Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Ik zoek voor mijn zus (voor wie vanwege fysieke, mentale en communicatie beperkingen niks met digitaal kan) een cd wisselaar voor 3 of 5 cd's. Niet voor in de auto, maar gewoon stereotoren idee.
We hebben nu 2 keer iets van marktplaats gehaald die toch niet helemaal goed blijken te zijn, dus bij grote voorkeur nu een nieuwe. Ze lijken echter niet meer te bestaan.....(wat met de digitalisering niet heel onlogisch is, maar zoals gezegd is digitaal voor mijn zus geen optie).
Hopelijk kan ik gewoon weer eens niet goed zoeken en weet hier iemand er een te vindendit topic heeft me al vaker uit de brand geholpen
Veulen84 schreef:Ik zoek een witte overhemdblouse onder de 25 euro. Nu zijn die wel meer te krijgen. Maar ik zoek ene winkel dat ik hem ook echt morgen heb. Zalando en bonprix zijn allemaal pas donderdag en vrijdag.
Amado7 schreef:Ik ben op zoek naar een spel uit mijn jeugdHet was op een site die iets van neo the light heette. Je moest met een poppetje lopen. Dacht dat het iets van jump heette maar het is nergens terug te vinden. Kan iemand dit herinneren?
Amado7 schreef:Ik ben op zoek naar een spel uit mijn jeugdHet was op een site die iets van neo the light heette. Je moest met een poppetje lopen. Dacht dat het iets van jump heette maar het is nergens terug te vinden. Kan iemand dit herinneren?
Valerie93 schreef:Ik zoek iemand die verstand heeft van collectiviteit korting bij een zorgverzekering.
Kan de verzekering zien als jij bij je werkgever weg bent maar de korting niet aanpast?
Lizz schreef:Wat ik zoek, kan ik vinden. Maar ik zoek ervaringen. Want kan door de bomen het bos niet zien, zo veel keus.
Ik zoek namelijk oploskoffie, met de volgende wensen:
- latte macchiato achtig
- niet te zoet, maar mag wel gezoet zijn
- niet te sterk, heb liever wat meer melksmaak
Cappuccino vind ik al te veel koffie smaak, ben meer van de mokka smaak.
Stal_Fiore schreef:Ik zoek een spel van zo’n 25 jaar geleden. Ik meende dat het pop it/ Bob it heette.
Het is een soort spelcomputer waar een kant zit waar je moet draaien, een kant zit waar je moet drukken en ik dacht een kant waar je moet trekken.
Je krijgt dan allemaal opdrachten als bijvoorbeeld: draai-druk-trek-druk-trek. Steeds sneller achter elkaar.
Iemand een idee wat ik bedoel?
Amber_anne schreef:Stal_Fiore schreef:Ik zoek een spel van zo’n 25 jaar geleden. Ik meende dat het pop it/ Bob it heette.
Het is een soort spelcomputer waar een kant zit waar je moet draaien, een kant zit waar je moet drukken en ik dacht een kant waar je moet trekken.
Je krijgt dan allemaal opdrachten als bijvoorbeeld: draai-druk-trek-druk-trek. Steeds sneller achter elkaar.
Iemand een idee wat ik bedoel?
Bedoel je een bop it? Kan je nog gewoon kopen namelijk