Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 18:53

Ik vind teva s wel leuk! Hier heeft ze er met aardbeitjes op. Afbeelding
Ik vind ze ruim vallen. Ze heeft een maat kleiner als normaal. Zelf ook teva s en die dingen lopen heerlijk.
Ipanema s durf ik niet. Hoe vaak ik al niet over mn slippers struikel.

Wat een geluk met de koeka jaffel!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 19:15

Die van verootjoo heb ik nu op het oog, in het blauw-groen. Lijkt me toch net wat steviger zitten met die extra band.
Ik ga van de week eerst maar eens naar de schoenenwinkel met hem, even opmeten etc. Ik moest maar langskomen tegen de tijd dat hij goed buiten ging lopen, nou die tijd is wel aangebroken :P

Mooi Jaffel! En mazzel met die uitverkoop!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 07:47

Ik vind Teva's niet lelijk, en vind dat dichte stuk over de voet wel een fijner idee dan die losse bandjes waar je sneller ongelukken mee kan krijgen. Alleen die zool is veel te stevig en het is geen zero drop dus voor mij vallen ze daarom echt af. Kind hoort gewoon recht te lopen en niet met verhoging onder de hiel :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 08:05

De zool van teva stevig? De nieuwste buig je zo om.

Ik ben me ook weer aan het oriënteren op sandalen. Het liefste met dichte neus dus handig nu om dit topic te volgen :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 08:35

Ik buig de zool ook zo om bij de tenen. De rest is idd stevig, maar dat is ook het advies voor kinderen die al goed kunnen lopen. Helemaal flexibel in alle richtingen is het advies voor kinderen die leren lopen en als ze het kunnen naar een stevige zool die wel buigt bij de tenen. Zou beter zijn voor de stand van de voeten en ondersteuning.

Hij heeft overigens geen verhoging onder de hiel.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:16

De zool is idd soepel, maar wel stevig genoeg zoals het hoort. Voetje zit gewoon mooi vast in het sandaaltje hoor. Riempjes zijn overal te verstellen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:52

'Tuurlijk is het materiaal onder de hiel wel dikker, dat zie je toch gewoon duidelijk, dat de dikte van de zool schuin omhoog loopt naar achteren toe :)

Je kan de zool van de meeste Teva's wel wat bewegen, maar flexibel / soepel heb je in een aantal gradaties natuurlijk.

Ik wil echt een zool die je zowel in de lengte als in de breedte op kan rollen zeg maar zo soepel.
Dat is voor mij zoals het hoort :D Zodat voeten in hun natuurlijke ontwikkeling zo min mogelijk verstoord worden door schoenen die ze in allerlei bochten proberen te duwen. Hielen omhoog, tenen op een kluitje enzo. Voetzolen horen mee te kunnen bewegen met de ondergrond en zelf sterk te worden :j

De Teva's schijnen trouwens met verschillende zooltjes in de winkels te staan nu, zeg maar de normale die wel wat buigen maar ook behoorlijk soepele die echt veel flexibeler zijn :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:05

Wat voor sandaaltjes trek jij je zoontje aan, die dat allemaal wel hebben?
De babyproofs van Shoesme hebben die kwaliteiten ook, maar die hebben alleen dichte schoenen. Maar ook daarvoor geld dat hij op het ene paar geweldig loopt, maar op het andere naast de zool gaat lopen.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:13

Ik heb altijd gezegd: er komen geen sandalen hier in huis :+ . Ik vind die dingen echt niet mooi.

Maar ja, voor zoonlief mag het wel. Maar teva’s zijn me nog een stapje te ver.

Wij zijn voor de kipling sandalen gegaan. Hij liep er gelijk heel erg fijn op. Ik had ook aardig wat recensies gelezen op internet en deze komen er goed uit.

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:47

DiantaM schreef:
Ik heb altijd gezegd: er komen geen sandalen hier in huis :+ . Ik vind die dingen echt niet mooi.

Maar ja, voor zoonlief mag het wel. Maar teva’s zijn me nog een stapje te ver.

Wij zijn voor de kipling sandalen gegaan. Hij liep er gelijk heel erg fijn op. Ik had ook aardig wat recensies gelezen op internet en deze komen er goed uit.

[ [url=m/z3p1OW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die vind ik ook wel leuk zeg :j

Ik had altijd tevas maar mijn zoontje vind ze niet fijn zitten.

Wil thuis zijn afgrijselijke crocs aan en anders sneakers. Maakt niet uit of het 25 graden is :')

De oudste heeft slippers aan. Die doet echt geen sandalen meer aan. Niet cool

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:03

Britt: vorig jaar van Kidofit. Nu van Tikki, die zijn echt extreem barefoot zeg maar, hele dunne en soepele zool en het schoentje zelf kun je ook opfrommelen.

Ze zijn alleen niet heel erg open maar hebben alleen een paar gaten maar dat vind ik eigenlijk wel prima :)

Lekker aan het stunten met zijn motor en nieuwe sandalen :P

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:16

Sandalen en een wollen broek, die van jou weet wel wat hij fijn vind he :P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:18

Ik heb toen ze 1,5 was ook een leren (heel dun materiaal en soepel) barefootschoentje gehad, vorig jaar (2,5 jaar) lekkere sandalen van kipling (dan niet die tussen de teen) daarnaast naast haar slippertjes van ipanema voor in de tuin.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:19

Britt: Ja, eergisteren kon ik hem eindelijk overhalen om die wollen broek eens gedag te zeggen en weer een tuinbroek aan te doen :P
Heb de Hu-Da's maar verstopt nu totdat het weer wat kouder wordt :')

Ik wilde de maat 92 tuinbroeken in de verkoopkast gooien omdat de maat 98 nu beter zit (langere pijpen) maar bij nader inzien zijn die hoogwaterpijpen eigenlijk wel fijn voor de zomer...dus meneer draagt de komende tijd nog maat 92 tuinbroeken :P

Afbeelding

Lekker met zijn katoen-wol-zijde Cosilana rompers met lange mouwen, ideaal luchtig stofje en ook bij het in de zon spelen tegen verbranden +:)+

Pas ook fijn zeer luchtig linnen zonnehoedje van ManyMonths gekocht, erg fijn ding dat hij tenminste ophoudt omdat het zo luchtig is.

Zit nu alleen nog te kijken of we iets van strandschoentjes zullen kopen...maar die lijken ook zo verstikkend, is veelal van dat neopreen enzo...

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:10

Wat heeft hij mooie krulletjes pmarena :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:35

Ja geinig hè. Bij ouwe oma in het grote huis moeten al die ouwe besjes er ook vaak even aan zitten :D
Met die wol en tuinbroeken en krulletjes is hij dan onweerstaanbaar nostalgisch ofzo :P

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 08:09

Schattig pmarena!

Oef.. die Teva's zijn wel echt heel erg niet mijn smaak. Ik zoek toch nog even door voor van de zomer.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:07

Ik heb een paar oerdegelijke sandaaltjes gescoord die puur en alleen voor het 'leuk' zijn. Ik verwacht niet dat hij loopt bij maat 19 dus daarmee kan hij gewoon schattig zitten wezen in zn buggy straks.
Afbeelding
zou lekker fout en degelijk dat ik ze juist wel weer leuk vind.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:50

Ik vind blote voetjes juist schattig eigenlijk als ze in een wagentje zitten en toch nog niet lopen :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 10:30

Hier ook nog steeds blote voeten, hij wil ook niks aan.

Zo klein drama hier! Eergisteren weer veel kleding van Cruz uitgezocht en een deel ging in de bewaarbox. Die ging ik even pakken, was er vocht bij gekomen! :x :x :x Alles onder de schimmel en het weer erin maar heb een berg grootmoeders tips gegoogeld en het allemaal godzijdank weer goed gekregen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 11:07

Oh dat is zonde!!

Ik denk dat ik hier gewoon simpele meduse sandaaltjes nog ga halen voor de vakantie.
Net even bij Kidsdepartment geweest en ze hadden echt weer teveel leuks. Maar heb echt genoeg. Heb mij op een MR shirt na helemaal ingehouden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:25

Neeeeeeee dat is balen zeg!

Joh maar als er echt het weer in zit dan krijg je dat er toch niet meer uit...?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:34

Jawel heb het er helemaal uitgekregen, was 1 jasje waar het weer in zat. De rest was beschimmeld. Heb m eerst met schoonmaakazijn, vanish en witte wasmiddel gewassen op 70 graden. Toen een dag nat in de zon gelegen, daarna een nacht in de biotex, weer gewassen en het is helemaal weg! *\o/* *\o/*

Hadden ze veel ja Lau? :7

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 13:37

Ja tpch wel dingen die mij eerder nog niet waren opgevallen. Leuk tuniekje van bobo. En te schattige dingen van +1 more...

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 14:07

Paar kleine dingetjes besteld!
Afbeelding