Raar.. Vind het ook stom van die bewaarders dat ze dan nog wel die bon aan hem geven
Isegrim
Geplaatst: 02-07-14 08:13
Welk boek was het? In Texas wordt er bijvoorbeeld gecensureerd. Bepaalde boeken zijn gewoon verboden. Huckleberry Finn bijvoorbeeld, omdat het woord "nigger" erin voorkomt. Duh, toen dat geschreven werd, was dat nou eenmaal het woord dat ze gebruikten voor zwarte mensen... Maar de bewakers mogen dat woord verder zonder problemen hanteren hoor. Ugh.
Bedoel je of je via Amazon mag verzenden SteffiiY of dat Tony het boek mag ontvangen/lezen? Rianne heeft het ook naar Polunsky verzonden (toch?), anders wacht je even af tot Rianne van Gerald bevestiging krijgt dat hij het boek heeft ontvangen. Ik heb het boek trouwens ook naar Anthony gestuurd, via Amazon, hij heeft het wel gekregen (ook Texas).
Via Amazon moet je het boek met creditcard betalen, en laat je het gewoon opsturen naar het adres waar je anders je brieven heen stuurt.
Mag ik mij hier ook aanmelden? Ik zie dit topic voor het eerst en ben gelijke enthousiast geworden! Ondertussen even door de foto's aan het spitten op de site van writeaprisoner en kijken of ik iemand kan vinden die mij aanspreekt.
Ik weet een penpal die graag wil schrijven! Heb meer informatie gevraagd, hij is een jongen (brandyn), ik gok midden 20. Mocht je nu al willen mag je me een pb dien
Super leuk!! Ik vind het echt gaaf dat we inmiddels al zoveel mensen blij hebben gemaakt met een nieuwe penpal! En de prisoners ook! Is bokt toch nog ergens goed voor
De 4e en 20e van de maand worden de mailtjes aam de gevangenen gegeven. Gemiddeld duurt het 2-3 weken voor je een brief terug krijgt. Ze kunnen natuurlijk ook wat minder geld hebben waardoor het een maandje langer duurt of te druk waardoor ze niet schrijven. Ik zou uitgaan van 3 weken
Mavelle
Geplaatst: 09-07-14 13:08
Is dr nog iemand op zoek naar een nieuwe penpal?
Mavelle
Geplaatst: 11-07-14 20:34
Weet je al of je boek is aangekomen Rianne?
Ik had vandaag al weer een brief! Een hele lange! Ik heb de eer dat mijn foto naast die van zn dochters hangt, schreef hij, haha. En hij schreef dat hij veel kalmer is en zich beter gedraagt sinds hij met mij schrijft, altijd leuk om te horen!