Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:22

Mijn pakket is uitgesteld naar vanavond! :oo

Dan moet m'n vriend even voor de brievenbus gaan liggen voor me. :7

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:28

mariekeoo schreef:
Topsylover ben jij het dan? jij bent de enige hit op dierenvriend en wandelen haha.

Nee, helaas ben ik jouw santa niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:38

Nou mijn pakket dan.

Het is en was een groot feestje *\o/* Want ik mag nog sdteeds pakketjes open maken.

Dat had te maken met mijn eigen bijdhehandheid

Afbeelding
Mijn vriend moest hier veels te hard om lachen :')

Er zat een superleuke brief bij :))
Afbeelding

Die troepjes.... Stomme opmerking ook van mij want ik ben stiekem best snel blij :D Ik weet alleen nog dat we vorig jaar het dobbelspel met familie speelden met o.a. : Een flesje koffiemelk dat niemand in de familie drinkt, zo'n jaren '90 polyresin sculptuur voor aan de muur met een grote lelijke heks, twee beeldjes van een net-iets-te-realistisch babymuisje in een ballerina jurkje.
En gezien de staat van moeder aarde vind ik het soms jammer dat dit soort dingen bestaansrecht hebben _O-

Afbeelding

Het pakketje was prachtig en prachtig ingepakt. Daar had iemand heel veel moeite in gestopt, en dat vond ik superleuk om te zien. Ik waande mezelf ook echt een bofkont met zoveel pakjes.
Mijn hersenen maakte meteen sprongetje. Want wie was er onlangs nog bij de bosrand geweest om leuke lintjes en strikjes te halen (kijk: dit is waarom ik al 10 jaar over mijn studie doe. dit soort irrelevante informatie onthoud ik :') Dan kan er niets meer bij over communicatietheorieën en statistiekformules joh :D) . Het was een hele verre en wilde gok :P Maar een naam kwam voorbij.

En toen kwamen ook nog deze rakkers:

Afbeelding

IJslandse bonbonnetjes. Twee van mijn passies verenigd in 1 *\o/* Scandinavië en snoepgoed :)) . Ik moest een recensie plaatsen als mijn vriend en ik ze op hadden, maar ze liggen nog klaar voor een koffiemomentje :D . En wie is er onlangs in Ijsland geweest ???? Het lijstje dunde uit

De adventskalender was al ingegaan dus ik had de eerste dag extra veel pakketjes.

Afbeelding

Ik ben het briefje vergeten om op de foto te zetten. Het was mijn eerste SS-jaar, en ik ben helemaal niet bezig geweest met 't feit dat iemand iets voor mij maakte. Alleen maar dat ik zelf iets leuks mocht maken. Dus ik was al ontroerd dat iemand zoveel moeite deed. Toen er een briefje bijzat dat mijn SS er kerstversiering had gekocht en van haarzelf had gegeven omdat ik de kerstversiering van mijn overleden pa dit jaar niet meer wilde gebruiken kwamen de waterlanders. Zo lief en attent!!

Afbeelding

Mijn hond gedroeg zoals een goede kleuter betaamt. Je bestelt een doos duur speelgoed voor ze, en uiteindelijk vinden ze de doos het leukst omdat je erin kunt kruipen :') Hoewel Hoppa's (en die van Pavlov) geduld nog eventjes op de proef wordt gesteld wordt. Want tot nu toe waren alle kadootjes voor menino <<) <<) <<)

Afbeelding
Bij koffie hoort een koffie lepel, en ik heb echt een zwak voor lelijke gouden kitsch met dieren. Bonuspunten als ze net een beetje uncanny valley zijn. Dit lepeltje is nu al mijn favo koffielepetje ever.
Kijk z'n net niet volmaakte hoofd met z'n scheve smoel !

Afbeelding

Ook pannenlappen stonden op het lijstje...

Afbeelding

Vandaag was het weer tijd met een briefje. Mijn eerste hint ben ik vergeten te fotograferen maar was een briefje met volgens google lens het russische woord voor: Bal!
Ik heb werkelijk geen idee welke kant dit opwijst Al weet ik inmiddels wel wie een russische meisjes naam heeft, onlangs in Ijsland is geweest en pas bij de Bosrand. Als Tanya niet mijn SS is ben ik zo'n stalkert _O- Maarja. Bal dus.

Vandaag was het tijd voor NOG een pakje. En het waren weer pannenlappen. Dit keer met de boodschap: "Eigenlijk hetzelfde als gisteren. Dit is ook een hint".

Maarja.
Hoe dan? Zou ik dan toch een andere SS zijn. Is er iemand met een username waar balbal in zit? Is het toch balenciaga? Een enthousiaste bowling-beoefenaar in het topic? Of iemand die een andere sport doet met meerdere ballen?

Afbeelding
De pannenlappen zijn iig verdomd praktisch en komen goed van pas. Want wij zijn van die mensen die een theedoek gebruiken en dan onze klauwen verbranden.

To be continued .....

:D :D

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:38

Ik wacht ook nog met spanning!
Vandaag pas laat thuis.
De laatste pakker verzend dag is al geweest toch?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:40

Ook mijn pakket is binnen! Het was zondag bij de buren bezorgd, maar wij zaten heerlijk een weekendje in Antwerpen <3
Het begon al met het prachtige pakpapier om de doos:
Afbeelding
Er zat een superlief kaartje in, en een hele hoop stro! Ik vind echt óveral stukjes stro nu :')
Afbeelding
Het allerschattigste inpakpapier wat ik ooit heb gezien, en het zijn er zoveel!
Afbeelding
En na het uitpakken was ik nog blijer. Wat een leuke cadeaus, ss! Ondanks dat je aangaf dat je het lastig vond, heb je écht fantastische cadeaus voor me ingepakt! <3
De Lindt chocola is al bijna op :o De sokken passen perfect! Ik heb de achterkant van het boek gelezen en hij klinkt PRECIES zoals ik omschreven had in de boeken SS. Ik ben ontzettend benieuwd naar de thee (ananas, dat moet een heel bijzondere smaak zijn!) En uiteraard krijgen de kaarsen en decoratie een mooi plekje in onze kast. Echt lieve ss, super bedankt voor deze leuke verrassing! <3
Afbeelding

En nu moet ik me nog even goed over de hints buigen :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:49

Menimo, succes met je geduld!! Wel heel leuke advent dit!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:06

Wat een leuke pakketjes weer!
Zijn er wel een paar die engelengeduld moeten hebben. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:19

Jodym schreef:
Ik wacht ook nog met spanning!
Vandaag pas laat thuis.
De laatste pakker verzend dag is al geweest toch?

Nee, tot en met 17 december mag er verstuurd worden!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:23

Haha, te grappig zo memino. Heel leuk gedaan door je santa weer.

En ik had echt het idee dat er al enorm veel pakketten verstuurd waren, maar als ik het lijstje van Banjer zie, dan valt dat best mee. Er moeten er ook nog heel wat komen.
Succes met werken vandaag Hahahatshoe. Ik zou op kolen zitten de hele dag. Vreselijk om te moeten wachten :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:27

hahahatsjoe schreef:
Moet zo werken dus snel ff strooisel gehaald en boodschappen. Kom ik thuis, zie ik volgens mij de deur van de tuinkast open staan...

[ [url=m/1jA9d1.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ja hoor...

[ [url=m/yABzHK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn pakket !!!

[ [url=m/9CUinH.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nu moet ik dus weg, heb om 19.00 uur nog een overleg en ben waarschijnlijk pas rond 10 of 11 uur thuis. En al die tijd ga ik me dus zitten afvragen wat er in het pakket zit... Vervolg volgt, ik vertrek nu naar mijn werk.

Oooohhh komt de postbode daar altijd of heb je een hele stiekeme ss?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:04

Kom je thuis van de kapper, ligt er een briefje in de bus van PostNL *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:07

Doen ze dat nog? Ik dacht dat dat afgeschaft was!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:10

Hier nog wel ja. Sta nu al bij het afhaalpunt tegenover mijn huis zo ongeveer _O-

Awww, t kopje is kapot gegaan -O-
Klonk al alsof er kapot servies in zat..
Update volgt later.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 13-12-22 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:19

Afbeelding
Snel naar huis

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:30

Secret Santa Pakketjes Speurtocht

Citaat:
@Apple, de elfjes van de PostNL hebben jouw pakket bij de buren van nummer 3 afgegeven.

Citaat:
@Stonedromy, de elfjes van de PostNL hebben jouw pakket bij de buren van nummer 20 afgegeven.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:35

volgens de app is er een pakket bezorgd, maar NIET op het adres wat opgegeven is, maar er staat ook niet bij waar dan wel. GRRRR. Het zou niet van Secret Santa moeten zijn, want er staat wel een afzender bij (waar ik wat besteld heb).
Mocht mijn pakket ook ergens afgeleverd zijn, laat het via beheer maar even weten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:45

Ik ben zo blij met mijn pakket!
Erg leuk gedaan SS!

Mooie doos!
Afbeelding

Cadeautjes ook al zo mooi verpakt. Respect!
Afbeelding

Alles uitgepakt! Een lekkere warme muts, beer sleutelhanger. De uiltjes passen echt fantastisch in mijn boom! Ik zit s avonds op een koude vloer. De sloffen komen dus zeker van pas. Chocola is altijd top! De hondjes zijn echt te schattig om te haken. Ik heb binnenkort een middag bij mijn bestie, dus dan kunnen we ze mooi gaan maken! De scent chips ruiken heerlijk. En ik hoop dat de narcissen dit voorjaar tevoorschijn komen. Muntthee is ook altijd lekker. RIP voor de lama die niet veilig de overtocht gemaakt heeft. En ja ik was met de hint begonnen voordat ik de foto maakte.
Afbeelding

De hint is dit puzzel draai ding waar ik echt goed op ga. Ik had theewater aangezet maar ben dat alweer vergeten zo probeer ik dat ding goed te krijgen :):)
Afbeelding

Oh ja en de kat deed ook even een inspectie.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jorex op 13-12-22 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:45

carineken schreef:
[ [url=m/2hCml7.png]Afbeelding[/url] ]
Snel naar huis

Aah fijn dat ie er is!! :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:48

Secret Santa Pakketjes Speurtocht

Citaat:
@@Rockwitch, de elfjes van de PostNL hebben jouw pakket bij de buren bezorgd...
Euhm, ik wist net nog welke buren, maar ik kreeg een klant tussendoor en nu ben ik het vergeten... Dus ik ga het even voor je nakijken :') _O-

Bij nummer 25 :))

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:00

*\%/* mijn man stuurt net een foto van een erg leuk kerstig ingepakt pakket…. Ik moet nú naar huis :):)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:10

Ik die random prutst en draait, hint opent! *\o/*

Ook ik, SS hoe heb je in godsnaam dat briefje daarin gekregen, het zit echt muurvast :')
Laatst bijgewerkt door Jorex op 13-12-22 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:12

Afbeelding

AAAAAHHHHH *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Nu komt het moeilijkste: wachten tot mijn vriend thuis is :') Ik heb hem beloofd het samen uit te pakken.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:12

Spannend :D :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:23

Er komen echt heel leuke pakketten voorbij zeg! <3 Ik vind het echt heel mooi, hoe iedereen zoveel moeite voor "een vreemde" doet!

Ik ben vandaag al 2x naar de deur gesukkeld omdat de bel ging.
Het eerste pakket was het cadeau dat ik voor mijn vriend besteld heb. Het tweede was iets wat mijn vriend besteld heeft. Ugh, dat ik daarvoor uit de zetel ben gekropen :')

Waarschijnlijk belt de postbode met hét pakket niet eens aan haha. De meeste bellen omdat dat volgens mij in hun contract staat oid, want tegen dat ik aan de deur ben zie ik ze nog net achter de hoek scheuren, en liggen de pakketjes in de pakjeskist :')

Ik heb er net nog een rondje inpakken opzitten - echt héél moeilijk met die 2 donderstenen in huis, ze willen altijd een eigen lintje :') Zou ik nog voor mijn lootje hebben lopen inpakken? Of heb ik het cadeautje van mijn vriend ingepakt? Heb ik mijn pakket al verzonden? Of nog niet? Hmmm... Anyway, ik ben door mijn inpakpapier heen, ik zie aan de scheefheid van het knippen dat mijn vriend ermee aan de haal gegaan is. Hoeveel rollen verslijten jullie met de kerstdagen? Ik zit echt al aan 6 ofzo, en heb er dus nog nodig.. Het voelt een beetje als verspilling, maar ik word zo vrolijk van dat leuke papier! Geen idee waarom ik het nog doe, mijn ingepakte pakjes liggen in het washok want donderstenen :') Als mijn lootje mij geraden heeft, kan ik eindelijk de verwoeste-pakjes-foto posten haha! Laat het een hint zijn - eventuele krassen, scheuren en overmatig gebruik van plakband kunnen te wijten zijn aan mijn 2 kattenkinderen :j
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 13-12-22 17:25, in het totaal 2 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:24

Goed, het pakket wat zoek is, is niet van secret santa. Maar ik baal wel. Bezorgd, maar alle 8 huizen in de buurt hebben het niet. Grrrr. :(

Voor mijn secret santa pakket moet ik ook nog geduld hebben dus.