Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:07

Marjo schreef:
[ [url=m/IJ1SzI.jpg]Afbeelding[/url] ]
*\o/* *\o/*

Echt een supertof pakket! Ik ga zo een verslag maken!
Ik ben alleen bang dat ik over de hint heen kijk.

Ik heb wel een vermoeden, maar dat komt door een van de cadeautjes die ik eerder al ontving. Daar stond bij dat we een passie delen. Het cadeautje was een steen die beschilderd was met de tekens van Horizon Zero Dawn.

De enige ander die dit heeft aangegeven in dit topic is Chiren...

Dus Chiren, ben jij mijn Secret Santa?

Jouw Santa fluisterde mij in, dat dit pakket niet vanuit deze editie gestuurd is...
Dus je zal nog even verder moeten zoeken, want de Santa van dit pakket zit niet in dit topic.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:09

Zo gegeten nu tijd voor mijn verslag.

Toen ik thuis kwam vond ik dit moeie pakket in mijn schuur dus snel naar binnen gebracht. De uitpakhulpjes kwamen al meteen aangesneld.

Afbeelding

Toen de doos open ging kwam een hele stapel kadotjes tevoorschijn.

Afbeelding

Bovenop lag een leuk kaartje. En een envelop met hints.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al snel kwam ik een kadotje met hint erop tegen. Daar kwamen polderwafels uit alphen uit.

Afbeelding
Afbeelding

Alle kadotjes uitgepakt en wat ben ik verwent allemaal dingen die ik leuk vind. Een thriller, surinaams kookboek, ovenschaal, superschattig kattenlepeltje en kattenservetten, lekkere chocolade, super leuk trommeltje met winterthee. Sta nog te stuiteren.

Afbeelding
Afbeelding

Ook de katten zijn verwent met snoepjes waar ze heel blij mee waren. (De poes had het doosje na het maken van de foto opengekregen en nam meteen een enorme hap koekjes dus die heeft voor de komende tijd genoeg gehad :') )

Afbeelding

Nogmaals enorm bedankt santa ik weet nog niet wie je bent maar ik ga lekker puzzelen vanavond.

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:11

Er werd gezegd dat er meerdere mensen in dit topic aan Geocachen doen. Ik heb er drie gevonden, die zijn het allemaal niet.
Verder is het enige topic op Bokt dat ik met de zoektermen kan vinden deze: [ENT-HK] Geocaching
Hierin kom ik geen andere Santa tegen. Ik kom ook niet verder met mijn hint.

Sorry Santa, je moet nog even op een persoonlijk bedankje wachten.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:14

NEONLIGHT Ben jij mijn santa??

Er is Neonlight in Las Vegas? :')

Als jij het niet bent heb ik GEEN FLAUW IDEE

wie het wel is.

Met de letters kom ik namelijk ook geen steek verder... geen idee waar ik mee moet beginnen :+

LET IT BE LET IT BE

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:16

Matheno schreef:
Haha Yvje86, ik ben inderdaad jouw Santa!

Hopelijk vind je het een leuk pakket :-D ik was hartstikke nerveus want ik zag dat de bezorgdatum elke dag weer werd opgeschoven. Was zoooooooooooo bang dat het pakket dan straks ineens "verdwenen" was. Gelukkig dus niet!

Ik had gelezen dat je graag wilde afvallen. Zelf gebruik ik vaak Waterdrop in mijn fles water. Bevat geen suiker en geeft toch een lekker smaakje. Ik dacht misschien vind jij het ook lekker

Je hoeft jezelf niet meer af te vragen of ik het een leuk pakket vind hoor. Ik vind het echt geweldig! Alles! En dat Egypte boek <3 . Was gewoon emotioneel van al die leuke spulletjes, lief!

Heb je iets met het winkeltje in Urk waar sommige kadootjes vandaan kwamen? Zo leuk ingepakt ook.

Nou dat zou wat zijn als het pakket was verdwenen. Dat zou namelijk niet de eerste keer zijn, maar nee! Het pakket stond op me te wachten totdat ik thuis kwam. Ook net de enige dag in 3 maanden dat ik op kantoor moest werken Haha. Gelukkig gebruik ik geen PostNL app dus wist ik ook niet dat het op me stond te wachten.

Ik ga het zo eens proberen, moet zo gaan sporten dus komt goed uit :j .

Nogmaals bedankt, ben heel blij!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:18

yvje86 schreef:
Matheno schreef:
Haha Yvje86, ik ben inderdaad jouw Santa!

Hopelijk vind je het een leuk pakket :-D ik was hartstikke nerveus want ik zag dat de bezorgdatum elke dag weer werd opgeschoven. Was zoooooooooooo bang dat het pakket dan straks ineens "verdwenen" was. Gelukkig dus niet!

Ik had gelezen dat je graag wilde afvallen. Zelf gebruik ik vaak Waterdrop in mijn fles water. Bevat geen suiker en geeft toch een lekker smaakje. Ik dacht misschien vind jij het ook lekker

Je hoeft jezelf niet meer af te vragen of ik het een leuk pakket vind hoor. Ik vind het echt geweldig! Alles! En dat Egypte boek <3 . Was gewoon emotioneel van al die leuke spulletjes, lief!

Heb je iets met het winkeltje in Urk waar sommige kadootjes vandaan kwamen? Zo leuk ingepakt ook.

Nou dat zou wat zijn als het pakket was verdwenen. Dat zou namelijk niet de eerste keer zijn, maar nee! Het pakket stond op me te wachten totdat ik thuis kwam. Ook net de enige dag in 3 maanden dat ik op kantoor moest werken Haha. Gelukkig gebruik ik geen PostNL app dus wist ik ook niet dat het op me stond te wachten.

Ik ga het zo eens proberen, moet zo gaan sporten dus komt goed uit :j .

Nogmaals bedankt, ben heel blij!

Ik ben geboren en getogen op Urk. Mijn familie woont er ook nog, alleen ben ik zelf 8km verder verhuisd naar de polder. Kom er nog wel dagelijks voor mijn paarden, boodschappen, familie bezoek etc.

Als hints wilde ik dus eerst vanalles over Urk doen, tot dat ik besefte dat mijn woonplaats natuurlijk anders is, en dat het dan wel lastig te vinden zou worden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:21

Voor wie mee wil puzzelen!! Ik heb net alles opgelost, en ben nu hint 4 aan het ontcijferen!

Ik ben echt heel blij met de cadeaus, schot in de roos!! Alsof je me kent! <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:27

Oké ik vermoed dat ‘ komt uit 2018 ‘ niet een crème zal zijn. Dus Santa: zo ver ben ik al na een uur nadenken B-) _O-

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:31

Verslag!!

Afbeelding

Zo nieuwsgierig, maar moest eerst nog werken, en toen kwamen de kids al thuis. Dus zij hebben me geholpen!

Eerst deze brief, zo leuk! En ja de kids waren er dus 8 en 9 moesten eerst

Afbeelding

Alle cadeautjes grabbelen

Afbeelding

Ja hij is leeg want nu passen ze er zelf in :')

Afbeelding

Alles verzameld en nagerekend Wat veel!

Afbeelding

Cadeau wat er uit (8 of 9) kwam keken ze wat verbaast over.

Afbeelding

Gelukkig bleek er wat anders in te zitten

Afbeelding

En de andere

Afbeelding

Jongens zijn er super blij mee! As we speak zitten ze samen te puzzelen en kleuren (eigenlijk al bedtijd maargoed)

Ik moest enorm lachen om de cadeautjes voor de hond.
Cadeau nr 10

Afbeelding

Maar nr 11... HAHAHAHAHHAA
Kurken pannen onderzetters, Ja daar is ze dol op! Ze had ze inmiddels allemaal gesloopt.
Hopelijk laat ze deze heel, en ik zal ze dus zorgvuldiger opruimen

Nr 1 waren dus sloffen. Heerlijk want die van mij staan bij mijn vriend. Houd ik deze lekker thuis
2,3 en 4 thee <3
5 een thee ei! Yehes eindelijk thee zo slap drinken als ik wil :')
6 chocolade pepernoten, altijd goed!!! Had net de laatste op, en ja deze kunnen altijd, lekker bij de thee
7 het boek , FANTASTISCH, dit boek zo vaak zien liggen, opgezocht, nooit gekocht
Dus hoe kimberly dit weet, of een gokje, maar een schot in de roos dus! Nu nog vrije tijd zoeken dat ik m kan gaan lezen . (Sleep is overrated)
8 en 9 dus voor de kids een papa pig knuffel en paw patrol puzzels
10 een bal voor de hond (word al fanatiek op gekauwd)
11 die onderzetters dus, hier moet ik zo om lachen icm de brief. Maar super blij mee
12, dit spel ken ik nog niet maar gaan we binnenkort eens uit proberen. Idd met de oudste kids of eerst een x zelf

Afbeelding

Kimberley, dankje Dankje Dankje.
Super leuk pakket! Kids blij, hond blij, ik blij

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:32

@Matheno (volgend jaar vraag ik een quote cursus).
Dat snap ik. Ik had je naam al vrij snel gevonden en toen even op je website via je profiel naar je woonplaats gezocht. Dat was idd niet Urk dus toen was ik even in de war. Ik even op Google Maps gekeken en zag ik dat je er wel heel vlakbij in de buurt woont dus kon het bijna niet anders.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:35

Aaaah fijn om te lezen <3
Dat boek was echt puur een gokje ivm de vele mannen _O-

Die pannenonderzetters moesten er natuurlijk in _O- zie hem blij kijken met zn tennisbal _O-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:40

StonedRomy schreef:
Oké ik vermoed dat ‘ komt uit 2018 ‘ niet een crème zal zijn. Dus Santa: zo ver ben ik al na een uur nadenken B-) _O-

Zeg als ik volgend jaar weer mee doe, kan mijn santa dan een leesbril erbij stoppen? Er staat zomer 2018. Ik dacht ‘ komt uit een pakket van 2018.’

Mag ik het gooien op mijn geblondeerd haar? Mag dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:42

Mijn Santa was dit weekend helemaal niet in toen, heeft haar halve beestenboerderij even gelaten voor wat het was en is naar de kust gegaan! :+

Roosjenat a.k.a. Nathalie.. Wauw, onwijs bedankt!! <3 budget? Wat is budget? En je hints! We hebben samen genoten van je prachtige pakket en vooral je bosje bloemen!! *\o/*

Echt onwijs bedankt!!

De doos kwam dus binnen.
Afbeelding

Afbeelding

Voorzichtig de inhoud bekeken.
Afbeelding

Een bos bloemen!!
Afbeelding

Afbeelding

De cadeautjes! Zoveeeeeel.

Afbeelding

En uitgepakt!

Afbeelding

Toen mij over de hints gebogen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn uitkomst briefje:

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:53

Even een paar uurtjes naar stal en het topic is wederom weer ontploft! Ohh, wat een gave pakketten, kadootjes en hints weer!! Ik probeer zo af en toe wat mee te puzzelen, maar dat is toch best lastig zo vanaf een kleine foto := Tot nu toe loop ik met mee puzzelen een beetje achter :')

Super cool Snoopy dat je gewoon een hele speurtocht ook hebt := :):)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:55

Wat een pakketten en wat een hints jeetje wauw !

Ik moet straks echt afkicken als dit voorbij is.
Mijn smartphone verbruik is van een uur per dag verhoogd naar meer dan 2 uur _O-

Wat leuk een wandeling moeten maken voor hints ! Zo cool!!

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:56

Daan13 schreef:
Ook al is die puzzel ingevuld,ik snap die echt niet :')

Konijn met sneeuwvlok?
Sombrero met smiley?

Succes _O- _O-

:') blij dat ik niet de enige ben die het niet snapt, voelde me al heel blond.

Ik zal me er morgen nogmaals over buigen santa.
Mocht er iemand hier zijn die mee wil denken; heel graag _/-\o_

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:58

Haha, ik zag de logica ook niet. Maar er blijven een paar over lijkt het, misschien moet je daar wat mee?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:01

Wat zijn hier een leuke pakketten binnengekomen :D Ik kan niet wachten tot ik de mijne heb :D

ryukapple: wat een geweldige katten heb je zeg <3
Donna89: die hond <3

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:02

pimaude schreef:
Mijn Santa was dit weekend helemaal niet in toen, heeft haar halve beestenboerderij even gelaten voor wat het was en is naar de kust gegaan! :+

Roosjenat a.k.a. Nathalie.. Wauw, onwijs bedankt!! <3 budget? Wat is budget? En je hints! We hebben samen genoten van je prachtige pakket en vooral je bosje bloemen!! *\o/*

Echt onwijs bedankt!!

De doos kwam dus binnen.
[ [url=m/ow1cV0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bHnSkY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voorzichtig de inhoud bekeken.
[ [url=m/I8uYwE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een bos bloemen!!
[ [url=m/DNHeak.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4TYpRS.jpg]Afbeelding[/url] ]

De cadeautjes! Zoveeeeeel.

[ [url=m/7jNSUf.jpg]Afbeelding[/url] ]

En uitgepakt!

[ [url=m/jVQvTB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen mij over de hints gebogen:

[ [url=m/Qbc7Kx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YpowMk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/moUWMY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EGAiX4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NeICbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn uitkomst briefje:

[ [url=m/mTUEsA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaa klopt helemaal!! *\o/*

Super dat je er blij mee bent, heb mijn best gedaan om een leuk pakket klaar te maken voor je.

Best spannend zo voor de eerste keer, maar je was een leuk lootje om te hebben. :D

De uitkomst van de hints kloppen ook helemaal!

Het kaartje met de koe omdat ik veehouderij heb gestudeerd. De vrachtwagens doordat ik in de logistiek werk.

En de uitkomst van de woordzoeker kun je linken aan mijn onderschrift en profielfoto.

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:03

wat een ontzettende leuke pakketen zijn er weer bezorgt bij vele.
Hoop ik geen moeilijke hints krijgt van mijn SS. Als ik al deze voorbij zie komen, vind ik sommige echt moeilijk.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:10

_KiMbErLeY_ schreef:
Aaaah fijn om te lezen <3
Dat boek was echt puur een gokje ivm de vele mannen _O-

Die pannenonderzetters moesten er natuurlijk in _O- zie hem blij kijken met zn tennisbal _O-

Goed gegokt ja! echt heel leuk <3

Ja ze is blij met dr bal. Moe van het kauwen er op dus ze ligt nu te slapen. Ze heeft m nog niet kapot :+ Kijken hoe lang dat duurt :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:10

Waar kan ik meer hints aanvragen want ik krijg een foutmelding in mijn hoofd.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:12

Ik vind sommige hints ook wel enorm moeilijk. Desondanks zou ik mensen best wel willen helpen met puzzelen.

Leuk trouwens, al die nieuwsgierige huisdieren op de foto's. :')

Ik blijf het leuk vinden om naar al die mooie pakketten te kijken. :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:13

Ik als meelezer kan alleen maar zeggen: wat een super leuke pakketten dit jaar! Enorm veel moeite op de hints gedaan ook, er zitten echt moeilijke en uitgebreide bij, hartstikke leuk gedaan!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:22

_KiMbErLeY_ schreef:
NEONLIGHT Ben jij mijn santa??

Er is Neonlight in Las Vegas? :')

Als jij het niet bent heb ik GEEN FLAUW IDEE

wie het wel is.

Met de letters kom ik namelijk ook geen steek verder... geen idee waar ik mee moet beginnen :+

LET IT BE LET IT BE

Ja, ik ben het. *\o/*
Met de letters kon je de namen van mijn pony (Vaderhoeves Sarona) en mijn hond (Kiko) maken.
Ik hoop dat jij en je konijnen het pakket leuk (lekker :)) ) vinden. Ik heb gezocht naar groentes die goed voor konijnen zijn. En die knoflookolie kwam ik tegen in de winkel, omdat die zo goed beviel vorig jaar heb ik hem er nog een keer ingedaan.
Ik hoopte dat het kaartspel je op de verkeerde been zou zetten, die heb ik ooit gekregen en komt totaal niet hier uit de buurt. :))