Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie1979 schreef:Ik heb ook een kieffer hoofdstel op marktplaats staan, was bij aanschaf knetterduur ( 200 piek ) met svarovski kristallen in de frontriem enzo
Ding heeft 1 mankement: het sperriem lusje is eraf. En niemand wil hem hebben100x bekeken, 0x gemaild, haha!
Als de koper hem naar de schoenmaker brengt, kan er een nieuwe op. Dus ik denk dat ik hem zelf maar even wegbreng
bugpluisje schreef:Idd tallie, slim plan.....als men er teveel moeite voor moet doen en het hoofdstel ook nog redelijk wat zal kosten gezien de nieuw prijs dan kijken mensen vaak al snel verder naar een die wel direct aan kan. Waarnaast denk ik ool dat ze het risico niet willen dat het toevallig niet gemaakt kan worden.
Ik weer een goede ervaring. Vintage kinderbed verkocht, word zondag opgehaald. Nu bezig mijn brocante Queen Ann kinderbed te verkopen. In ieder geval al 2 geinteresseerden, nu nog een mooie prijs!
Kitty1985 schreef:geld via de post ontvangen.
Wel met wat vertraging, want vriendlief was vergeten de envelop te verzenden.
Ze had nog wat vragen, maar krijg de mail terug van hotmail.
Delivery Status Notification (Failure)
Vind ik wel gek....we mailde gewoon met de marktplaats emailadressen.
Iemand dat ook wel eens gehad?
Kirsha schreef:VeraPopeye schreef:Tallie, ben ik zo blind dat ik de advertentie niet zie?
Staat op Marktplaats, niet op de Bokt Markt. Ik kon hem eerst ook niet vinden. Zoek maar even op 'Kieffer sperriem' en dan is het geloof ik de derde of vierde advertentie. Tallie heet daar Tals, geloof ik.