Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:59

prompter schreef:
Zie! Nooit een kat komt er in hier :))

hondenkots op de bank is ook niet alles hoor :Y)

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:59

Heb ik ook niet. Wel een vogeltje, maar die maakt weinig rommel :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 12:17

De whatsapp layout is veranderd :(
Vooral de emoticons zijn anders geworden, t heeft nu menu transities dus alles schuift in plaats van dat t gewoon verspringt, en de emoticons schuiven ook...
Ook zie ik minder emoticons in mn scherm doordat andere dingen meer ruimte innemen...
-O- whyyyyy??

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 12:44

prompter schreef:
Zie! Nooit een kat komt er in hier :))

Hier ook nooit meer.
Op 4 jaar tijd is dit mijn derde bank,mijn vierde robotstofzuiger,mijn kasten moet ik weg gooien want die zijn bovenop ook al vol gepist en gescheten.
Mijn parket stond vol vlekken,behang weg gekrabt.
Ik zou ze buiten kunnen laten maar er zijn er door de jaren heen al te veel aangereden,verdwenen,vergiftigd,...
Ik kan diegene die niet de bak op gaan weg doen maar wie zit daar nou op te wachten.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 12:45

21 huisdieren. Herinner me er later aan om misschien een dwerghamstertje te houden(niet eens de syrische die ik nu heb) en geen opvang te worden. :evaw: Op een Jack russel en 2 konijnen na is al het andere technisch gezien aan komen lopen\opgevangen en er komt geen eind aan.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 12:55

_San87_ schreef:
Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan?

[ [url=m/ea4QH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vraag me oprecht af wat het Pentagon verborgen houdt :D.

Erger je daaraan? :D

Volgens mij zijn er nu UFO rechtzaken bezig ofzo.... wat was het ookalweer..
https://www.youtube.com/watch?v=kCp0JX1 ... iAhnDirect

maar misschien is het alleen UFO qua naam en gaat dit eigenlijk heel ergens anders over, geen idee :+ ik heb nog niet geluisterd :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:02

Cer schreef:
_San87_ schreef:
Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan?

[ [url=m/ea4QH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vraag me oprecht af wat het Pentagon verborgen houdt :D.

Erger je daaraan? :D

Volgens mij zijn er nu UFO rechtzaken bezig ofzo.... wat was het ookalweer..
https://www.youtube.com/watch?v=kCp0JX1 ... iAhnDirect

maar misschien is het alleen UFO qua naam en gaat dit eigenlijk heel ergens anders over, geen idee :+ ik heb nog niet geluisterd :D

Mja, ik vind er wel wat van wanneer de overheid zaken van de private sector kan vorderen. Naast dat ik er ook wat van vind dat zaken die de wereld aangaan, bewust geheim worden gehouden.

Het is nog niet zo breed in het NL nieuws, maar er is internationaal behoorlijk wat te doen om UAP's (unidentified aerial anomalous phenomena) en de Amerikaanse rol daarin :).

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:06

_San87_ schreef:
Mja, ik vind er wel wat van wanneer de overheid zaken van de private sector kan vorderen. Naast dat ik er ook wat van vind dat zaken die de wereld aangaan, bewust geheim worden gehouden.

Het is nog niet zo breed in het NL nieuws, maar er is internationaal behoorlijk wat te doen om UAP's (unidentified aerial anomalous phenomena) en de Amerikaanse rol daarin :).

Oh zo bedoel je..
ja ik struikelde een beetje over non human bodies...en ik vroeg me af wie in de private sector die zou kunnen hebben..
Dat je buurman uiteindelijk een alien blijkt te bewaren ofzo...?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:11

Cer schreef:
_San87_ schreef:

Oh zo bedoel je..
ja ik struikelde een beetje over non human bodies...en ik vroeg me af wie in de private sector die zou kunnen hebben..
Dat je buurman uiteindelijk een alien blijkt te bewaren ofzo...?

Ik noem een Space X, bijvoorbeeld :D.

Niet dat ik denk dat Elon aliens bewaart of zo, he :D. Al zou t me dan ook weer niet verbazen, of zo :').

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:46

Naar aanleiding van jullie tips over het gebruik van je eigen privé telefoon voor het werk heb ik een werktelefoon aangeschaft en het voelt gelijk rustiger.

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om mijn werk account te koppelen aan de authenticator app. Dus ik kan nu niks als het gaat om mijn mail.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:48

_San87_ schreef:
Niet dat ik denk dat Elon aliens bewaart of zo, he :D. Al zou t me dan ook weer niet verbazen, of zo :').

..hij ís er zelf 1 denk.. 8-)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:52

_San87_ schreef:

Oh ik denk dat Amerikaanse overheid al decennialang zaken rondom buitenaards leven en ufo’s verborgen houdt. Er schijnt nu een verklaring te zijn geweest waarin de US government iets bevestigt aan de hand van het verhaal een klokkenluider begreep ik. Maar dat is niet echt verrassend.
Ik geloof zeker dat ze al vele zaken onder de pet hebben gehouden, waaronder Roswell.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:01

Zebrastreep schreef:
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om mijn werk account te koppelen aan de authenticator app. Dus ik kan nu niks als het gaat om mijn mail.

Hebben jullie collega’s die de IT regelen bij jullie? Die zou ik eens om hulp vragen :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:45

Kitten aankomen lopen op het werk van m'n vader. Het is deels een dierenwinkel dus ik vind het iets te toevallig dat ie juist daar aan is gekomen..
Maareh, m'n pa neemt hem straks mee naar huis dus we hebben een nieuwe kat geloof ik? :')

(Niet gepland maar kan prima. Hebben meerdere katten, ruim ervaring met kittens dus don't worry. De opvangcentra zitten al overvol.. en hij is aangemeld op Amivedi etc.)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 15:58

Ex snapt niet dat ik zoon niet gewoon thuis laat als ik met dochter naar zwemles ga. Is 10km van huis vandaan, 45 min les en dan dus weer naar huis. We zijn minstens 1,5 uur weg. Zoon is net 9 jaar geworden. Nou sorry maar dan ga ik hem echt niet alleen thuis laten.
(Overigens gaat hij ook zonder mopperen mee, extra iPad tijd dus hij is allang tevreden)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 16:12

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:

Oh ik denk dat Amerikaanse overheid al decennialang zaken rondom buitenaards leven en ufo’s verborgen houdt. Er schijnt nu een verklaring te zijn geweest waarin de US government iets bevestigt aan de hand van het verhaal een klokkenluider begreep ik. Maar dat is niet echt verrassend.
Ik geloof zeker dat ze al vele zaken onder de pet hebben gehouden, waaronder Roswell.

Ach joh, het zou toch heel gek zijn dat wij de enige levende wezens op dit universum zijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 16:30

wyoming schreef:
Ex snapt niet dat ik zoon niet gewoon thuis laat als ik met dochter naar zwemles ga. Is 10km van huis vandaan, 45 min les en dan dus weer naar huis. We zijn minstens 1,5 uur weg. Zoon is net 9 jaar geworden. Nou sorry maar dan ga ik hem echt niet alleen thuis laten.
(Overigens gaat hij ook zonder mopperen mee, extra iPad tijd dus hij is allang tevreden)

Groot gelijk dat je hem niet zolang alleen laat nog. Ik ben geen moeder, maar 9 jaar is nog echt heel jong om zolang alleen te zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 16:39

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:

Klopt. Op FOK! loopt er een interessante reeks over. Mijn vriend volgt het allemaal op de voet :).

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 17:07

Oh dat is wel interessant.

Of er hier buitenaardse wezens rond hebben gelopen, geen idee.
Maar dat wij de enige zijn in een immens heelal kan ik me dan ook weer niet voorstellen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:03

Op History channel is een serie, Ancient Aliens. Soms gaat het wat ver, maar er zitten best interessante afleveringen bij :j

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:07

Afschuwelijke kinderen in de appie. Een was zo aan het schoppen dat zijn slipper in mijn karretje belandde. Ik gooide m terug naar zijn hoofd maar had m beter kunnen laten liggen. Had ie op een slipper terug naar de camping gemoeten en hopelijk op zijn donder gehad.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:59

nicole_floor schreef:
Siggislief schreef:
Ugh net 10-15min geleden even naar de wc gegaan, badkamer deur op slot gedaan..
Wil ik eruit gaat de deurklink kapot.. -O- Sta je daar voor %$#@! kwam er niet meer uit, kon niets met de deurklink..

Mn vader opgebeld zo van Help!!? :')

Dat is dus de reden waarom ik altijd mijn telefoon meeneem naar de wc. :')

Ik zou helemaal in paniek raken.

Pff, kan je vertellen de deur zit nu helemaal vast..

Mn vader heeft denk ik de deur dicht gedaan volledig en nu zit ie zo muur vast dat je er niets mee kan.

En hij gaf mij al bijna de schuld dat ik hem dicht had gedaan,
nou ik heb hem na het bad niet eens dicht gedaan omdat ik het weet dat ie niet goed is..
en moest helder erbij blijven dat ie niet dicht mocht.

Wat doet meneer zelf deur dicht doen, en hij wilt geen nieuwe deur er in laten plaatsen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 20:21

Aan de mevrouw die haar hond aan zijn uitstrekriem mijn tuin in liet lopen. Hem daar liet kakken en net deed of ze het niet zag. Toen ik heel hard op het raam bonsde en HE! riep, wild ze weglopen en de poep laten liggen. Tja, dan ben ik niet mals; "He, verdomme, je laat je hond niet in mijn tuin kakken! Wat denk je wel. Opruimen. OPRUIMEN!!!!" Dat deed ze toen maar. ha ha.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 20:25

Wat ontzettend asociaal Rien -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 20:34

Nogal ja. Echt zo raar, gewoon doen of je het niet ziet. Zal wel Alzheimer zijn. }:)