Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Definitief gebroken met mijn vader. Ook overal geblokkeerd etc. Dat hij mijn grootvader zaterdag niet naar huis van het ziekenhuis wou brengen want er waren genoeg andere mensen die konden en hij had er gewoon geen zin in, dat was echt de allerlaatste druppel. Wat een zak is hij toch. Enkel ik ik ik. Hij zou nu juist als zoon zijn ouders moeten ondersteunen. Maar nee. 0,0. Wat een zak, echt.
Edit: Mijn schoonbroer is zaterdag onverwacht in het ziekenhuis beland. Hierdoor kon hij niet rijden. Mijn tante was niet thuis. Mijn vader was in de stad op 5 minuten van het ziekenhuis en wou niet want hij ging liever leuke dingen gaan doen. Wij konden niet (2 uur rijden en bezoekuur was zo goed als gedaan, grootvader moest dan te lang buiten wachten) Is uiteindelijk iemand van de hobby club nog mijn grootvader gaan halen en naar huis gebracht.
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Er zijn genoeg aso's op internet die blijven doorzagen met een bod terwijl je al zegt dat je het verkocht hebt. De reclame is eigenlijk een soort meme
Wel raar wanneer je reclame wil maken voor 2e hands verkoop. Vooral laten zien wat er zo poedersuiker aan is.
_San87_ schreef:Telpeva schreef:Die tv reclame van Zalando pre-owned:
Heb je die tas nog? Nee ik heb hem verkocht.
150 euro laatste bod! Ik heb hem niet meer!
Verspil dan niet mijn tijd
... ??
Zal vast aan mij liggen dat ik die logica of de grap van die reclame niet snapmaar ik vind hem zo dom
Fleurtjeuh: als je die 3e typvoud hardop uitspreekt dan klikt hij imo nog best leukdoet mij denken aan die kok uit the muppets. Genergeerd!
Ik vind het ook een achterlijke reclame. Snap m ook niet.
M_D_H schreef:Dat de voetbalderby hier in Gelderland dusdanig het slechtste in mensen naar boven haalt, dat ze het schijnbaar nodig vonden om op de gedenkplek van een overleden supporter van de tegenpartij, slachtafval te dumpen met een spandoek waarop vermeld staat Rocky is back (de supporter werd rocky genoemd) walgelijk, afschaffen die hele voetbal wat mij betreft!
M_D_H schreef:Dat de voetbalderby hier in Gelderland dusdanig het slechtste in mensen naar boven haalt, dat ze het schijnbaar nodig vonden om op de gedenkplek van een overleden supporter van de tegenpartij, slachtafval te dumpen met een spandoek waarop vermeld staat Rocky is back (de supporter werd rocky genoemd) walgelijk, afschaffen die hele voetbal wat mij betreft!
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:
Wel raar wanneer je reclame wil maken voor 2e hands verkoop. Vooral laten zien wat er zo poedersuiker aan is.
Ik denk dat de boodschap is dat het via hun juist niét poedersuiker is, haha. Maar kan me voorstellen dat dat langs je af gaat als je de grap niet kent :p
Telpeva schreef:Die tv reclame van Zalando pre-owned:
Heb je die tas nog? Nee ik heb hem verkocht.
150 euro laatste bod! Ik heb hem niet meer!
Verspil dan niet mijn tijd
... ??
Zal vast aan mij liggen dat ik die logica of de grap van die reclame niet snapmaar ik vind hem zo dom
Fleurtjeuh: als je die 3e typvoud hardop uitspreekt dan klikt hij imo nog best leukdoet mij denken aan die kok uit the muppets. Genergeerd!
[***] schreef:Zenuwachtig... gereageerd op een prachtig huisje. Als ik die krijg wordt mijn energierekening bijna de helft lager voor een groter oppervlak (60 m2 naar 87 m2), het is een betere buurt, dichter bij school, veiligere route naar de stad, dicht bij mijn tante, dicht bij de bushalte, dicht bij het station, extra slaapkamer, zolder, tuintje, schuur...
Duimen jullie mee?