Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:33

Ik zoek dit vest:
Afbeelding
Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:04

Ik zoek voor mijn zus (voor wie vanwege fysieke, mentale en communicatie beperkingen niks met digitaal kan) een cd wisselaar voor 3 of 5 cd's. Niet voor in de auto, maar gewoon stereotoren idee.

We hebben nu 2 keer iets van marktplaats gehaald die toch niet helemaal goed blijken te zijn, dus bij grote voorkeur nu een nieuwe. Ze lijken echter niet meer te bestaan..... :\ (wat met de digitalisering niet heel onlogisch is, maar zoals gezegd is digitaal voor mijn zus geen optie).

Hopelijk kan ik gewoon weer eens niet goed zoeken en weet hier iemand er een te vinden :)) dit topic heeft me al vaker uit de brand geholpen :):)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:09

Flying_Angel schreef:
Ik zoek dit vest:
[ [url=m/TBGR8q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7WzQ5q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uit welk programma komt dit?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 08:21

Amber_anne schreef:
Flying_Angel schreef:
Ik zoek dit vest:
[ [url=m/TBGR8q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7WzQ5q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uit welk programma komt dit?

Dertigers op NPO!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:04

Wat een geweldig topic is dit toch <3
Dit plaatste ik gisteravond:

Lalidan schreef:
Ik zoek voor mijn zus (voor wie vanwege fysieke, mentale en communicatie beperkingen niks met digitaal kan) een cd wisselaar voor 3 of 5 cd's. Niet voor in de auto, maar gewoon stereotoren idee.

We hebben nu 2 keer iets van marktplaats gehaald die toch niet helemaal goed blijken te zijn, dus bij grote voorkeur nu een nieuwe. Ze lijken echter niet meer te bestaan..... : (wat met de digitalisering niet heel onlogisch is, maar zoals gezegd is digitaal voor mijn zus geen optie).

Hopelijk kan ik gewoon weer eens niet goed zoeken en weet hier iemand er een te vinden :)) dit topic heeft me al vaker uit de brand geholpen :):)

Binnen een paar uur had ik een pb van een bokker die er een voor mij gevonden had. As we speak wordt hij besteld.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:12

Is het een idee om de actrice een berichtje te sturen via social media? Kleine kans maar je kunt het proberen

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:43

Ik ben op zoek naar een spel uit mijn jeugd :') Het was op een site die iets van neo the light heette. Je moest met een poppetje lopen. Dacht dat het iets van jump heette maar het is nergens terug te vinden. Kan iemand dit herinneren?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 14:32

Ik zoek een witte overhemdblouse onder de 25 euro. Nu zijn die wel meer te krijgen. Maar ik zoek ene winkel dat ik hem ook echt morgen heb. Zalando en bonprix zijn allemaal pas donderdag en vrijdag.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 14:45

Wehkamp maak je een goede kans als je nu besteld.

Of een H&M, MS mode als je die in de buurt hebt zitten?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:44

Veulen84 schreef:
Ik zoek een witte overhemdblouse onder de 25 euro. Nu zijn die wel meer te krijgen. Maar ik zoek ene winkel dat ik hem ook echt morgen heb. Zalando en bonprix zijn allemaal pas donderdag en vrijdag.

Wehkamp is vaak morgen in huis.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 17:19

Veulen84 schreef:

Misschien al besteld, maar bol.com zegt morgen te kunnen leveren. Maar weet niet of dit overal geldt.

https://www.bol.com/nl/nl/p/na-kd-overs ... uctPageUrl

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 20:37

Het is de wehkamp geworden. Stom dat ik daar zelf niet aanngedacht heb.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:47

Amado7 schreef:
Ik ben op zoek naar een spel uit mijn jeugd :') Het was op een site die iets van neo the light heette. Je moest met een poppetje lopen. Dacht dat het iets van jump heette maar het is nergens terug te vinden. Kan iemand dit herinneren?

Geen idee wat je bedoelt voor spel, hoe oud ben je inmiddels? Jouw jeugd is waarschijnlijk later dan de mijn ;-) . Maar misschien zie je het hier tussen: https://www.google.nl/search?q=the+neo+ ... 7&biw=1366 .

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:36

Amado7 schreef:

Ik weet niet hoe oud je bent en in welke tijd je jeugd was, maar kan het jetpack zijn geweest?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 23:18

Dank voor de reacties! Beide niet. But I found it. Neodelight.com en het spel heet inderdaad jump. Is alleen niet meer te spelen vrees ik!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 00:22

Zo jammer is dat hé, dat die spelletjes websites niet meer bestaan.
Zou zo graag weer eens een middagje spelletjes.nl of spele.nl willen doen.. bomberman, die make up spelletjes.. of gosupermodel :wow:

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 11:21

Ik zoek iemand die verstand heeft van collectiviteit korting bij een zorgverzekering.

Kan de verzekering zien als jij bij je werkgever weg bent maar de korting niet aanpast?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 12:50

Valerie93 schreef:
Ik zoek iemand die verstand heeft van collectiviteit korting bij een zorgverzekering.

Kan de verzekering zien als jij bij je werkgever weg bent maar de korting niet aanpast?

Staat het niet in de polisvoorwaarden die je gehad hebt hoe dat werkt? Of ze het jaar uit de korting nog geven of dat je het bijvoorbeeld zelf moet opzeggen? Ik zou daar even naar kijken als ik jou was.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 18:22

Wat ik zoek, kan ik vinden. Maar ik zoek ervaringen. Want kan door de bomen het bos niet zien, zo veel keus.
Ik zoek namelijk oploskoffie, met de volgende wensen:
- latte macchiato achtig
- niet te zoet, maar mag wel gezoet zijn
- niet te sterk, heb liever wat meer melksmaak
Cappuccino vind ik al te veel koffie smaak, ben meer van de mokka smaak.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:57

Lizz schreef:
Wat ik zoek, kan ik vinden. Maar ik zoek ervaringen. Want kan door de bomen het bos niet zien, zo veel keus.
Ik zoek namelijk oploskoffie, met de volgende wensen:
- latte macchiato achtig
- niet te zoet, maar mag wel gezoet zijn
- niet te sterk, heb liever wat meer melksmaak
Cappuccino vind ik al te veel koffie smaak, ben meer van de mokka smaak.

Ik vond deze altijd erg lekker toen ik nog oploskoffie dronk: https://www.nescafe.com/nl/onze-koffies ... noot-latte . Die heb je ook in een mokka-variant, misschien is dat wat je zoekt?
https://www.koffiezone.nl/nl/nescafe-go ... chets.html .

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:47

Ik zoek een Trust Tetris deken maat 135/185.. Ik kan ze nergens nieuw vinden. Het liefste zo min mogelijk gebruikt, Enigste eis is dus dat ie nog waterdicht is :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:58

Toen ik een jaar of 10 was bestond er nog de rijdende bibliotheek bus. Ik was en ben gek op lezen , dus vaak daar te vinden. Ik kan me nog herinneren dat er dikke boeken bestonden met dierenverhalen erin , dus een heel boek ging bijvoorbeeld over een vos enzo verder. Ik zou zo graag willen weten of dat nog bestaat en te verkrijgen is.

Ik heb het nu wel over ongeveer 45 jaar geleden. :) Ik hoop dat iemand me kan helpen?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 23:10

Ik zoek een spel van zo’n 25 jaar geleden. Volgens mij heette het pop it.
Het is een soort spelcomputer waar een kant zit waar je moet draaien, een kant zit waar je moet drukken en ik dacht een kant waar je moet trekken.
Je krijgt dan allemaal opdrachten als bijvoorbeeld: draai-druk-trek-druk-trek. Steeds sneller achter elkaar.
Iemand een idee wat ik bedoel?
Laatst bijgewerkt door Stal_Fiore op 13-09-22 23:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 23:11

Stal_Fiore schreef:
Ik zoek een spel van zo’n 25 jaar geleden. Ik meende dat het pop it/ Bob it heette.
Het is een soort spelcomputer waar een kant zit waar je moet draaien, een kant zit waar je moet drukken en ik dacht een kant waar je moet trekken.
Je krijgt dan allemaal opdrachten als bijvoorbeeld: draai-druk-trek-druk-trek. Steeds sneller achter elkaar.

Bedoel je een bop it? Kan je nog gewoon kopen namelijk

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 23:12

Amber_anne schreef:
Stal_Fiore schreef:
Ik zoek een spel van zo’n 25 jaar geleden. Ik meende dat het pop it/ Bob it heette.

Bedoel je een bop it? Kan je nog gewoon kopen namelijk

Ik zie het inderdaad, ik denk dat het hetzelfde is alleen luxer nu. Kijken of ik de ouderwetse kan vinden op Google.