Licht dat aan mij of gaat iedereen tegenwoordig veel sneller samenwonen? Ik vind binnen een jaar samenwonen echt vroeg, ook als je net een jaar hebt.
Is geen aanval naar iemand hoor, ook niemand hoeft mij verantwoording af te leggen. Maar vraag me af of ik de enige ben die er zo over denkt, het is niet alsof je samen iets kleins koopt dat je zo weer aan de kant zet mocht het mislopen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik binnen nu en een jaar bij mijn vriend intrek (hij heeft al een eigen koopwoning), hoe graag ik ook veel bij hem in de buurt ben. Misschien dat ik er over een (half)jaar anders over praat hoor, maar zo zie ik het nu.
hyppolyte schreef:Blij te horen dat er nog goede verhalen zijn. Hier is alles alleen maar even heel erg k.ut. Ik mis hem, maak mezelf gek, wil hem eigenlijk ook niet kwijt, maar ik weet dat het beter is. Alleen mijn hart wil daar nog echt helemaal niet in mee

:'(.
Wat me ook dwarszit is dat ie er helemaal niet voor vecht, net alsof ie het dus eigenlijk ook wel prima vindt zo, dat doet pijn...
Sorry voor het zeurmomentje, lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld.
Misschien doet hij die moeite niet om jou minder pijn te doen? Of omdat hij ook weet dat het misschien beter zo is? Niet gelijk van het negatieve uit gaan, ik snap dat je dat wel doet, maar ook mannen zijn geen gevoelloze wezens.
Jibbel schreef:Hyppolyte, willen we allemaal niet dat een man achter ons aan komt en roept dat hij niet zonder je kan/wil en je zijn maria-verschijning bent?
Dus niks zeur momemtje. Je hebt gewoon verdriet. En hij waarschijnlijk ook, maar kan me voorstellen dat hij ook een soort beschadigd is door zn verleden en het daardoor misschien anders uit. Mannen zijn soms sws rare wezens..
Nope, geloof me, daar is echt niks leuks aan
florence123 schreef:...
Hij vraagt nu ook om op reis te gaan in september maar ik had al aan een vriend beloofd om samen naar NY te gaan. Maar als ik echt eerlijk ben ga ik liever met de skireisjongen op reis. We hebben elkaar enkele weken niet gezien en ik wil eigenlijk wel graag weten wat er in die periode al dan niet is gebeurd alvorens ik een reis boek. Alleen communiceert hij zo ontzettend moeilijk.
...
Ik denk niet dat die vriend van je het je in dank gaat afnemen als je hem aan de kant zet voor een tinderjongen die je nu overigens al enkele weken niet gezien hebt.
Als mij zoiets gebeurt zou ik eieren voor mijn geld kiezen en die vriendschap echt beëindigen namelijk.