Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Ik me helemaal haasten om op tijd bij mn afspraak van 15.50 te zijn en ben nog niet aan de beurt... We wachten rustig af.
Moestuin schreef:Gelukkig heb je niets Merlen! Studeert jou dochter nog dat ze zelf geen vervanging kan regelen?
Merlen schreef:Moestuin schreef:Gelukkig heb je niets Merlen! Studeert jou dochter nog dat ze zelf geen vervanging kan regelen?
Ze woont nu een dik jaar samen en werkt.
Ongeveer een jaar geleden mocht ze mijn auto gebruiken tot ze gespaard om haar eigen wagen te kopen.
Eerst wilde ze dat ik geld voor schoot om een hele oude maar te dure auto te kopen.Haar vriend wilde haar niets lenen.Ik had ook geen reserves.
Haar vriend heeft in tussentijd wel een hele dure Mercedes voor zichzelf gekocht.
M_D_H schreef:Vervelend van de auto Merlen, wel fijn dat je zelf niks mankeert!
Ik ben eigenlijk voor benieuwd waarom het zo benoemt moet worden dat vriend haar nis wilde lenen en vervolgens wel iets voor zichzelf koopt. Ik denk vooral: Waarom zou hij dat niet mogen doen? Het is toch zijn geld
M_D_H schreef:Vervelend van de auto Merlen, wel fijn dat je zelf niks mankeert!
Ik ben eigenlijk voor benieuwd waarom het zo benoemt moet worden dat vriend haar nis wilde lenen en vervolgens wel iets voor zichzelf koopt. Ik denk vooral: Waarom zou hij dat niet mogen doen? Het is toch zijn geld
Urbanus schreef:Dees, ik zou dat ook niet zo leuk vinden hoor, ik bedoel, ja het is zijn geld maar een beetje voor je partner zorgen is toch fijn?
_San87_ schreef:M_D_H schreef:Vervelend van de auto Merlen, wel fijn dat je zelf niks mankeert!
Dat toch wat een relatie is? Samen leven, voor elkaar zorgen, dingen doen voor een ander?
M_D_H schreef:_San87_ schreef:
Dat toch wat een relatie is? Samen leven, voor elkaar zorgen, dingen doen voor een ander?
Oke, dus voor jou een relatie dat je partner pak en beet zo'n 10.000 euro uitgeeft omdat jij een luxe wil?
Nee, sorry, dat is niet hoe een relatie voor mij is.
Voor elkaar zorgen prima, samen leven, absoluut, dingen doen voor een ander, helemaal mee eens.
Maar mijn man geld uitlenen omdat hij graag iets wil wat hij niet nodig heeft, nee, dat kan hij oprecht vergeten.
Er zijn genoeg relaties stuk gelopen op geld, ik ga daar mijn handen niet aan branden.
Als hij wil dat ik garant sta voor een lening, dan zou ik dat absoluut doen, maar hem zelf geld uitlenen, nooit van mijn langzalzeleven
Urbanus schreef:Wij niet, hier gaat alles op de grote hoop.
Captain schreef:Mijn vriend heeft mijn paard voor mij betaald.Ik had op dat moment nog niet genoeg gespaard, maar zat zonder paard in een heel diep zwart gat. Ik heb hem bijna terug betaald, maar ben mijn vriend extreem dankbaar dat hij dat voorgeschoten heeft.
![]()
Ik zou dat andersom ook met veel liefde gedaan hebben.
M_D_H schreef:Oke, dus voor jou een relatie dat je partner pak en beet zo'n 10.000 euro uitgeeft omdat jij een luxe wil?
Nee, sorry, dat is niet hoe een relatie voor mij is.
Voor elkaar zorgen prima, samen leven, absoluut, dingen doen voor een ander, helemaal mee eens.
Maar mijn man geld uitlenen omdat hij graag iets wil wat hij niet nodig heeft, nee, dat kan hij oprecht vergeten.
Er zijn genoeg relaties stuk gelopen op geld, ik ga daar mijn handen niet aan branden.
Als hij wil dat ik garant sta voor een lening, dan zou ik dat absoluut doen, maar hem zelf geld uitlenen, nooit van mijn langzalzeleven