hahahatsjoe schreef:Ach wat is naast de deurik woon bovenin Friesland en werk in Rhenen.
Wow! Dat is vlakbij mij. 2 uur reizen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Ach wat is naast de deurik woon bovenin Friesland en werk in Rhenen.
Bellatrix schreef:hahahatsjoe schreef:Ach wat is naast de deurik woon bovenin Friesland en werk in Rhenen.
Wow! Dat is vlakbij mij. 2 uur reizen?
Suzanne F. schreef:Ik zou nooit zover willen reizen voor mijn werk. Hooguit een half uurtje, meer niet.
Little_Gift schreef:luuntje schreef:Fjordjes wat bijzonder dieren per post versturen.
Zie mij nog geen kitten in een envelop/doosje verpakken en opsturen.
En toch gebeurt ook dat hoor (weliswaar niet in een enveloppe godzijdank maar principe is wel hetzelfde)... Pups en kittens die per "post" verstuurd worden en op transport gaan naar hun nieuwe baasjes zonder dat men elkaar ooit gezien heeft... Best bizar vind ik dat!
imaudy schreef:Little_Gift schreef:
En toch gebeurt ook dat hoor (weliswaar niet in een enveloppe godzijdank maar principe is wel hetzelfde)... Pups en kittens die per "post" verstuurd worden en op transport gaan naar hun nieuwe baasjes zonder dat men elkaar ooit gezien heeft... Best bizar vind ik dat!
Ik heb eens overwogen om een heel mooi rashondje van een serieuze fokker uit het duitsland (iets vab 800 km) te laten komen met individueel transport (ook met airco enzo). Dat ging financieel behoorlijk in de papieren lopen. Puppies mogen pas met 15 weken uit het buitenland komen. Was dit volgens jou acceptabel geweest? Anderen mogen natuurlijk ook reageren.
_San87_ schreef:imaudy schreef:Ik heb eens overwogen om een heel mooi rashondje van een serieuze fokker uit het duitsland (iets vab 800 km) te laten komen met individueel transport (ook met airco enzo). Dat ging financieel behoorlijk in de papieren lopen. Puppies mogen pas met 15 weken uit het buitenland komen. Was dit volgens jou acceptabel geweest? Anderen mogen natuurlijk ook reageren.
Dat is toch niet t zelfde als in een doosje met de pakketpost mee.
En ik denk dat het Little_Gift voornamelijk te doen is om het ongezien kopen van een dier dat toch wel een groot deel van je leven bij je woont.