Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:38

Roodvos schreef:
Bloemetje75 schreef:
Ivm niet verdragen van tomaat door dochter zoek ik een recept voor paella zonder tomaat via google… zucht ieder resultaat is met tomaat of tomatenblokjes…. Nou dan maar weer zelf verzinnen….

Dit soort vragen kan je heel goed aan ChatGPT stellen.
Dat heb ik even voor je gedaan, ik PB je het recept even.

ChatGPT zou ik dan weer absoluut niet gebruiken. Meer dan genoeg dingen tegengekomen die buiten dat ze niet kloppen, ook nog eens gevaarlijk zijn (giftige planten/paddenstoelen/etc.)

Ik moet ook geen boodschappen doen als ik heb gezien dat mijn vaste wokgroenten in de aanbieding zijn hè. Ik heb hier glad geen plek voor in dat kleine koelkastje van mij :')

Afbeelding

En ik zal van de week toch even een rondje kringloop/Ikea moeten doen voor een kruidenplankje ook :=

Afbeelding

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:42

TessaxQuincy schreef:
Dan laat ik ze zeker dit jaar nog doen! Mijn tandarts is er eigenlijk op tegen om er twee tegelijk te laten doen maar zoals de kaakchirurg zei gaat de rechterkant veel sneller zijn want dat is geen dwarsligger, en denk als ik er maar 1 doe dat ik voor de ander dit jaar niet meer aan de beurt kom.
2 tegelijk is toch heel normaal? Ik heb ze zelf zelfs alle 4 in 1 keer laten doen. Wel in het ziekenhuis, en ook daar wouden ze eerst niet aan ondanks dat ik graag wou. Maar dat was puur omdat als je beide kanten verdooft de tong compleet verdooft kan raken en je er dan in kan slikken.

Toen de verdoving na de eerste 2 enkel op het randje van de tong zat kreeg ik groen licht om de andere kant ook meteen te doen "als ik nog wou". Nou graag, als ik toch al moet laten genezen en steeds moet opstaan om de wondjes schoon te maken, dan liever 1x 4 wondjes dan dat als het genezen is ik weer moet :+ .

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:51

Telpeva schreef:
maralyn schreef:
Ik zoet motivatie en discipline om vijf mini boompjes door te zagen. Verplaatsen is geen optie, helaas!

Denk aan de spinnen die er anders in gaan wonen in het najaar, je wilt het vóór die tijd hebben geregeld.
Zie de motivatie maar te vinden in het najaar wanneer er een dikke NOPE in de weg zit

Laat ik nou niet bang zijn voor spinnen.

Maar ze zijn weg.

De vraag, weggeven geen optie?
Geprobeerd, animo... Nul. -O-
Marktplaats werd ik ook niet blij van. Afspraken maken en niemand komt langs. -O-
Dan maar zo!
En uitgraven is op deze plek echt een hell.
Maar het is gelukt.

Afbeelding

Afbeelding

Volgende ergenis.

De schutting.
Waaibomenhout. Echt. Drama dit. ;(
Maar die laten we zitten. Komt een nieuwe tegenaan.
Als de (verschrikkelijke) hedera van de buren hem niet overeind zou houden, zou ie als een pudding in elkaar storten.

En... Echt een golfslagbad.
Okey, ik heb geen waterpas, maar zelfs ik zie dat dit niet helemaal klopt :')

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 12:02

Berdien schreef:
Ik zit met een schuin oog de herhaling van 'Waar gaat het over' te kijken en een deelnemer heet... Youandi. Ik dacht dus écht dat dat een verzonnen naam uit de Luizenmoeder was :oo Maar nee :')

Ik ken iemand van bijna 40 die zo heet :=

Bloodymary

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 12:30

Dure Mountain Horse rijlaarzen gekocht en na een paar weken bij allebei de drukknoop aan de achterkant er af....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 12:34

Urbanus schreef:
Berdien schreef:
Ik zit met een schuin oog de herhaling van 'Waar gaat het over' te kijken en een deelnemer heet... Youandi. Ik dacht dus écht dat dat een verzonnen naam uit de Luizenmoeder was :oo Maar nee :')

Ik ken iemand van bijna 40 die zo heet :=

Oh nee :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 12:37

Cambionn schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dan laat ik ze zeker dit jaar nog doen! Mijn tandarts is er eigenlijk op tegen om er twee tegelijk te laten doen maar zoals de kaakchirurg zei gaat de rechterkant veel sneller zijn want dat is geen dwarsligger, en denk als ik er maar 1 doe dat ik voor de ander dit jaar niet meer aan de beurt kom.
2 tegelijk is toch heel normaal? Ik heb ze zelf zelfs alle 4 in 1 keer laten doen. Wel in het ziekenhuis, en ook daar wouden ze eerst niet aan ondanks dat ik graag wou. Maar dat was puur omdat als je beide kanten verdooft de tong compleet verdooft kan raken en je er dan in kan slikken.

Toen de verdoving na de eerste 2 enkel op het randje van de tong zat kreeg ik groen licht om de andere kant ook meteen te doen "als ik nog wou". Nou graag, als ik toch al moet laten genezen en steeds moet opstaan om de wondjes schoon te maken, dan liever 1x 4 wondjes dan dat als het genezen is ik weer moet :+ .

Ja ik heb geen idee ik vond het ook wel normaal eigenlijk, en ook wel fijn. Zie mezelf dit niet nog 3x doen eigenlijk. Ben blij dat ik nog maar 1x hoef. Ik moest ook naar de kaakchirurg in het ziekenhuis. Had officieel een afspraak voor 1 maar toen zeiden ze in het ziekenhuis dat ze eigenlijk vaak 2 doen omdat ze er waarschijnlijk toch ooit uit moeten dan liever nu alvast. Maar de dokter was er niet blij mee toen ik er een paar dagen later heen ging omdat ik een ontsteking in m'n mond had. :')

Nja ik ga het in oktober gewoon de andere 2 in 1x laten doen en dan zien we wel wat de tandarts zegt als ik daar kom. :+ Ben nu 4 weken later nog het gat in m'n mond aan het spoelen met zo'n spuitje omdat die nog niet dicht is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 12:50

Maar spreek je dat dan ook echt uit als you and i. Of als Joe-an-die? Of zoiets

Luizenmoeder nooit gekeken...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:12

Ik vroeg in de familie groepsapp of iemand een tent te leen had, want we gaan als intro voor de opleiding (ja serieus, dit is HBO niveau) een week kamperen. Ik weet dat mijn nichtje een tent had gekocht voor op de camping bij pinkpop. Kreeg gewoon geen antwoord. Pake belde nog op, die zei al van waarschijnlijk zeggen ze nee als je het privé vraagt. Hij had wel een 10-persoons tent te leen :')
Eindstand, 65 euro later en een eigen tent besteld.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:23

DuoPenotti schreef:

Ik voel me beetje dom nu. Ik besef nu pas dat het naast "Joe-an-die" ook You and I is 8)7 . Snapte al niet wat er mis was met de naam. Dat is wel heel slecht als je het zo uitspreekt.

Ook nooit Luizenmoeder gekeken.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:31

Hebben jullie wel eens dat je een bericht typt voor hier maar toch niet post? Het voelt soms al fijn om het gewoon even uit te typen en weer te verwijderen :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:36

Polarize schreef:
Hebben jullie wel eens dat je een bericht typt voor hier maar toch niet post? Het voelt soms al fijn om het gewoon even uit te typen en weer te verwijderen :')

Te vaak :')

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:43

Zo zeker weten! Meestal toch weer verwijderen, maar alleen al het typen kan heerlijk zijn. Of het al genoeg relativeren O:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:45

Polarize schreef:

Jahoor heel herkenbaar. Hier gebeurt weleens, maar dan is het achteraf toch niet zo handig om te delen. Of niet zo aardig misschien. Dus dan wis ik alles weer _O- (maar heeft het wel ff opgelucht het op te schrijven)

Gister dus zo’n situatie maar heel ergens anders : mijn vriend belde me dat zijn moeder een actie had gedaan (bericht naar hem met een foto van een andere vrouw, of die niet geschikt zou zijn voor hem?) We hebben 9 maanden een relatie, ik heb die moeder nu 1 keer gezien juist omdat mijn vriend weet dat ze dit soort dingen doet.

Tja, ik ben er dan gelijk klaar mee: zij had mij op fb toegevoegd maar ik heb haar dus gister meteen verwijderd. Was bezig met een bericht schrijven naar haar, maar vriend belde me en vroeg me dit niet te doen. Snap ik, dan staat hij er letterlijk tussen. Dus dat bericht heb ik lekker voor mezelf geschreven. Lucht ook op.

Lang verhaal kort: zij accepteert mij niet omdat we heel erg verschillen. Qua leeftijd, qua levensfase, qua werk en zo verder.. Maar om dan zo’n bericht te sturen? Nope. Dan ben ik klaar met jou.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:46

Echt heel vaak ja :')

Retourbon precies een dag over tijd, dus nu maar een nieuwe aangevraagd. Ben benieuwd de site zegt 90 dagen bedenk tijd, dus ik hoop dat ik gewoon een nieuwe bon krijg. Gaat om €300 |o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:46

DuoPenotti schreef:

Nee je zegt 'joewendie' :') Tenminste, in de Luizenmoeder en ook deze dame werd zo genoemd. Maar je schrijft dus letterlijk Youandi :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:51

Polarize schreef:

Dit heb ik zó vaak HAHAHHAA dat ik dan bezig ben en bijna klaar ben en toch denk laat maar zitten (om meerdere redenen).

Mijn ergernis: mensen die irritant doen aan de telefoon vanwege iets waar ik niks aan kan doen en dan een oprechte vraag over stel die wel gewoon beantwoord moet worden. En dan zit zo iemand aan de telefoon om vragen te beantwoorden e.d. oké dan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 13:56

Berdien schreef:
DuoPenotti schreef:

Nee je zegt 'joewendie' :') Tenminste, in de Luizenmoeder en ook deze dame werd zo genoemd. Maar je schrijft dus letterlijk Youandi :D

ah gelukkig dat het dan nog wel als een naam word uitgesproken, dan is het buiten schijfwijze om niet zo raar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 14:07

black_kelpie schreef:
Polarize schreef:

Te vaak :')

Elke dag wel een keer

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 14:43

Bloedneuzen tijd is weer aangebroken. Fijn die wisselende temperaturen…

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 15:09

Berdien schreef:
DuoPenotti schreef:

Ik vind het wel iets liefs hebben, maar ik zou er zelf niet voor kiezen.

Maar ja, wie ben ik, mijn dochter heeft een jongensnaam.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 16:14

Suzanne F. schreef:
Dat is vervelend om te horen. Hier geen gaatjes of andere ellende. Ze blijven lekker zitten. Ik heb er maar 3 trouwens, eentje is er gewoon niet.

Mijn TA wist dit trouwens niet he (van de gatenkaas). Telkens op de fotos was het niet zichtbaar. Kwam pas vlak voor de operayie aan het licht met een 360 graden foto.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 16:23

Ruim een week geleden een pakje gerookt kipfilet gekocht,maar kon het niet meer vinden thuis.Dus of bij de kassa of in de kar laten liggen.Vind ik het vandaag terug in de la onder de ovenbroodjes :r

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 16:29

poedersuiker
Ik had echt een pesthumeur vandaag dus ik dacht ik ga eens een stukje fietsen en vanaf daar wandelen. Ik kom na het wandelen terug bij m'n fiets, is m'n band he-le-maal plat. Ik ben 12 kilometer van huis :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-24 16:38

vikawiek schreef:
poedersuiker
Ik had echt een pesthumeur vandaag dus ik dacht ik ga eens een stukje fietsen en vanaf daar wandelen. Ik kom na het wandelen terug bij m'n fiets, is m'n band he-le-maal plat. Ik ben 12 kilometer van huis :')

ANWB? :D