Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Dat mijn school enorm met 2 maten meet. Er worden regels gesteld waar alle studenten zich aan moeten houden, maar vervolgens wordt er voor sommige mensen uitzondering op uitzondering op uitzondering gemaakt. Ik krijg vandaag op m'n kop dat ik niet naar een les ga/kan (lang verhaal), klasgenootje zit lekker in het buitenland en dat is geen probleem.
Echt hoor. Leuk jaar wordt dit.
Marcella schreef:Aan dat ik huisarts wil bellen, maar geen stem meer heb. Vannacht hele nacht rotzooi op heb lopen hoesten en dus zeer weinig geslapen heb.
Aan de andere kant heeft huisarts bellen zeer waarschijnlijk ook nog weinig zin aangezien zo wie zo geen AB gaat krijgen wegens resistentie. Zal het zeer waarschijnlijk eerst moeten proberen op te lossen met de luchtweg puffers die ik heb.
Mo_86 schreef:Het is meer bezorgdheid eigenlijk, maar ik erger me ook wel dat we onze hond, sinds gisteren vermist, nog steeds niet hebben gevonden. We wonen ook nog aan de Beemster, alleen maar weilanden hier... ik erger me vooral ook aan het weer: koud, winderig en nat. Arm beest, wordt de tweede nacht buiten vrees ik...
Boompje1985 schreef:Mo_86 schreef:Het is meer bezorgdheid eigenlijk, maar ik erger me ook wel dat we onze hond, sinds gisteren vermist, nog steeds niet hebben gevonden. We wonen ook nog aan de Beemster, alleen maar weilanden hier... ik erger me vooral ook aan het weer: koud, winderig en nat. Arm beest, wordt de tweede nacht buiten vrees ik...
Hoe gaat het nu? Al iets vernomen van de hond?