Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:46

hyppolyte schreef:
Blij te horen dat er nog goede verhalen zijn. Hier is alles alleen maar even heel erg k.ut. Ik mis hem, maak mezelf gek, wil hem eigenlijk ook niet kwijt, maar ik weet dat het beter is. Alleen mijn hart wil daar nog echt helemaal niet in mee :n :'(.
Wat me ook dwarszit is dat ie er helemaal niet voor vecht, net alsof ie het dus eigenlijk ook wel prima vindt zo, dat doet pijn...
Sorry voor het zeurmomentje, lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld.

:(:) :(:)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:14

DanielleB schreef:
Neee dames! Dit kan niet hoor, al die breuken hier..

Ik ga maandag met tindervriendje 4 dagen naar centerparks in hochsauerland. Ga ik s ochtends nog gauw naar het paard en de honden naar het pension brengen. En dan donderdagmiddag thuis en dan ook weer gelijk naar de paarden (zaterdag wedstrijd).
Dus wordt geen rustig vakantieweekje, maar wel leuk!

Super leuk! Gaat wel goed zo te lezen *\o/*

hyppolyte schreef:
Blij te horen dat er nog goede verhalen zijn. Hier is alles alleen maar even heel erg k.ut. Ik mis hem, maak mezelf gek, wil hem eigenlijk ook niet kwijt, maar ik weet dat het beter is. Alleen mijn hart wil daar nog echt helemaal niet in mee :n :'(.
Wat me ook dwarszit is dat ie er helemaal niet voor vecht, net alsof ie het dus eigenlijk ook wel prima vindt zo, dat doet pijn...

Geef het even tijd. Het kan ook puur koppigheid zijn en dat hij niet goed durft. Hoeft niet te zijn dat jij niets voor hem was :(:)

Colien schreef:
Zal je de volgende keer op mijn "te-bellen-lijstje" zetten.

Haha daar raak je alleen maar verward van :') Nadat ik eerst een rolberoerte krijgt omdat ik denk dat er iets gebeurd is.

Colien schreef:
Ik was te druk bezig met iemand anders weg te houden van de mannen :') Volgende keer zal ik nummers verzamelen voor jullie als ik er aan denk :')
edit: Niet raar staan opkijken dan als je ineens door een vreemd telefoonnummer gebeld word :')

Wie zou dat geweest zijn :):) :):)
Cockblocker *\%/*

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:19

hyppolyte schreef:

geen sorry hoor, en het is ook geen zeurmomentje, tis helemaal logisch dat je je zo voelt en dat gevoel mag er ook gewoon zijn.. het feit dat hij er zo makkelijk over doet zegt overigens niks over hoe hij zich voelt. Wie weet denkt mijn laatste date nu ook wel, goh ze reageerde wel heel nuchter en appt me nu ook niet meer, het doet d'r vast niks. Dat is helemaal niet waar, maar ik ga het hem niet nog moeilijker maken dan het al is, het is beter voor hem zo.
Verder herkenbaar dat gevoel... maar aan je verhalen te lezen is het echt beter zo ja.. even volhouden, je komt hier weer bovenop :(:) en tot die tijd mag je hier "zeuren" :j

Fijn alle succesverhalen weer even te lezen, geeft hoop haha. ik wilde gister tinder verwijderen, maar twijfelde nog.. het 1e gesprek met mijn laatste date staat er nog in en die wil ik nog even houden, iets met nog niet los kunnen laten :roll:

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:59

Shayenne: Ja hij vindt het allemaal best zo, hij is sterk gefocust op zijn eindwerk en studies en wil zich niet vastzetten, anderzijds kan hij mij ook niet echt loslaten heb ik het gevoel.

Hij vraagt nu ook om op reis te gaan in september maar ik had al aan een vriend beloofd om samen naar NY te gaan. Maar als ik echt eerlijk ben ga ik liever met de skireisjongen op reis. We hebben elkaar enkele weken niet gezien en ik wil eigenlijk wel graag weten wat er in die periode al dan niet is gebeurd alvorens ik een reis boek. Alleen communiceert hij zo ontzettend moeilijk.

al die verhalen van 1,5 jaar samen met een tinderboy lijkt nog ver van mijn bed voor mij :+

Hyppolyte: je zeurt helemaal niet hoor. Ik ben er zeker van dat hij er ook van afziet, vechten doet hij niet maar hij ligt in de knoop met zichzelf dus geef hem wat tijd en probeer je leven terug wat op te nemen.

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:05

Als het eigenlijk al vast staat dat je naar NY gaat, zou ik het niet helemaal eerlijk vinden om dan dat af te zeggen omdat iemand anders ook met je weg wil.
Dan zou ik zeggen, jammer.. volgende keer beter.. of dat er omheen plannen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:06

Licht dat aan mij of gaat iedereen tegenwoordig veel sneller samenwonen? Ik vind binnen een jaar samenwonen echt vroeg, ook als je net een jaar hebt.
Is geen aanval naar iemand hoor, ook niemand hoeft mij verantwoording af te leggen. Maar vraag me af of ik de enige ben die er zo over denkt, het is niet alsof je samen iets kleins koopt dat je zo weer aan de kant zet mocht het mislopen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik binnen nu en een jaar bij mijn vriend intrek (hij heeft al een eigen koopwoning), hoe graag ik ook veel bij hem in de buurt ben. Misschien dat ik er over een (half)jaar anders over praat hoor, maar zo zie ik het nu.

hyppolyte schreef:

Misschien doet hij die moeite niet om jou minder pijn te doen? Of omdat hij ook weet dat het misschien beter zo is? Niet gelijk van het negatieve uit gaan, ik snap dat je dat wel doet, maar ook mannen zijn geen gevoelloze wezens.

Jibbel schreef:
Hyppolyte, willen we allemaal niet dat een man achter ons aan komt en roept dat hij niet zonder je kan/wil en je zijn maria-verschijning bent?
Dus niks zeur momemtje. Je hebt gewoon verdriet. En hij waarschijnlijk ook, maar kan me voorstellen dat hij ook een soort beschadigd is door zn verleden en het daardoor misschien anders uit. Mannen zijn soms sws rare wezens..

Nope, geloof me, daar is echt niks leuks aan

florence123 schreef:
...

Hij vraagt nu ook om op reis te gaan in september maar ik had al aan een vriend beloofd om samen naar NY te gaan. Maar als ik echt eerlijk ben ga ik liever met de skireisjongen op reis. We hebben elkaar enkele weken niet gezien en ik wil eigenlijk wel graag weten wat er in die periode al dan niet is gebeurd alvorens ik een reis boek. Alleen communiceert hij zo ontzettend moeilijk.

...

Ik denk niet dat die vriend van je het je in dank gaat afnemen als je hem aan de kant zet voor een tinderjongen die je nu overigens al enkele weken niet gezien hebt.
Als mij zoiets gebeurt zou ik eieren voor mijn geld kiezen en die vriendschap echt beëindigen namelijk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:08

Nou denk dat t ook aan de leeftijd ligt colien, als je wat ouder bent gaat dat denk ik wat sneller allemaal :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:12

Ik ben ook niet van het snel samenwonen, ik leerde mijn ex kennen op mijn 26e en ben na 2 jaar pas gaan samenwonen. Ben nu 34, ik heb geen idee hoe ik er nu mee om zal gaan, maar ik hou van de lat-fase.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:21

Thenexttry schreef:
Colien schreef:
Zal je de volgende keer op mijn "te-bellen-lijstje" zetten.

Haha daar raak je alleen maar verward van :') Nadat ik eerst een rolberoerte krijgt omdat ik denk dat er iets gebeurd is.

En dat om drie uur 's nachts :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:25

Yonker schreef:
Nou denk dat t ook aan de leeftijd ligt colien, als je wat ouder bent gaat dat denk ik wat sneller allemaal :)

Als ik naar de leeftijd kijk van degene op de vorige pagina die erover praatte zit ik toch ook aardig in die leeftijdscategorie van de meeste :')

F_Orumster schreef:
Ik ben ook niet van het snel samenwonen, ik leerde mijn ex kennen op mijn 26e en ben na 2 jaar pas gaan samenwonen. Ben nu 34, ik heb geen idee hoe ik er nu mee om zal gaan, maar ik hou van de lat-fase.

Hmm ik kan niet zeggen dat ik van de lat-fase hou, zo'n gedoe met alles plannen wanneer je de ander weer ziet, maar ergens kan ik er echt wel van genieten; het uit kijken naar het moment waarop je weer naar je vriend toe kunt.

Exitium schreef:
Thenexttry schreef:

Excuse me :o

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:27

Danielle en Colien: jullie hebben gelijk, ik mag NY niet afzeggen :+

Snel samenwonen (na 1 jaar) kan ik ergens wel inkomen, je leert elkaar pas echt goed kennen als je samenwoont.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:27

Hmm ja dan weet ik t ook niet :D
Kan me voorstellen als ik iemand leer kennen en zo verliefd ben ik toch wel binnen 2 jaar zou willen samenwonen. Maar goed dat is nog niet van toepassing :') tinder is verdacht stil, niet echt leuke gesprekken. Wel iemand op de app die wel gezellig is maar ben bang voor weer zoiets als gezellig en verder niks. Dat heb ik ondertussen nu wel genoeg gehad :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:28

Ik zie geregeld dat men snel gaat samenwonen omdat de ene/beide partij(en) net op zoek is naar een (huur)woning. Dan is de lasten delen natuurlijk heel aantrekkelijk.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:29

Colien schreef:
Exitium schreef:

Excuse me :o

Ach, het was gezellig hoor :')

Yonker schreef:
Wel iemand op de app die wel gezellig is maar ben bang voor weer zoiets als gezellig en verder niks. Dat heb ik ondertussen nu wel genoeg gehad :+

Als je niet afspreekt kom je daar ook nooit achter natuurlijk. ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:31

Yonker schreef:

Inderdaad.
Als je begin 20 bent ben je daar niet mee bezig, maar als je in de 30 bent is dat al anders denk ik.
Je weet wat je wel en niet wil, waarom zou je dan niet gaan samenwonen?
Ik leerde mijn vriend kennen toen ik 35 was, hij is op de 2e date mee naar huis gegaan en is er nog steeds. We zijn nu bijna 2 jaar verder en wonen dus al bijna 2 jaar samen :D
Je leert elkaar meteen goed kennen, ik vond het heerlijk. Ik zou echt geen zin meer hebben in 2 jaar lang daten, afspreken of je bij jou of hem afspreekt, spullen mee sjouwen, reistijd etc etc etc.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:39

Ga ook wel met hem afspreken denk ik :) maar meestal is mijn voorgevoel wel goed.

2e date zou ik wel erg snel vinden :') zou ik de kriebels van krijgen _O-
Maar ieder doet toch t op zn eigen manier :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:42

Ik en ex zijn na een jaar gaan samenwonen.

Nu ik een koopwoning heb (pas vanaf januari) denk ik dat ik nu ook niet snel ga samenwonen, en helemaal niet snel mijn huis te koop zet. Eerst maar een stuk aflossen!
Wij hebben het er ook nog niet over trouwens hoor. Ik vind het fijn om bij hem te zijn/hij bij mij, maar vind nu af en toe even mijn "Eigen" ook wel fijn.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:43

florence123 schreef:
Danielle en Colien: jullie hebben gelijk, ik mag NY niet afzeggen :+

Snel samenwonen (na 1 jaar) kan ik ergens wel inkomen, je leert elkaar pas echt goed kennen als je samenwoont.

Gelukkig dat je inziet dat NY afzeggen not-done is :D

Klopt dat je elkaar pas echt leert kennen als je samenwoont, maar als ik er dan aan denk wat je kwijt kunt raken als het samenwonen fout gaat dan zou ik dat echt niet zo snel aandurven denk ik.

Yonker schreef:
Hmm ja dan weet ik t ook niet :D
Kan me voorstellen als ik iemand leer kennen en zo verliefd ben ik toch wel binnen 2 jaar zou willen samenwonen. Maar goed dat is nog niet van toepassing :') tinder is verdacht stil, niet echt leuke gesprekken. Wel iemand op de app die wel gezellig is maar ben bang voor weer zoiets als gezellig en verder niks. Dat heb ik ondertussen nu wel genoeg gehad :+

Gewoon afspreken, wie niet waagt wie niet wint. En gezelligheid is ook leuk toch?

F_Orumster schreef:
Ik zie geregeld dat men snel gaat samenwonen omdat de ene/beide partij(en) net op zoek is naar een (huur)woning. Dan is de lasten delen natuurlijk heel aantrekkelijk.

Ik wil ook dolgraag het huis uit, ben bijna een half jaar terug bij mijn ex (toen nog vriend) ingetrokken omdat ik het huis uit wou terwijl alles in mij heel hard NEEEEEEEE riep. Maar daar had ik ook al een stuk langer dan 1 jaar een relatie mee.
Misschien ben ik te naief hoor en moet ik binnen nu en een jaar komen opbiechten dat ook ik ben gaan samenwonen, maar ik kan me er nu nog zo weinig van voorstellen. Ondanks dat ik echt dolgraag zoveel mogelijk tijd bij mijn vriend ben.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:43

Ik heb met snel samenwonen geen probleem, heb vanaf mijn 22e zo'n beetje samengewoond tot een paar maanden terug en vind het gewoon echt fijner samen dan alleen. Ik heb nu wel mijn eigen huurwoning en zou die wel een langere tijd aanhouden, de lasten financieel gezien ben je toch al gewend dus ik zou dat soort van achter de hand houden. Maar ook geen idee hoelang hoor, ik denk dat je zoiets pas kunt beslissen op het moment dat je in een relatie zit.

Mijn laatste date is ook vanaf date 2 al bij mij thuis geweest en alle keren blijven slapen, was ook gewoon handig gezien de afstand maar ook gewoon heel fijn :) ik moet mezelf nog steeds inhouden hem niet te appen... wil hem zo graag even wat sturen -O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:46

Colien schreef:
Klopt dat je elkaar pas echt leert kennen als je samenwoont, maar als ik er dan aan denk wat je kwijt kunt raken als het samenwonen fout gaat dan zou ik dat echt niet zo snel aandurven denk ik.

Ja weet je, hij trok bij mij in. Als het mis gegaan was had hij er net zo makkelijk weer uit gekund. Andersom had ik het waarschijnlijk niet gedaan hoor :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:47

Ik zie mezelf ook niet snel samenwonen. Of laat ik het zo zeggen, no way dat ik dit huis op geef :D Dus hier samenwonen kan, maar dit huis gaat echt niet zomaar de verkoop in. Ben heel erg aan mijn onafhankelijkheid gehecht, en ook bij samenwonen etc blijft dit míjn huis.

Komt deels ook door mijn werk, ik zit bijna dagelijks bij mensen aan tafel die uit elkaar gaan. En ik zie dus ook heel regelmatig de ellende van het moeten verdelen van een huis wat eerst van één van beide was.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:58

Goof schreef:
Colien schreef:

Ja weet je, hij trok bij mij in. Als het mis gegaan was had hij er net zo makkelijk weer uit gekund. Andersom had ik het waarschijnlijk niet gedaan hoor :+

Nouja ik woon nog bij mijn ouders, mijn vriend heeft een koopwoning. Dus ik zou dan bij hem intrekken. No way... Als het dan mis gaat ben ik alles kwijt en kan ik weer terug bij mijn ouders intrekken :') Dan woon ik liever wat langer "voor de zekerheid" bij mijn ouders hoor. Overigens wonen mijn ouders ook dichter bij mijn werk waardoor dat ook veel praktischer is om daar te wonen.

Ik heb trouwens wel de huissleutel van mijn vriend en ben "altijd welkom". Ben ook wel eens bij hem thuis geweest zonder dat hij er was en daar geslapen terwijl hij op dat moment aan de andere kant van het land was. Maar samenwonen is voor mij echt nog wel even een ver van mijn bed show. Althans; zo voel ik het nu.

Excuses mocht ik binnen nu en een jaar 180graden draaien in mijn mening hoor :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:20

O ja wtb het samenwonen. Tuurlijk is het spannend! Maar vriend is vanaf week twee eigenlijk meer hier dan bij hem thuis.
Hij woont nu nog bij zn ouders. En t huis komt op zijn naam te staan. Ik huur nu al jaren en laat me hier ook gewoon ingeschreven staan.
Uiteraard, T is n risico maar ik heb er enorm veel zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:21

Maar de "je leert elkaar pas kennen als je gaat samenwonen" en de "wat als het dan mis gaat" is toch ook gewoon van toepassing als je bv 2 jaar langer wacht met samenwonen?

Ik zou best deze zomer willen gaan samenwonen. Snel? Ja, maar we wonen al praktisch samen afwisselend hier en daar. Kosten technisch zou het dus gewoon veel handiger zijn. En misschien is het ook de leeftijd :+

Zou alleen niet heel snel al samen kopen. Liever 1 iemand kopen en ander erbij in. Als het dan mis gaat zit je niet met een hypotheek samen.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:26

Samenwonen moet ook gewoon lukken ... Met mijn ex woonde ik na een jaar nog niet samen, gewoon omdat ik die verplaatsingen qua paarden/werk er dan niet bij kon hebben. Daardoor is die relatie ook uiteindelijk afgesprongen, omdat ik er fysiek aan onderdoor ging ....
Hij wilde bvb nooit eens een thuis slapen, dus ja .... Daardoor ging ook gewoon steeds minder inzet vertonen ....