Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Kookaburra schreef:Ik heb ooit Ben & Jerry's cookie dough gekocht. Die was echt overrated, en ik vond het geen 'bijzonder' ijs.
Nu is de B&J bij de Jumbo in de aanbieding... Welke twee smaken moet ik kopen om wel over de streep 'ik ben B&J's fan!' te trekken?
Caramel Chew Chew!!
Nyaleti schreef:Heeft iemand tips voor mij?
Ik wil met de auto naar Amsterdam voor een overnachting. Dagje door het centrum struinen en de dag erna een afspraak vlakbij Sloterplas. Ik denk dat we daarna nog naar het centrum gaan.
Kunnen wij vlakbij Sloterplas ergens goedkoop parkeren voor 24+ uur?
Dan kunnen we voor of na de afspraak even langs de auto om de tassen af te gooien.
Geen idee waar het hotel zit, dat moeten we nog boeken, maar parkeren is al snel 30+ euro, das zonde in een stad waar je zo gemakkelijk met het OV rond komt.
Jet schreef:Nikass, misschien is dit ook wel een optie: https://www.google.nl/search?q=oudholla ... nt=gws-wiz . Ik weet natuurlijk niet in welke omgeving je zit en ze zijn waarschijnlijk niet allemaal geschikt om met 30 personen te gaan doen, maar wie weet zie je er iets bij je in de buurt tussen staan dat wel kan.
xPabloBokt schreef:Kookaburra schreef:Ik heb ooit Ben & Jerry's cookie dough gekocht. Die was echt overrated, en ik vond het geen 'bijzonder' ijs.
Nu is de B&J bij de Jumbo in de aanbieding... Welke twee smaken moet ik kopen om wel over de streep 'ik ben B&J's fan!' te trekken?
Caramel Chew Chew!!
Fly_high schreef:Hebben we goede huisvrouwen op bokt?
Hoe krijg ik een wasmiddel vlek uit mijn broek? Help![]()
Had een vette vlek (eten) erin zitten dus dan maar wat wasmiddel direct op die plek gedaan, oorspronkelijke vlek is weg maar het is wel donker verkleurd van het wasmiddel zelflekker dom bezig. Internet heeft het over azijn of juist baksoda
Britta31 schreef:Ik kreeg een tip van een cliënt van de thuiszorg,als een vlek er niet uit wil, hoort het er op
Fly_high schreef:Britta31 schreef:Ik kreeg een tip van een cliënt van de thuiszorg,als een vlek er niet uit wil, hoort het er op
Zo zal het maar zijn vrees ik![]()
Ik heb de azijn methode geprobeerd en heel succesvol de hele broek nogal ontkleurdinclusief de vlek in kwestie maar goed, het is dan bij deze omgedoopt tot een stalbroek. Mijn paard zal niet te veel aanstoot nemen denk ik
Kairos schreef:Waarom wordt een vaccin tegen Japanse encefalitis alleen aangeraden als je langer dan 3 maanden in risicolanden blijft? Een virus wat hersenontsteking kan veroorzaken kan je toch in 1 dag ook al oplopen?