Vandaag even geweest, voelde me niet goed. Maar heel gaaf groen shirtje gehaald, bambi pyama, heerlijk warm paar sokken, ketting + oorbellen, armbandjes, shorts en 50 haar elastiekjes die ik over een week weer kwijt ben... haha
Binnen kort weer eens terug en dan op zoek naar leuke winter dingen. Hopelijk krijg ik t vriendje mee!
Hier in zaandam hadden ze de harrypotter artikelen niet meer.. Als iemand heen gaat, en de hogwards trui tegen komt, wilt diegene m dan voor mij meenemen? maat 38.
Ik kan volgende week denk ik wel in Nijmegen even langs de primark (of Arnhem, die is dan ook open), als je hem dan nog niet hebt, zal ik voor je kijken.
ik heb redelijk wat gekocht gisteren bij de primark. Nieuwe tas, nieuwe schoenen, een jeans legging, een lekker groot vest, shirtje met steentjes bij de hals. Een onesie van een giraf! En wat oorbelletjes en wat ondergoed om uit te testen of dit wat is. Oh ja, ook nog een sjaal met een pied-de-poule patroontje.
Als ik iets zoek hebben ze het negen van de tien keer alleen in grote maten.Al kan ik me voorstellen dat iemand een onesie een maat groter pakt,omdat dat lekkerder zit denk ik.
Maar bij de meeste wel bekend hier in dit topic,voor mij absoluut niet zo'n lelijk onding.Niemand moet het ook ooit in zijn /haar hoofd halen zo'n ding voor mij te kopen,die beland meteen ergens in een vuur of in de vuilcontainer.
Ik ben vandaag even in Venlo geweest en ze hadden alles gewoon in alle maten (hogwarts truien etc). Maar vond het niet echt boeiend dus heb alleen een nieuwe bh en een sjaal meegenomen.
ik ben gisteren in Hoofddorp geweest en veel te veel gekocht xD
-groen geruit bloesje - 2 ultra soft skinnys - super zachte mintgroene trui met rits aan de achterkant - 11 paar sokken - 2 setjes bh en slipje van batman en bambi - 3 pyjama's xD bambi, panda en despicable me - nog wat ondergoed - supergave zwart rode tas