Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:03

Blogs schrijven wil ik ook gaan doen maar weet niet echt hoe en wat enzo
Dus als jullie tips hebben voor blogs enzo heel graag in pb mag ook

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:10

Ik vind zelf filmpjes kijken inderdaad ook minder, vooral omdat je dan ook je muziek uit moet zetten enzo, maar ik denk dat je er andere mensen juist weer meer mee aanspreekt. Wel moet je oppassen dat je het boeiend houdt. Een wat saai stukje tekst kun je makkelijk doorscrollen, maar een filmpje zul je dan eerder helemaal wegklikken denk ik...
Weet je al een beetje waar je over wilt gaan vloggen? :)

Oja, meer recepten met hazelnoten, anyone? Drie ontbijtjes dit keer!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:53

Nog niet echt ik wil wel verschillende dingen
Bijvoorbeeld het shoppen op stal of de paardenmartk of gewoob leuk een vragen vlog als alles een beetje loopt

De blog wil ik gewoon van alles en nog wat op zetten maar weet nog niet echt hoe dit werkt

Ikbwil wel bij beide echt van alles doen anders wordt het heel saai in een keer
Ben nu ook een beetje ideetjes aan het op doen enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:36

EllisL schreef:
Ik ben ontzettend blij!! Een prachtige roze pasje!!

Woeiiii van harte gefeliciteerd!!!

maatje987 schreef:
hee iedereen mag ik mij ook melden
ik wil namelijk gaan beginnen met bloggen maar wil ook gaan vloggen :D *knip*

Welkom! Ik heb gewoon een domein gekocht en gehost, wordpress er op gezet, thema gekozen en aangepast en begonnen met schrijven. Ik ben er een hele tijd uit geweest maar nu weer lekker bezig, als ik wat centjes heb ga ik investeren in een goede camera en ook af en toe vloggen, kijken hoe en of dat loopt. Ik kijk zelf wel graag vlogs, maar wel alleen interessante. Ook kijk ik alleen als ik die persoon ook boeiend vind, sommige mensen hebben een hele monotone stem of lijken gewoon niet echt spontaan en dan is het heel geforceerd en haak ik direct af. Dus als je gaat vloggen, houd het 'echt' en vrolijk en interessant ;)

xSaarSaar schreef:
*knip*
Gisteren heb ik ook weer een nieuwe post geplaatst: Mom jeans, yoga en bezemstelen
De laatste tijd begin ik foto's maken en bewerken, steeds leuker en leuker te vinden en heb ik ook een beetje 'mijn stijl' wat meer gevonden, terwijl ik er eigenlijk altijd al wel een beetje met fotografie aangerommeld heb. Nu had ik het idee om een soort '52 portretten project' te beginnen waarbij ik iedere week van iemand anders een portret schiet en dit plaats. Denken jullie dat zo'n idee aanslaat? Tot nu toe ben ik eigenlijk nog steeds te schijterig om aan vreemden te vragen of ik een foto mag maken, dus wat dat betreft wordt het sowieso een uitdaging. :=

Wat een leuke blog! En gaaf ook van je project, gewoon doen als je dat leuk vindt toch? Lijkt mij wel heel interessant. Als je het netjes vraagt is het niet erg toch? Hoor je vanzelf wel of men het wel of niet wilt ;)

happypaardje schreef:

Ik krijg echt honger van jouw post!! HMMMMMMM <3

Zo volgens mij ben ik weer braaf bij haha :D

Ik ben weer lekker bezig al zeg ik het zelf, nu alweer 3 dagen achter elkaar een blog per dag wat ik echt heel wat vindt voor een single studerende mama :Y)
Vandaag eens een beauty post, ook altijd leuk vind ik! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 08:52

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:28

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:45

Wat een super gafe stoere warmen kleur zeg wauw

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:41

Vandaag de Sunshine Blogger Award ingevuld :) Nogmaals bedankt voor de nominatie Chanen!

De bloggende bokkers die ik nomineer zijn:

Mona van mamakantoveren
Marjolein van aspoonfulofdork
Anc van darkntwistynails
Chantal van she-travels
Marit van mhilariusfotografie

:D

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:38

Ik heb even een vraagje aan de wordpressers.
Voor mijn portfolio van school werken wij met wordpress en nu moeten we op je wordpress drie verschillende pagina's aanmaken onder dezelfde pagina en op die drie aparte pagina's moeten wij berichten kunnen plaatsen. Nu lukt het me om die pagina's te maken, maar niet om er aparte berichten op te zetten en bijvoorbeeld een uitschuifbaar menu te maken...

Is er iemand die me kan helpen? Zo heb ik het nu:
http://i57.tinypic.com/nqte2c.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 23:39

Sabini wat doe je nuuu?!! Hahaha ik ken maar 2 bloggers, of er moeten hier wat bloggers zitten die mee willen doen??? ;)

EllisL, wat ik heb gedaan is bij weergave naar menu's gaan, daar mijn categorieën als menuknoppen ingesteld en dan kun je makkelijk een categorie als 'submenu' onder een andere categorie plaatsen voor een uitschuifbaar menu (dropdown). Dit kan ook zo met pagina's, maarrrr ik heb geen flauw idee hoe je op een pagina blog posts kan laten weergeven. Als je een categorie maakt en daar blog posts aan koppelt en je zou een categorie als menu knop pakken dan laad hij automatisch de posts die daar aan hangen op die 'pagina'.

Volg je het? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 08:15

Zo, mijn nieuwe staat er ook weer op :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 09:10

Wat is iedereen heerlijk druk bezig! :)

Allemaal leuke posts komen er voorbij! Wubwub, jouw blog is altijd zo leuk om te lezen, zeker die heerlijke oppeppende dingen als je anti-baaldag tips!

Zelf ben ik ook weer druk bezig. Ik heb inmiddels een paar schrijfopdrachten binnen, en heb gisteren een interview met de directeur van Stichting Bushcraft gepost. Ik weet niet of jullie het idee van Bushcraften kennen, het is een soort survivallen, maar dan met het doel om ook echt in de natuur te kunnen blijven leven, in plaats van er zo snel mogelijk uit te komen. Ik heb zelf inmiddels een paar workshops er over gevolgd, en ik vind het erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:41

Kijk daar doen we het voor, thanks! :D

Wat een gave blog post van jou ook! Ik ben ook dol op natuur en lekker back to basics is toch wel echt vet! Ik kende ze nog niet maar ik ga me er zeker eens in verdiepen, gaaf!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 13:13

Ik heb na lang twijfelen toch maar over iets heel persoonlijks geschreven. 2 weken geleden ben ik namelijk ontslagen. Maar intussen heb ik werk gevonden dat 10000x beter is en waar ik bijzonder gelukkig van word :j Dus bij deze, na veel deuken in mijn ego := An unexpected new life

Marit, gaaf, gefeliciteerd met de nieuwe samenwerking! :)

Lieveli, sterkte. Zoiets is altijd poedersuiker.

Chanen schreef:
Na een afwezigheid van ruim drie maanden heb ik een schop onder mijn kont gekregen om weer te gaan bloggen door de in ontvangst neming van de Sunshine Blogger Award. Ik heb een aantal van jullie genomineerd voor deze Award: Jans, Yasmine, Polivy, RianC, Sabini en grassie. Of jullie er iets mee doen is helemaal aan jullie, maar bij deze... :')

Ooh, wat leuk! Ik ga even kijken, bedankt voor de nominatie :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 13:53

-
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 15:17

Yasmine schreef:
Ik heb na lang twijfelen toch maar over iets heel persoonlijks geschreven. 2 weken geleden ben ik namelijk ontslagen. Maar intussen heb ik werk gevonden dat 10000x beter is en waar ik bijzonder gelukkig van word :j Dus bij deze, na veel deuken in mijn ego := An unexpected new life

Marit, gaaf, gefeliciteerd met de nieuwe samenwerking! :)

Lieveli, sterkte. Zoiets is altijd poedersuiker.

Chanen schreef:
Na een afwezigheid van ruim drie maanden heb ik een schop onder mijn kont gekregen om weer te gaan bloggen door de in ontvangst neming van de Sunshine Blogger Award. Ik heb een aantal van jullie genomineerd voor deze Award: Jans, Yasmine, Polivy, RianC, Sabini en grassie. Of jullie er iets mee doen is helemaal aan jullie, maar bij deze... :')

Ooh, wat leuk! Ik ga even kijken, bedankt voor de nominatie :)

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Klinkt fantastisch!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:39

Ik heb ein-de-lijk weer een nieuwe blog online staan. We hebben afgelopen tijd 3 weken vakantie gehad, ben ziek geweest, maar we hebben ook heel veel aan de camper geklust! Ik ben aardig "bij" met schrijven en we maken de laatste tijd niet zo heel veel mee, dus de posts komen nu wat trager. Hopelijk, als we straks grotere stappen kunnen maken met het interieur, heb ik weer wat meer te vertellen!

Working our asses off!

@WubWub: Leuke post! Dat is ook echt exact wat ik doe als ik een off day heb :D

@HappyPaardje: Ik ben wel van het kamperen, maar bushcraft wordt me iets te "primitief". Vind het wel gaaf om op tv te zien, of om over te lezen. Is het ook jouw doel om zelf een tijdje te gaan overleven in "het wild"?

Yasmine en Bernette, jullie blog ga ik zo even bijlezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 08:41

Ik lees vanmiddag even bij, moet nu de kleine voorzien van ontbijt maar heb alvast mijn nieuwe online gezet ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 12:43

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 14:03

Yasmine gefeliciteerd met je nieuwe baan, klinkt veelbelovend :)

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:30

Chanen schreef:

Hee, na een weekje verblijf in Frankrijk (Wat ik daar deed: nou dit ) valt mijn oog hierop, wat leuk :D.

Ga ik zeker doen Chanen en ook fijn om te horen dat je het bloggen weer oppakt! Ik lees je blogs graag!

Ga zo ook eens snuffelen in dit topic wat ik nog meer gemist heb.. 8-)

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:38

@Yasmine, zowel een leuk geschreven verhaal als mega goed nieuws! Gefeliciteerd! Fijn he, als dingen onverwacht zo'n goede wending nemen? Word helemaal blij van je blog :).

Ow Joyce leuk een nieuw verhaal, ga jou blog ook even bijlezen!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:10

Graag gedaan, Sabini! Wat leuk dat jullie de Sunshine Blogger Award ook echt oppakken. Ondertussen zijn er al zoveel Awards de revue gepasseerd, dat ik het me ook voor had kunnen stellen dat jullie het een beetje zat waren.

Ik had je in het andere topic al gefeliciteerd met je baan, maar bij deze nogmaals Yasmine. ;)

Ik heb trouwens een behoorlijke tegenslag te verwerken. Heb ik eindelijk de motivatie om te bloggen weer terug gevonden, kan Bloglovin mijn updates niet vinden! Volgens de helpdesk ligt dit aan een te trage RSS feed. Zij gaan er mee aan de slag, maar dat kan nog maanden duren. Als ik wil dat er sneller iets aan gedaan wordt, moet ik contact opnemen met degene die mijn RSS feed verzorgt. Ik heb alleen geen idee wie dat is en waar ik dat kan vinden. Ik werk met WordPress vanaf een eigen domein. Iemand daar ervaring mee?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:48

Oh wat irritant Chanen! Ik kan je er helaas niet mee helpen. Ik heb soms wel dat een blogpost pas uren laten op bloglovin verschijnt, maar nooit dat het helemaal niet gebeurt.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:38

De nabewerking van de foto's duurde een beeeeeetje langer dan verwacht, maar hier is dan eindelijk
een nieuwe post met foto' van mijn laatste fotomeeting. Alle foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe 50 mm lens :D.

Ik ga maar weer eens even alles bijlezen, zie dingen als een nieuwe baan voorbij komen, leuk!