Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:35

Dat mijn hersenen zich halverwege de werkdag hebben uitgeschakeld.

En aan mijn poeliebuik van de thee.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:42

LauraO schreef:
Aan een leerling die denkt grappig te zijn. Zeggen dat de toets niet doorgaat, terwijl dat wel zo is, en de andere leerlingen geloven hem omdat hij klassenvertegenwoordiger is... }:0

Gelukkig wel goed afgelopen, maar toch.

Inmiddels ex klassevertegenwoordiger wegens een teveel aan ´humor`?

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 17:36

Aan de examenstunt. Eerste twee uur zonder schoenen rondgelopen en de rest van de dag echt een troep geweest. Stinkbommen in de aula gooien is trouwens ook niet echt plezierig.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:04

Hoofdpijn en het idee dat niks er tegen helpt...

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 21:57

Op je falie krijgen omdat je dingen bevraagd. Toets je het bij iemand, krijg je nogmaals op je falie.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:15

Ik ben er even helemaal klaar mee -:(- -:(- -:(-

Wat zouden jullie doen...
Je reageert op een studentenkamer, maar kan niet meteen komen kijken. Iemand anders komt eerder kijken en de kamer word aan haar vergeven.
Een week later kom je de kamer opnieuw tegen in een advertentie omdat hij toch weer vrij is. Hier reageer je weer op met de vraag of je een afspraak kunt maken. Je word verwezen naar een bemiddelingsbureau on een bezichtiging te plannen. De mensen van het bemiddelingsbureau werken alleen van 9 tot 17:30 waardoor je met hun geen afspraak kunt maken. Ze geven aan dat je een afspraak kunt maken met de persoon waarmee je in de eerste instantie ook al contact had.
Na lange tijd staat er een afspraak gepland voor over 4 dagen, 's avonds. De dag nadat je de afspraak hebt gemaakt komt er een nieuw bericht, plannen gewijzigd, de huurbaas wil zelf met jou een afspraak maken. Of je even dit nummer wil bellen.

Daarnaast heb je nog interesse in een andere kamer en daar al contact over en een afspraak staan.

Wat doen jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:24

Ik snap het probleem niet helemaal Steeph..Als iemand na een week alweer uit de kamer is, snap ik op zich wel dat de huurbaas zelf een afspraak wil met de potentiële huurder.. Die zal ook niet blij zijn met continu in en uitloop in het pand.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:36

Bij teveel gedoe de kamer niet nemen... Ik ging ooit kijken bij een kamer (al hoewel.. heb de kamer nooit gezien) waarvan de huurbaas helemaal flipte dat ik alleen mijn vader en niet mijn moeder mee had genomen. Ik snap best dat je toestemming wil van beide ouders maar om vervolgens helemaal boos te worden bij de eerste afspraak en er ook het halve gesprek er nog over door te blijven jammeren..
Bleek de huur elke maand contant betaald te moeten worden en die kwam hij zelf ophalen. En dat niet alleen, maar omdat ik in ieder geval 1 van mijn ouders moest regelen kon ik de afspraak met de huurbaas niet direct de volgende dag maar een week later pas maken. Dus zo aan het einde van het zeer zeer moeizame gesprek vertelde hij nog eens doodleuk dat de kamer waarop ik had gereageerd al verhuurd was 4 dagen terug maar dat er in het huis wel een andere (goedkopere en veel kleinere) kamer zou vrijkomen. En dat was mijn eigen schuld want dan had ik maar eerder een afspraak moeten maken :roll: Achteraf had ik eens goed de mail van de bewoonster moeten lezen met 'instructies', dan had ik al lang onraad moeten ruiken. Maar een mooie grote kamer voor niet te veel geld maakt je hebberig.

Als je nu al gedoe hebt voorspelt dat niet veel goeds voor de toekomst, hoe mooi of goedkoop de kamer ook mag zijn. Ik heb wat verder gezocht en nu heb ik een kamer met geweldige huisbazen die laatst alle kachels en dingen hebben vervangen omdat de druk laag bleef en toen heb ik een kwart van mijn kale huur terug gekregen omdat ik hier 3 dagen niet kon slapen.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:09

Dat de telefoon die ik wilde bestellen opeens €100 duurder is. -:(-

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 17:08

Dat mijn hele klas blijkbaar 100+ euro stagevergoedingen kregen, en ik alleen maar commentaar |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 21:38

Dat echt véél mensen héél raar deden in het verkeer vandaag.
Ik scheld anders nóóit in het verkeer :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 21:55

Dat mijn broertje zich niet aan afspraken houdt. Hij zou de hond uitlaten vanmiddag en nu vroeg mijn moeder of ie het echt gedaan had, zegt ie nee. Betekent dus dat de hond niet is uitgeweest sinds 1 uur. Kan daar zo kwaad om worden, ze kan niet zelf naar de wc gaan oid. Zeg dan op zn minst eerder dat je t niet heb gedaan, dan kan ik t nog doen :\

lisaguus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:09

Verschrikkelijk moe zijn, me zo rot voelen, hoofdpijn en zo veel meer :(

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:10

dat er mensen zijn die absoluut niet zien hoe slecht hun paard eruit ziet :(

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:47

Vrienden..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:33

Aan dat ik me echt heel ziek voel, heel de dag door misselijk en tussendoor ook overgeven -O-

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:36

Mensen die ongevraagd foto's van mijn pony gebruiken. Dat is het risico die je loopt wanneer je foto's online zet natuurlijk, maar blijf er gewoon vanaf of vraag tenminste of je de foto mag gebruiken. Heel vreemd als je ineens een foto voorbij ziet komen op Facebook van een pony die wel héél erg op jouw pony lijkt en dan tot de conclusie komt dat het ook jouw pony is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:57

Dat ik de kapster vroeg om een gaaf kapsel maar dat het toch nog wel braafjes is en dat er de hele tijd geen stom woord uit kwam.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 18:49

dat ik klaar met werken was (in het zwembad) ik heel erge hoofdpijn heb en even niks kan verdragen dat er zo'n rotkind in de bus voor me irritante geluidjes maakt en die vader zegt aldoor heel lief wil je stoppen ik vind dit vervelend en hij dat ge woon nit doet. ik wil het liefst dat kind een klein groot lesje leren dat hij moet luisteren!!!

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:20

Aan mij vriend. :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 12:52

Dat ik afgeblaft werd door het supermarkt personeel |o Hoe onprofessioneel!

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 14:16

Aan mezelf omdat ik nooit nee kan zeggen op mijn werk.. als iemand zich nog dezelfde ochtend ziek meldt, ga ik op mijn vrije dag weer werken.. als er iemand weer eens een keer niet kan, dan ga ik wel weer.. maar als ik een keer iets heb doet er niemand iets voor mij.. ik ben behoorlijk afgepeigerd maar ik stop niet. Zo moeilijk om een keer nee te zeggen.. -O-

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:24

Aan zo,n scootmobiel op de autoweg, fietspad lag er naast. :(
Het feit dat zo,n ding te langzaam gaat en dat de beste man niet eens zo,n hesje om zijn zitting had.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 08:44

Dat er anderhalf uur file staat naar Amsterdam -O-

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:24

again die fietsers met z'n tienen naast elkaar op de weg waar ook auto's rijden. Snap echt niet waarom ze niet gewoon achter elkaar gaan rijden, is toch ook beter voor je eigen veiligheid?