in de hoop dat het allemaal terug komt :( En dan zijn nog niet eens alle rekeningen binnen … oneerlijk. Zo oneerlijk.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 18:41

Marcella schreef:
Aan dat ik huisarts wil bellen, maar geen stem meer heb. Vannacht hele nacht rotzooi op heb lopen hoesten en dus zeer weinig geslapen heb.

Aan de andere kant heeft huisarts bellen zeer waarschijnlijk ook nog weinig zin aangezien zo wie zo geen AB gaat krijgen wegens resistentie. Zal het zeer waarschijnlijk eerst moeten proberen op te lossen met de luchtweg puffers die ik heb.

Antibiotica heeft ook alleen zin als er sprake is van een bacteriële infectie. Daarom vaak een puffer.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 19:08

Het is meer bezorgdheid eigenlijk, maar ik erger me ook wel dat we onze hond, sinds gisteren vermist, nog steeds niet hebben gevonden. We wonen ook nog aan de Beemster, alleen maar weilanden hier... ik erger me vooral ook aan het weer: koud, winderig en nat. Arm beest, wordt de tweede nacht buiten vrees ik...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 19:29

Mo-86 wat erg, je hond kwijt.
Hopelijk is de hond snel terug.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:24

Dat ik foto's die geüpload zijn via een externe site hier niet op bokt kan laten zien, want ze zijn te groot |o
Nou haalt bokt upload de kwaliteit echt omlaag, dus vandaar dat ik het graag via een externe uploader doe.

Edit; en de bokt upload deed net een kwarter over iets van 25% van de foto's, doei ik ga geen uur wachten, dan maar geen foto's meer op bokt plaatsen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:45

__Sannne schreef:
Either way, ik erger me er dood aan dat ik nog steeds niet weet in welke klas ik zit en de lessen maandag beginnen..

Zou vandaag horen in welke klas ik zit. Nou, dat is dus mislukt. :') Geen enkele tweedejaars weet waar ie aan toe is. Top hogeschool weer.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 23:58

Mijn buurman

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 00:10

Vergeten mijn kruik klaar te maken.
Maar nu lig ik al op bed en ben niet van plan weer op te gaan staan

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 08:19

Mo_86 schreef:
Het is meer bezorgdheid eigenlijk, maar ik erger me ook wel dat we onze hond, sinds gisteren vermist, nog steeds niet hebben gevonden. We wonen ook nog aan de Beemster, alleen maar weilanden hier... ik erger me vooral ook aan het weer: koud, winderig en nat. Arm beest, wordt de tweede nacht buiten vrees ik...

Hoe gaat het nu? Al iets vernomen van de hond?

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 08:32

Boompje1985 schreef:
Mo_86 schreef:

Hoe gaat het nu? Al iets vernomen van de hond?

Nog steeds ruk. Ze is gisteravond gesignaleerd aan het eind van de middag. Meteen daar naartoe geracet maar ze was al weg. Uren in die omgeving rondgereden, niets. Er zoekt ook een groep vrijwilligers mee van de stichting Waar Is Onze Angel, wat echt zó fijn is! We staan er gelukkig niet alleen voor en we weten dat erg veel omwonenden en verschillende plaatsen op de hoogte zijn en opletten. Maar ze is erg snel en ook schuw...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 09:58

Misschien een bericht op Bokt.Er zullen vast Bokkers bij jou in de buurt in het buitengebied wonen.Is maar een idee hoor.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:49

Dat mn broertje een meisje mee heeft genomen vannacht en zij vervolgens mijn tandenborstel gebruikt heeft. Ben er zo kwaad over, echt ontzettend smerig, waarom zou je dat doen. Ben blij dat ik t in ieder geval op tijd zag