Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-21 20:32

Er zijn genoeg aso's op internet die blijven doorzagen met een bod terwijl je al zegt dat je het verkocht hebt. De reclame is eigenlijk een soort meme :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:33

Dat de voetbalderby hier in Gelderland dusdanig het slechtste in mensen naar boven haalt, dat ze het schijnbaar nodig vonden om op de gedenkplek van een overleden supporter van de tegenpartij, slachtafval te dumpen met een spandoek waarop vermeld staat Rocky is back (de supporter werd rocky genoemd) walgelijk, afschaffen die hele voetbal wat mij betreft!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:34

xPabloBokt schreef:
Er zijn genoeg aso's op internet die blijven doorzagen met een bod terwijl je al zegt dat je het verkocht hebt. De reclame is eigenlijk een soort meme :+

Wel raar wanneer je reclame wil maken voor 2e hands verkoop. Vooral laten zien wat er zo poedersuiker aan is :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:37

Moestuin schreef:
Definitief gebroken met mijn vader. Ook overal geblokkeerd etc. Dat hij mijn grootvader zaterdag niet naar huis van het ziekenhuis wou brengen want er waren genoeg andere mensen die konden en hij had er gewoon geen zin in, dat was echt de allerlaatste druppel. Wat een zak is hij toch. Enkel ik ik ik. Hij zou nu juist als zoon zijn ouders moeten ondersteunen. Maar nee. 0,0. Wat een zak, echt.

Edit: Mijn schoonbroer is zaterdag onverwacht in het ziekenhuis beland. Hierdoor kon hij niet rijden. Mijn tante was niet thuis. Mijn vader was in de stad op 5 minuten van het ziekenhuis en wou niet want hij ging liever leuke dingen gaan doen. Wij konden niet (2 uur rijden en bezoekuur was zo goed als gedaan, grootvader moest dan te lang buiten wachten) Is uiteindelijk iemand van de hobby club nog mijn grootvader gaan halen en naar huis gebracht.

Mijn vader is via andere kanalen contact beginnen leggen. Ook daarop geblokkeerd. Nu heb ik via via (betrouwbare bron) vernomen dat hij gepland heeft om mij morgen te ‘onderscheppen’ in het ziekenhuis als ik op bezoek ben bij mijn grootmoeder. Echt joh, nee is nee. Laat mij met rust. De bron gaat nu morgen bellen als hij op de begrafenis vertrekt waar ze eerst beiden op aanwezig zijn zodat ik voldoende tijd krijg om te kunnen vertrekken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-10-21 20:43, in het totaal 2 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-21 20:38

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Wel raar wanneer je reclame wil maken voor 2e hands verkoop. Vooral laten zien wat er zo poedersuiker aan is :=.

Ik denk dat de boodschap is dat het via hun juist niét poedersuiker is, haha. Maar kan me voorstellen dat dat langs je af gaat als je de grap niet kent :p

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:41

_San87_ schreef:
Telpeva schreef:
Die tv reclame van Zalando pre-owned:
Heb je die tas nog? Nee ik heb hem verkocht.
150 euro laatste bod! Ik heb hem niet meer!
Verspil dan niet mijn tijd

... ??

Zal vast aan mij liggen dat ik die logica of de grap van die reclame niet snap :x maar ik vind hem zo dom

Fleurtjeuh: als je die 3e typvoud hardop uitspreekt dan klikt hij imo nog best leuk :') doet mij denken aan die kok uit the muppets. Genergeerd!

Ik vind het ook een achterlijke reclame. Snap m ook niet.

Dit is geïnspireerd op een TikTok liedje. Ik begrijp m wel, maar de reclame is duidelijk door een groep TikTok fanaten gemaakt. Vind deze reclame ook duf overigens.

Mijn voet doet zeer en ik ben moe

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:43

M_D_H schreef:
Dat de voetbalderby hier in Gelderland dusdanig het slechtste in mensen naar boven haalt, dat ze het schijnbaar nodig vonden om op de gedenkplek van een overleden supporter van de tegenpartij, slachtafval te dumpen met een spandoek waarop vermeld staat Rocky is back (de supporter werd rocky genoemd) walgelijk, afschaffen die hele voetbal wat mij betreft!

Hier word ik echt misselijk van. %) echt walgelijk. ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:45

M_D_H schreef:

Wow dat is smerig slecht zeg... %)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:49

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Ik denk dat de boodschap is dat het via hun juist niét poedersuiker is, haha. Maar kan me voorstellen dat dat langs je af gaat als je de grap niet kent :p

Ik zal er wel te oud voor zijn, dan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:50

Heel smerig.
Het is een tegenactie naar aanleiding van slachtafval wat geplaatst werd onder een stanbeeld van een hert (wat in Arnhem een heel bekend beeld is) met een spandoek: Wij schieten met scherp.
Persoonlijk vind ik slachtafval altijd nasty, maar die actie kon je nog ludiek noemen. De reactie van de suporters van Arnhem... Die is gewoon echt walgelijk :r

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 21:15

Als de ondertiteling niet goed meeloopt.. :x verschrikkelijk iritant.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 21:16

Jaaa dat is echt irritant of de spelfouten daarin :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 21:18

Telpeva schreef:
Die tv reclame van Zalando pre-owned:
Heb je die tas nog? Nee ik heb hem verkocht.
150 euro laatste bod! Ik heb hem niet meer!
Verspil dan niet mijn tijd

... ??

Zal vast aan mij liggen dat ik die logica of de grap van die reclame niet snap :x maar ik vind hem zo dom

Fleurtjeuh: als je die 3e typvoud hardop uitspreekt dan klikt hij imo nog best leuk :') doet mij denken aan die kok uit the muppets. Genergeerd!

Ik vind het een verschrikkelijk reclame...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 22:09

Telpeva schreef:
Oh kak, net op het Hart van Nederland: Nibud heeft berekend dat de gemiddelde alleenstaande in de bijstand 71 euro tekort gaat komen per maand door dat gedoe met het gas.
Insert scheldwoorden

Blij dat bijstand stop kan zetten. *\o/*

Stomme lijf doet nog steeds pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 22:27

Zenuwachtig... gereageerd op een prachtig huisje. Als ik die krijg wordt mijn energierekening bijna de helft lager voor een groter oppervlak (60 m2 naar 87 m2), het is een betere buurt, dichter bij school, veiligere route naar de stad, dicht bij mijn tante, dicht bij de bushalte, dicht bij het station, extra slaapkamer, zolder, tuintje, schuur...
Duimen jullie mee?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 22:36

Aan onze buren die roddels verspreiden tegenover andere buurtgenoten…
Ik snap ook echt niet wat wij hun hebben misdaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 22:54

[***] schreef:
Zenuwachtig... gereageerd op een prachtig huisje. Als ik die krijg wordt mijn energierekening bijna de helft lager voor een groter oppervlak (60 m2 naar 87 m2), het is een betere buurt, dichter bij school, veiligere route naar de stad, dicht bij mijn tante, dicht bij de bushalte, dicht bij het station, extra slaapkamer, zolder, tuintje, schuur...
Duimen jullie mee?

Duim duim duim *\o/*!!!
Heeft hij een betere energiescore dat je het zo zegt?
Wat een hoop voordelen heeft hij <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 23:08

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 23:21

Ach jeetje dan duim ik nog een tandje harder met je mee!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 23:31

Bij mij lopen ze altijd te zeuren dat ik zo weinig gas gebruik. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 23:42

Mensen die je met groot licht tegemoet komen rijden. Tja dan kun je het terug krijgen. Een was wel heel eigenwijs al een auto voor mij seinen en ik ook en nog groot licht aanhouden. Hoe blind ben je?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 02:53

Een bosuil die ons wakker houdt. VLIEG OP! :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 07:19

Om 21:00 naar bed gegaan uit vermoeidheid en ben echt elke 2 uur wakker geworden. Maar goed dat ik zo vroeg al ging slapen, ben ik tenminste een soort van uitgerust. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 08:22

@[***]

Als je daadwerkelijk op een geheim adres zit om bepaalde redenen.
Dan zou je toch absoluut hier geen woord erover typen!

Je weet dat alles en iedereen zich hier kan aanmelden en alles kan lezen?

Dan kun je nog zo doen alsof het anoniem is. Maar als mensen je kennen, weten of je allergisch bent voor iets of een hulp hond krijgt of wat dan ook, dan zullen ze echt wle weten dat jij het bent.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 08:36

Ze zet haar adres toch niet online? :+