prompter schreef:Zie! Nooit een kat komt er in hier
hondenkots op de bank is ook niet alles hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Zie! Nooit een kat komt er in hier
_San87_ schreef:Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan?
[ [url=m/ea4QH5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vraag me oprecht af wat het Pentagon verborgen houdt.
Cer schreef:_San87_ schreef:Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan?
[ [url=m/ea4QH5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vraag me oprecht af wat het Pentagon verborgen houdt.
Erger je daaraan?
Volgens mij zijn er nu UFO rechtzaken bezig ofzo.... wat was het ookalweer..
https://www.youtube.com/watch?v=kCp0JX1 ... iAhnDirect
maar misschien is het alleen UFO qua naam en gaat dit eigenlijk heel ergens anders over, geen ideeik heb nog niet geluisterd
_San87_ schreef:Mja, ik vind er wel wat van wanneer de overheid zaken van de private sector kan vorderen. Naast dat ik er ook wat van vind dat zaken die de wereld aangaan, bewust geheim worden gehouden.
Het is nog niet zo breed in het NL nieuws, maar er is internationaal behoorlijk wat te doen om UAP's (unidentified aerial anomalous phenomena) en de Amerikaanse rol daarin.
Cer schreef:_San87_ schreef:Mja, ik vind er wel wat van wanneer de overheid zaken van de private sector kan vorderen. Naast dat ik er ook wat van vind dat zaken die de wereld aangaan, bewust geheim worden gehouden.
Het is nog niet zo breed in het NL nieuws, maar er is internationaal behoorlijk wat te doen om UAP's (unidentified aerial anomalous phenomena) en de Amerikaanse rol daarin.
Oh zo bedoel je..
ja ik struikelde een beetje over non human bodies...en ik vroeg me af wie in de private sector die zou kunnen hebben..
Dat je buurman uiteindelijk een alien blijkt te bewaren ofzo...?
_San87_ schreef:Mja, ik vind er wel wat van wanneer de overheid zaken van de private sector kan vorderen. Naast dat ik er ook wat van vind dat zaken die de wereld aangaan, bewust geheim worden gehouden.
Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:Mja, ik vind er wel wat van wanneer de overheid zaken van de private sector kan vorderen. Naast dat ik er ook wat van vind dat zaken die de wereld aangaan, bewust geheim worden gehouden.
Oh ik denk dat Amerikaanse overheid al decennialang zaken rondom buitenaards leven en ufo’s verborgen houdt. Er schijnt nu een verklaring te zijn geweest waarin de US government iets bevestigt aan de hand van het verhaal een klokkenluider begreep ik. Maar dat is niet echt verrassend.
Ik geloof zeker dat ze al vele zaken onder de pet hebben gehouden, waaronder Roswell.
wyoming schreef:Ex snapt niet dat ik zoon niet gewoon thuis laat als ik met dochter naar zwemles ga. Is 10km van huis vandaan, 45 min les en dan dus weer naar huis. We zijn minstens 1,5 uur weg. Zoon is net 9 jaar geworden. Nou sorry maar dan ga ik hem echt niet alleen thuis laten.
(Overigens gaat hij ook zonder mopperen mee, extra iPad tijd dus hij is allang tevreden)
Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:Mja, ik vind er wel wat van wanneer de overheid zaken van de private sector kan vorderen. Naast dat ik er ook wat van vind dat zaken die de wereld aangaan, bewust geheim worden gehouden.
Oh ik denk dat Amerikaanse overheid al decennialang zaken rondom buitenaards leven en ufo’s verborgen houdt. Er schijnt nu een verklaring te zijn geweest waarin de US government iets bevestigt aan de hand van het verhaal een klokkenluider begreep ik. Maar dat is niet echt verrassend.
Ik geloof zeker dat ze al vele zaken onder de pet hebben gehouden, waaronder Roswell.
nicole_floor schreef:Siggislief schreef:Ugh net 10-15min geleden even naar de wc gegaan, badkamer deur op slot gedaan..
Wil ik eruit gaat de deurklink kapot..Sta je daar voor %$#@! kwam er niet meer uit, kon niets met de deurklink..
Mn vader opgebeld zo van Help!!?
Dat is dus de reden waarom ik altijd mijn telefoon meeneem naar de wc.
Ik zou helemaal in paniek raken.