Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:52

Hier inmiddels de kroeg in geweest met vriendin 2 weken terug. Vond het erg leuk weer een beetje sjans te hebben! Was een groep van vrijgezellen feest dus allemaal leuk in het contact. Tot dat bij 1 kerel ineens de vibe veranderde.. dus dacht toen oké wat ga ik doen :') en besloot de boeiend ga ervoor en hebben we gekust ordinair in de kroeg. Het was een Belg, net paar jaar ouder en kwam ook uit een lange relatie met vrouw die vreemd bleek te gaan 3 weken nadat ze bruiloft feest had gegeven. Hij was helemaal klaar met de vrouwen geweest. Conclusie. Van de week is hij langs gekomen voor een 'wijntje' en ik heb nauwelijks geslapen :') . Vrijdag kwam hij ook spontaan langs toen ik hem vanuit de kroeg aangeschoten een berichtje stuurde :D
Al met al vond ik het heel verassend. Ik dacht of ik ga naderhand een potje janken omdat het te confronterend en slecht is en misschien te snel maar eigenlijk was het precies wat ik nodig had. Geduldig, volgde mijn wensen en grenzen echt volledig en nam echt alle tijd van de wereld. Het was echt een lieve kerel. Het was dus oprecht fijn en leuk om mijn onzekerheden weg te voelen gaan op deze manier.

Ik had met mijn ex 4 jaar lang heftige discussies omdat het echt niet meer lukte om samen te slapen sinds de geboorte van mijn zoontje. Maar mijn ex snurkt zo extreem. Vroeger kon ik het handelen maar met gebroken nachten waarbij mijn slaap ritme steeds verstoord was en de wallen op mijn knieeen hingen de eerste 2 jaar was het echt een ding geworden door zijn lading dat we 'moesten' slapen samen. (Ik vond samen proberen en eruit gaan als het niet lukte prima maar hij niet). Dus vond het mega spannend alleen dit al.. kan ik überhaupt nog met iemand slapen.. bleek dat hij dus helemaal geen geluid maakte van de week. Niet dat ik geslapen heb de eerste nacht want was zo alert maar 2e nacht zowaar gewoon in slaap gevallen :')

Maargoed uiteindelijk wel een bericht gestuurd dat ik voor nu niet meer af wil spreken. Voor scharrelen vond ik de afstand te ver (50minuten met de auto), plus na de avond daten merkte ik vooral wel ook andere interesses en ook zoek ik geen relatie, het is voor scharrelen wel fijn als je samen ook lekker een hapje kan eten en kletsen e.d.

Maargoed voor nu voel ik mij prima, dus dat is al een hele mijlpaal :D
Dating app had ik voor de flauwekul geopend paar maanden terug maar merk dat ik daar nog niet aan toe ben, maar een beetje sjansen in de kroeg is wel leuk met vriendinnen :')

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 22:12

Ik dacht na een tijd laat ik tinder weer eens downloaden. Normaal ben ik snel uitgekeken op een gesprek maar nu ben ik al een paar dagen gezellig aan het appen met een match. Kom ik er vandaag achter dat het m'n achterneef is :') ik ben vervloekt :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 22:14

capopjekop schreef:
Ik dacht na een tijd laat ik tinder weer eens downloaden. Normaal ben ik snel uitgekeken op een gesprek maar nu ben ik al een paar dagen gezellig aan het appen met een match. Kom ik er vandaag achter dat het m'n achterneef is :') ik ben vervloekt :')

Oooh jee haha! Je kwam er in ieder geval wel op tijd achter :')
*kruipt terug onder meelees-steen, ik ben al bijna 9 jaar van straat :') *

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 22:21

capopjekop schreef:

Haha neeeee

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 22:50

capopjekop schreef:

Neeee := Wel benieuwd hoe je daar achter kwam :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 22:57

Hij komt uit het dorp waar m'n pa geboren is en waar een groot deel van m'n familie nog woont. Dus hij vraagt hoe ze heten. Toen bleken mijn neven zijn achterneven te zijn. Na doorvragen blijkt dat onze oma's zussen zijn.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 23:25

Dat kan toch gewoon...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 23:54

janderegelaa schreef:
Dat kan toch gewoon...

Zeker, ladingen mensen hebben achter neven en nichten. Om ermee te daten is toch een beetje een taboe, en zeker niet iets waar iedereen voor open staat.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 06:11

Een vriendin maakte al de grap goeie lijnteelt :')

Het is vooral het idee dat het akward maakt idd. Je had ook zomaar bij een grote familiereunie tegenover elkaar kunnen zitten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 07:57

Ik heb ook een leuke achterneef. Mijn opa en zijn opa waren broers dus onze vaders neven.
Is soms inderdaad jammer dat je familie bent. Tja in sommige gebieden is het heel gewoon, maar ik zie het toch niet zitten, we hebben zelfs dezelfde achternaam.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 08:27

In mijn vriend zijn familie is een vrouw die 2x dezelfde achternaam heeft.
Ook een neef en nicht inderdaad en schijnbaar besloten ze de achternamen samen te voegen :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 08:51

Leuk toch als je Jansen Jansen heet? En makkelijk.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 08:57

Zou je er dan niet gewoon Jansen² van mogen maken?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 09:00

Ik zou het dan gewoon bij jansen houden. Wel zo handig, al je documentatie en briefaanheffen blijven hetzelfde.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 09:09

Das in mijn ogen echt de nadruk willen leggen dat je met familie bent getrouwd.. :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 09:22

Marocje schreef:
Das in mijn ogen echt de nadruk willen leggen dat je met familie bent getrouwd.. :j

Nou dat….

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 09:33

Hoezo ik heb wel eens gedate met iemand met dezelfde achternaam. Echt geen familie maar als je met zo iemand gaat trouwen dan is dit het gevolg.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 10:21

Ik heb ook ooit een date gehad met iemand, ik had mijn deel van het eten terugbetaald via een tikkie, en zag nadien op de rekening dat we dezelfde achternaam hadden. Toch even gecheckt, maar geen familie, maar ik vond het toch wel weird.
Is ook niks geworden, er is geen tweede date gevolgd :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 10:56

Zonnetje81 schreef:
Hoezo ik heb wel eens gedate met iemand met dezelfde achternaam. Echt geen familie maar als je met zo iemand gaat trouwen dan is dit het gevolg.

In het geval van mn vriend was het wel familie.
Ik bedoel, kies er dan voor om 1 achternaam te houden, zoals iemand hierboven al zei, zo leg je er alleen maar nadruk op

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 12:56

Marocje schreef:

Dezelfde achternaam betekent toch zeker niet meteen dat je familie bent? Wat een onzin dit zeg :')

*kruipt weer onder meeleessteen*

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 13:06

Chickyy schreef:
Marocje schreef:

Dezelfde achternaam betekent toch zeker niet meteen dat je familie bent? Wat een onzin dit zeg :')

*kruipt weer onder meeleessteen*

Zoals Fleurtjeuh schreef was het wel familie en daar werd op gereageerd…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 17:40

Ik ken ook iemand die De Jong - De Jong heet. Schijnt geen familie van elkaar te zijn of niet dat ze weten dan.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 07:58

Haha dat lijkt me grappig als je iemand date met dezelfde achtnaam. Maar zou vooral vervelend vinden als het niks gaat worden je voor altijd nog verbonden blijft :D *niet dat dat nu niet is met kind en co ouderschap haha maar toch

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 18:35

Maar sommige achternamen komen toch ook gewoon heel veel voor? Zoals Jansen of de Jong.
Wij zijn hier in de buurt de enige, hele kleine familie, met deze achternaam. Dus zou het direct weten. :+

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:21

Onze eerste date / kennismaking is erg leuk verlopen. We hadden veel om over te praten, geen ongemakkelijke momenten en het was echt gezellig. Hij had zelfs een kaartje voor me geschreven en een cadeautje meegebracht, superlief! Komend weekend gaan we elkaar weer zien :)