Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EllisL schreef:Ik ben ontzettend blij!! Een prachtige roze pasje!!
maatje987 schreef:hee iedereen mag ik mij ook melden
ik wil namelijk gaan beginnen met bloggen maar wil ook gaan vloggen*knip*
xSaarSaar schreef:*knip*
Gisteren heb ik ook weer een nieuwe post geplaatst: Mom jeans, yoga en bezemstelen
De laatste tijd begin ik foto's maken en bewerken, steeds leuker en leuker te vinden en heb ik ook een beetje 'mijn stijl' wat meer gevonden, terwijl ik er eigenlijk altijd al wel een beetje met fotografie aangerommeld heb. Nu had ik het idee om een soort '52 portretten project' te beginnen waarbij ik iedere week van iemand anders een portret schiet en dit plaats. Denken jullie dat zo'n idee aanslaat? Tot nu toe ben ik eigenlijk nog steeds te schijterig om aan vreemden te vragen of ik een foto mag maken, dus wat dat betreft wordt het sowieso een uitdaging.
happypaardje schreef:
Chanen schreef:Na een afwezigheid van ruim drie maanden heb ik een schop onder mijn kont gekregen om weer te gaan bloggen door de in ontvangst neming van de Sunshine Blogger Award. Ik heb een aantal van jullie genomineerd voor deze Award: Jans, Yasmine, Polivy, RianC, Sabini en grassie. Of jullie er iets mee doen is helemaal aan jullie, maar bij deze...
Yasmine schreef:Ik heb na lang twijfelen toch maar over iets heel persoonlijks geschreven. 2 weken geleden ben ik namelijk ontslagen. Maar intussen heb ik werk gevonden dat 10000x beter is en waar ik bijzonder gelukkig van wordDus bij deze, na veel deuken in mijn ego
An unexpected new life
Marit, gaaf, gefeliciteerd met de nieuwe samenwerking!
Lieveli, sterkte. Zoiets is altijd poedersuiker.Chanen schreef:Na een afwezigheid van ruim drie maanden heb ik een schop onder mijn kont gekregen om weer te gaan bloggen door de in ontvangst neming van de Sunshine Blogger Award. Ik heb een aantal van jullie genomineerd voor deze Award: Jans, Yasmine, Polivy, RianC, Sabini en grassie. Of jullie er iets mee doen is helemaal aan jullie, maar bij deze...
Ooh, wat leuk! Ik ga even kijken, bedankt voor de nominatie
Chanen schreef:Na een afwezigheid van ruim drie maanden heb ik een schop onder mijn kont gekregen om weer te gaan bloggen door de in ontvangst neming van de Sunshine Blogger Award. Ik heb een aantal van jullie genomineerd voor deze Award: Jans, Yasmine, Polivy, RianC, Sabini en grassie. Of jullie er iets mee doen is helemaal aan jullie, maar bij deze...