Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Giolli schreef:Jolien87 schreef:Hoe moeilijk is suppen als je het nog nooit gedaan hebt?
Dit schijnt dus echt supermegaverschrikkelijknaar te zijn de eerste (/tweede, derde) keer.
Shanna schreef:Ik kan altijd wel in het rood tanken. Niet veel, maar een paar euro maximaal ofzo, maar ik kan altijd wel meer tanken dan wat op mijn rekening staat.
Ik vraag me altijd wel af hoe die minimale tank-afname werkt. Dan staat er bijvoorbeeld minimale afname 5 liter ofzo, maar hoe gaat dat dan als je maar 2 liter wil tanken? Stroomt de boel dan over omdat hij alsnog 5 liter geeft? Stopt hij wel bij 2 liter maar betaal je dan voor 5? Misschien moet ik dat toch eens proberen..
oomens schreef:Klis schreef:Plus je kan ook op je knieën suppen of zelfs een beetje zittend op je plank.
Nee. Dat is onmogelijk.
Je peddelend verplaatsen op een drijvende plank kan vast op die manier, maar als je niet staat, dan is het geen Stand up paddleboarding.
Klis schreef:Maar de vraag was of suppen moeilijk is als je het voor het eerst doet. Dus het antwoord is nee, je kunt zelfs even op je knieën gaan zitten om het makkelijker te maken. Ik snap ook wel dat suppen stand up paddle is, maar als jij aan het fietsen bent en je stopt even met trappen ben je toch ook ineens niet meer aan het fietsen? Is gewoon totaal geen toevoeging op de vraag die gesteld werd.
Klis schreef:Maar de vraag was of suppen moeilijk is als je het voor het eerst doet. Dus het antwoord is nee, je kunt zelfs even op je knieën gaan zitten om het makkelijker te maken. Ik snap ook wel dat suppen stand up paddle is, maar als jij aan het fietsen bent en je stopt even met trappen ben je toch ook ineens niet meer aan het fietsen? Is gewoon totaal geen toevoeging op de vraag die gesteld werd.
moonsparkle schreef:Spareribs uit de supermarkt komen van varkens, kun je ook spareribs eten van andere dieren? Ik zou denken van wel maar waarom zouden die dan niet verkocht worden?