Zinzi_jewel schreef:Crap zeg
Toto rosanna
In april 82
Ik doe niet meer mee
Toen was ik nog niet eens geboren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Nee. En al zou ik er een reden voor kunnen bedenken, dan nog denk ik dat het bij mij ligt. Kan nu roepen dat ie jonger is, iets kort dan ik ben of anderen redenen.
Ergens ben ik denk ik bang om weer een aantal jaren weg te gooien. Ergens wil ik me nog niet binden. Ergens, heel veer weg, zit er toch nog een klein stukje gevoel voor mijn ex.
Ergens ben ik gewoon een moeilijk persoon.
Ooit zal ik de ware vinden.
Ergens.

als ik zo lees wil je wel maar durf je niet of ben je bang om iets te missen. Daar toevallig pas iets over gelezen de huidige jongere generatie daters fear of missing out. Oftewel niks doen want wie weet loopt er een nog perfecter persoon rond.
daar is het leven toch te leuk voor.
SophievdV schreef:Ailill schreef:Nee. En al zou ik er een reden voor kunnen bedenken, dan nog denk ik dat het bij mij ligt. Kan nu roepen dat ie jonger is, iets kort dan ik ben of anderen redenen.
Ergens ben ik denk ik bang om weer een aantal jaren weg te gooien. Ergens wil ik me nog niet binden. Ergens, heel veer weg, zit er toch nog een klein stukje gevoel voor mijn ex.
Ergens ben ik gewoon een moeilijk persoon.
Ooit zal ik de ware vinden.
Ergens.
OMG.. Dit dus precies!
Veelste serieus..) Dus ik zei, ik ben 2 jaar single, moet ik dan maar 2 jaar als een non leven? Gaan wachten op mr perfect? Ik neem het risico gewoon en zie wel hoe het loopt
karuna schreef:Relaxed waarover? Ah wacht even Over wat het verschil is. Zo zie je maar wat voor naam je eraan hangt. Gelukkig is dat voor ieder anders en gelukkig is die keuze er ook.

karuna schreef:Allilals ik zo lees wil je wel maar durf je niet of ben je bang om iets te missen. Daar toevallig pas iets over gelezen de huidige jongere generatie daters fear of missing out. Oftewel niks doen want wie weet loopt er een nog perfecter persoon rond.
Maar ik sta daar denk ik in als berdien. Waarom maar niets doen want dan heb je ook geen pijn. Maar dan mis je ook de leuke dingen met mensendaar is het leven toch te leuk voor.
Mijn vader zegt altijd de mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest. Erg waar

Maar dan meer wat de "verslaving" van het swipen, en sneller iemand een kans geven, want stel dat het toch mr. Perfect is. Toen ik met mijn ex had mistte ik Tinder niet, maar merkte het wel dat het niet helemaal goed zat toen ik weer naar anderen kon kijken en dacht wauw jou zou ik wel doen
) Cer schreef:Eigenlijk is bindingsangst juist verlatingsangst en verlatingsangst is bindingsangst. Om het nog ingewikkelder te makenMaar dan hebben ze toch of bindingsangst of is het toch de ware niet.. want anders heb je dat niet denk ik... ?
Voor die andere persoon alleen maar betere dat ze afgewezen worden, want anders houden ze altijd ergens het gevoel niet goed genoeg te zijn, en dat is ook heel naar..

Ailill schreef:Cer schreef:Eigenlijk is bindingsangst juist verlatingsangst en verlatingsangst is bindingsangst. Om het nog ingewikkelder te makenMaar dan hebben ze toch of bindingsangst of is het toch de ware niet.. want anders heb je dat niet denk ik... ?
Voor die andere persoon alleen maar betere dat ze afgewezen worden, want anders houden ze altijd ergens het gevoel niet goed genoeg te zijn, en dat is ook heel naar..
Zou zomaar kunnen hoor. Sterker nog, ik denk inderdaad dat ik hier wat 'last' van heb. Wat ik voornamelijk bedoel is dat ik geen tijd wil verspillen als het toch niet gaat werken. 1/2/3 keer op date is prima, maar daarna wil ik wel een keuze gemaakt hebben/maken.
Artikel lijkt me interessant.
karuna schreef:Goede vraag. Komt denk ik bij het principe vandaan dat het, zeker gevoelsmatig en ook die kriebel, direct goed moet zitten. Anders geloof ik d'r niet in. Berust, nogmaals, voornamelijk om vorige ervaringen: 2 keer direct bam en 2 keer direct twijfel en is het toen ook niet geworden. Zeker bij de laatste ben ik hier te lang mee door gegaan en heb haar ook echt daar pijn mee gedaan. Daarom wil ik het nu snel voelen/weten.Aillil waarom wil je dan al een keuze gemaakt hebben? Je hebt nog je hele leven tijd? Niet alles is een quick fix. Soms moet je de tijd nemen voor iets. Door snel snel kun je mogelijk mensen afwijzen die misschien met wat tijd van beide kanten het lang heel fijn met elkaar kunnen hebben.
Dat gezegd hebbende ben daarin wel blij dat ik in een rustiger tijd ben opgegroeid in een klein dorpje met weinig afleiding om me heen
karuna schreef:Ooh ik wilde er even voor gaan zitten, maar ga zo afsluiten hier op kantoor en dan op huis aan.Ga ik een vraag hier neergooien omdat lijkt het meer mensen hier mee worstelen. Wat is dan belangrijker, gillend verliefd (wetende dat dat gevoel een chemische reactie is die gegarandeerd stopt na paar weken of maanden) of eerst een goede vriendschap en van daar verder omdat al dan duidelijk is dat je het met elkaar kunt vinden. Of is dat het men wil tegenwoordig snel lichamelijke actie hebben? Vroeger "liep" je eerst langere tijd met elkaar met gestolen kusjes en knuffels voor je daadwerkelijk verder ging. Of is dat ook weer iets van de snelle alles is altijd voor handen en wel nu maatschappij (mobiele telefoons dus altijd bereikbaar ipv een aan een touwtje) winkels die altijd open zijn, krediet voor telefoon ipv eerst sparen enz. Niet meer kunnen accepteren dat je soms moet sparen of wachten voor iets kan. En soms kan iets gewoon niet. En ook teleurstellingen en afwijzingen horen bij het leven en maakt een mens sterker