Dan moet m'n vriend even voor de brievenbus gaan liggen voor me.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Want ik mag nog sdteeds pakketjes open maken. 

Ik weet alleen nog dat we vorig jaar het dobbelspel met familie speelden met o.a. : Een flesje koffiemelk dat niemand in de familie drinkt, zo'n jaren '90 polyresin sculptuur voor aan de muur met een grote lelijke heks, twee beeldjes van een net-iets-te-realistisch babymuisje in een ballerina jurkje.

Dan kan er niets meer bij over communicatietheorieën en statistiekformules joh
) . Het was een hele verre en wilde gok
Maar een naam kwam voorbij.
Scandinavië en snoepgoed
. Ik moest een recensie plaatsen als mijn vriend en ik ze op hadden, maar ze liggen nog klaar voor een koffiemomentje
. En wie is er onlangs in Ijsland geweest ???? Het lijstje dunde uit 

Hoewel Hoppa's (en die van Pavlov) geduld nog eventjes op de proef wordt gesteld wordt. Want tot nu toe waren alle kadootjes voor menino

Maarja. Bal dus.

De sokken passen perfect! Ik heb de achterkant van het boek gelezen en hij klinkt PRECIES zoals ik omschreven had in de boeken SS. Ik ben ontzettend benieuwd naar de thee (ananas, dat moet een heel bijzondere smaak zijn!) En uiteraard krijgen de kaarsen en decoratie een mooi plekje in onze kast. Echt lieve ss, super bedankt voor deze leuke verrassing!

hahahatsjoe schreef:Moet zo werken dus snel ff strooisel gehaald en boodschappen. Kom ik thuis, zie ik volgens mij de deur van de tuinkast open staan...
[ [url=m/1jA9d1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ja hoor...
[ [url=m/yABzHK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn pakket !!!
[ [url=m/9CUinH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu moet ik dus weg, heb om 19.00 uur nog een overleg en ben waarschijnlijk pas rond 10 of 11 uur thuis. En al die tijd ga ik me dus zitten afvragen wat er in het pakket zit... Vervolg volgt, ik vertrek nu naar mijn werk.

mijn man stuurt net een foto van een erg leuk kerstig ingepakt pakket…. Ik moet nú naar huis

Ik heb hem beloofd het samen uit te pakken.
Ik vind het echt heel mooi, hoe iedereen zoveel moeite voor "een vreemde" doet! 
Zou ik nog voor mijn lootje hebben lopen inpakken? Of heb ik het cadeautje van mijn vriend ingepakt? Heb ik mijn pakket al verzonden? Of nog niet? Hmmm... Anyway, ik ben door mijn inpakpapier heen, ik zie aan de scheefheid van het knippen dat mijn vriend ermee aan de haal gegaan is. Hoeveel rollen verslijten jullie met de kerstdagen? Ik zit echt al aan 6 ofzo, en heb er dus nog nodig.. Het voelt een beetje als verspilling, maar ik word zo vrolijk van dat leuke papier! Geen idee waarom ik het nog doe, mijn ingepakte pakjes liggen in het washok want donderstenen
Als mijn lootje mij geraden heeft, kan ik eindelijk de verwoeste-pakjes-foto posten haha! Laat het een hint zijn - eventuele krassen, scheuren en overmatig gebruik van plakband kunnen te wijten zijn aan mijn 2 kattenkinderen