Al met al vond ik het heel verassend. Ik dacht of ik ga naderhand een potje janken omdat het te confronterend en slecht is en misschien te snel maar eigenlijk was het precies wat ik nodig had. Geduldig, volgde mijn wensen en grenzen echt volledig en nam echt alle tijd van de wereld. Het was echt een lieve kerel. Het was dus oprecht fijn en leuk om mijn onzekerheden weg te voelen gaan op deze manier.
Ik had met mijn ex 4 jaar lang heftige discussies omdat het echt niet meer lukte om samen te slapen sinds de geboorte van mijn zoontje. Maar mijn ex snurkt zo extreem. Vroeger kon ik het handelen maar met gebroken nachten waarbij mijn slaap ritme steeds verstoord was en de wallen op mijn knieeen hingen de eerste 2 jaar was het echt een ding geworden door zijn lading dat we 'moesten' slapen samen. (Ik vond samen proberen en eruit gaan als het niet lukte prima maar hij niet). Dus vond het mega spannend alleen dit al.. kan ik überhaupt nog met iemand slapen.. bleek dat hij dus helemaal geen geluid maakte van de week. Niet dat ik geslapen heb de eerste nacht want was zo alert maar 2e nacht zowaar gewoon in slaap gevallen

Maargoed uiteindelijk wel een bericht gestuurd dat ik voor nu niet meer af wil spreken. Voor scharrelen vond ik de afstand te ver (50minuten met de auto), plus na de avond daten merkte ik vooral wel ook andere interesses en ook zoek ik geen relatie, het is voor scharrelen wel fijn als je samen ook lekker een hapje kan eten en kletsen e.d.
Maargoed voor nu voel ik mij prima, dus dat is al een hele mijlpaal

Dating app had ik voor de flauwekul geopend paar maanden terug maar merk dat ik daar nog niet aan toe ben, maar een beetje sjansen in de kroeg is wel leuk met vriendinnen