Outfit van vandaag, met nog een foto van details van de rug Top is van de New Yorker en broek is van de c&a. Doe er straks nog grijze Adidas onder met roze details.
@hierboven, als het maar lekker zit toch :p. vandaag had ik dit aan, inclusief lekker mislukte knot maar soms heb ik me toch een hekel aan los haar Shirt is bandmerch van powerwolf, gestolen van vriendlief en short is van de H&M.
Morgen ga ik in premiere. Tis een stuk met maar 20 spelers waarvan 3 jonge meiden en 17 opa’s en oma’s. Het is geen heel groot premiere feest oid maar wil toch wel netjes. Nu twijfel ik of ik in een jurk zal gaan met glittertasje, of die ene outfit die ik hier laatst plaatste met dat rode shirt.
deksel
Geplaatst: 21-05-18 20:20
Trui schreef:
Dit heb ik vandaag aan
[ [url=m/Y6juLu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt: Zara Broek: episode Hakken: new yorker
*eventjes opgezocht, deze bedoel je?*
Zo ja, doen! Ik vind dit een leuk outfit dat netjes genoeg is, lijkt me.
Wat een leuke outfits, leuke dames zijn jullie allemaal
Nog weer even een egopost van deze meelezer hoor.. maar vind dit jurkje zo leuk Vandaag feestje gehad van iemand die 65 werd!
Nu met hakken, m’n haar een beetje in de krul en ‘veel’ make-up op, maar zou hem ook lekker thuis dragen met witte sneakers ofzo. Ook niet speciaal voor dit feestje gekocht, maar wel toevallig net nieuw. Zit echt heerlijk en vind hem ook mooi staan bij mijn figuur en dat heb ik niet met veel jurkjes, dus heel blij mee
Drunksheep
Geplaatst: 21-05-18 21:16
Trui schreef:
@deksel. Ja die.
Verder twijfel ik tussen deze jurken [ [url=m/NAMJd0.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0LvSPQ.png]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die eerste heel gaaf!
Dizzy505
Geplaatst: 21-05-18 21:49
Trui schreef:
@deksel. Ja die.
Verder twijfel ik tussen deze jurken [ [url=m/NAMJd0.png]Afbeelding[/url] ]
Vandaag gele top van Vero moda, broekje ook en schoenen vab Adidas
Pluisje1998
Geplaatst: 21-05-18 23:20
Trui, ik zou ook voor het eerste jurkje gaan.
Naomi_haffie, leuke zomerse outfit, lekker fel kleurtje.
Het jurkje van Kirsten is ook leuk, vrolijk motiefje.
Van mij twee outfits van afgelopen weekend, beiden voor drankjes s avonds dus niet heel 's zomers.
Dit is een beetje een gekke foto, had deze gemaakt toen ik een vriendin van me om advies vroeg of ik wel of geen lange sokken aan moest doen daarna ben ik vergeten om een tweede foto te maken. Uiteindelijk ging ik voor geen sokken. Shirt : H&M Rokje : C&A (zelf nog wat aangepast) Panty : Hema Schoenen : Dr Martens (natuurlijk)
Erg charmant zo met mijn blauwe sokken Shirt: C&A Rokje: Black Premium (EMP) Schoenen waren ook weer docs.
Mag het duidelijk zijn dat donkerrood mijn favoriete kleur is en ik geobsedeerd ben door leren rokjes