Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:05

Ik vind die geur wel wat hebben. Lekker groen :+

Marocje schreef:
hagelslag schreef:
Alsnog kon ik het even niet laten _O-

Ik weet idd dat je ooit zon massageding voor je schouders zocht _O-

Ja had dezelfde, maar de stof was door. Dus ander soort gehaald, die ligt nu mijn partner. Thuis miste ik hem, maar die met kapotte stof uitgeleend aan vriendin dus nieuwe gehaald en die andere mocht vriendin houden. Maar nu is dus het mechanisme zelf ‘doorgedraaid’.

Verhaal blijft nog steeds inwisselbaar :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:18

Suzanne F. schreef:
Als mensen standaard me schrijven als bezittelijk voornaamwoord. Echt dat zit zo in me allergie. :')

:j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:19

Jolliegirl schreef:
Dat ik spanning heb op mijn kaken....ik klem ze...een van mn tanden is al deels gesleten in het verleden en ik zie nu gewoon dat ik daar weer op loop te klemmen oid...

Mn wangen en mn kaken doen ook zeer.. probeer zoveel mogelijk erop te letten, maar het gaat vanzelf..

Heb je het ook 's nachts? Of juist alleen overdag?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:33

Het was de bedoeling dat ik naar stal zou gaan vanavond. Met mijn goede gedrag onderweg. Na 20 minuten kom ik in een file terecht en heb ik na een uur stilstaan maar besloten terug naar huis te gaan.
Een stalgenoot geeft mijn paard beweging maar wat is dit balen zeg…

Even een update mbt de klacht naar het ziekenhuis. Ik ben ook gebeld door de manager van de de betreffende afdeling. Die bedankte mij voor het indienen van de klacht. Ze legde uit waarom ze mij bedankte.
Als manager zie / merk je niet alles wat er op de afdeling in de praktijk gebeurt. Ze was geschrokken wat er gebeurd was en gaf aan dat ze gesproken heeft met de medewerkers van de afdeling en dat ze ook mijn situatie ( geanonimiseerd ) zou gebruiken om er voor te zorgen dat dit niet nogmaals zou gebeuren.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:37

Marcella schreef:
En zoals verwacht met de mdl niks opgeschoten. Problemen zijn ontstaan door de tramadol en oxycodon.

Maar in de tussentijd verga ik van de rugpijn.

Oh en inderdaad een klein liesbreukje.

Jij hebt ook reuma toch? Is dat de oorzaak van de rugpijn?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:42

Ineke2 schreef:
Het was de bedoeling dat ik naar stal zou gaan vanavond. Met mijn goede gedrag onderweg. Na 20 minuten kom ik in een file terecht en heb ik na een uur stilstaan maar besloten terug naar huis te gaan.
Een stalgenoot geeft mijn paard beweging maar wat is dit balen zeg…

Even een update mbt de klacht naar het ziekenhuis. Ik ben ook gebeld door de manager van de de betreffende afdeling. Die bedankte mij voor het indienen van de klacht. Ze legde uit waarom ze mij bedankte.
Als manager zie / merk je niet alles wat er op de afdeling in de praktijk gebeurt. Ze was geschrokken wat er gebeurd was en gaf aan dat ze gesproken heeft met de medewerkers van de afdeling en dat ze ook mijn situatie ( geanonimiseerd ) zou gebruiken om er voor te zorgen dat dit niet nogmaals zou gebeuren.

Dat is fijn! De erkenning dat zij fout zat, en ook dat ze het meenemen om te voorkomen dat het anderen ook overkomt, dat het bij jou gebeurde was al onnodig en vervelend genoeg.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:02

Shenavallie schreef:
Jolliegirl schreef:
Dat ik spanning heb op mijn kaken....ik klem ze...een van mn tanden is al deels gesleten in het verleden en ik zie nu gewoon dat ik daar weer op loop te klemmen oid...

Mn wangen en mn kaken doen ook zeer.. probeer zoveel mogelijk erop te letten, maar het gaat vanzelf..

Heb je het ook 's nachts? Of juist alleen overdag?

Beiden.. sinds mn nieuwe baan.
Dus is gewoon spanning denk ik.

Ik moet me er gewoon bewust van zijn en blijven..en optijd "loslaten"

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:08

Marocje schreef:
Maar ergens hè? Ik heb idd maar 1 massage apparaat.. Maar heb echt tig àndere ‘massage’ apparaten! Dus das geen probleem als daar iets van kapot is :Y) :')
Dàt had ik dus ws niet in dit topic geschreven _O-

Heb je niet een beetje een stevige die ook op je schouders werkt? :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:10

Ik kreeg einde middag buikpijn. En toen ben in toch gaan avondeten. Opzich geen ramp want moet toch wat eten. Rijst genomen.
Maar daarna toch ook een stuk chocolade gepakt.
En nu dus nog meer buikpijn.
Soms word ik wel een beetje moe van mijzelf #dom

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:46

Ik heb een spierpijn in mijn bovenbenen echt niet normaal. Zeker combinatie van het vele traplopen bij stage en toen ik 's avonds naar les was met mijn chaotische kop meerdere keren onder te stang van de trailer door duiken oftewel squatten :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:10

Sanniejtjuh schreef:
Marcella schreef:
En zoals verwacht met de mdl niks opgeschoten. Problemen zijn ontstaan door de tramadol en oxycodon.

Maar in de tussentijd verga ik van de rugpijn.

Oh en inderdaad een klein liesbreukje.

Jij hebt ook reuma toch? Is dat de oorzaak van de rugpijn?

Volgens reumatoloog kwam het niet daardoor.