Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Granoek schreef:Ik probeer altijd te bundelen! Voel me zo schuldig als die mensen voor 1 shirtje van 3€ naar dat pakketpunt moeten en als dan die firma voor mijn ene shirtje naar de andere kant van het land moet rijden![]()
Ik weet prima dat dat niet zo is maar zo voelt het
tengeltje11 schreef:Maar als het pakje verloren gaat krijg je toch gewoon je geld?
Hier ook echt nog nooit gedoe gehad met mondial.
Caira schreef:Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?
tengeltje11 schreef:Bij nog meer mensen dat er geen nieuwe artikelen verschijnen?
Heb best veel opgeslagen zoekopdrachten en sinds 5-6 uur is bij geen enkele iets nieuws bijgekomen en dat lijkt me onmogelijk eigenlijk…
Ben ik de enige?
c_alsemgeest schreef:Ja zitten veel fouten in nu, heel irritant.
Hoop dat ze snel met een update komentengeltje11 schreef:Bij nog meer mensen dat er geen nieuwe artikelen verschijnen?
Heb best veel opgeslagen zoekopdrachten en sinds 5-6 uur is bij geen enkele iets nieuws bijgekomen en dat lijkt me onmogelijk eigenlijk…
Ben ik de enige?
Er gaat gewoon iets niet goed bij Vinted deze week.
Bij het laden van producten, maar inderdaad ook mogelijke verzendplekken.
Iemand wil broeken van me kopen en ze kan alleen homer en mondial kiezen en dat hebben ze daar niet :/
Terwijl ik alles aan het staan en een andere koper bij mij wel DHL kon kiezen.
Caira schreef:Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?
MerelV schreef:Aangezien hier de Vinted experts zitten hoop ik dat ik mijn vraag mag stellen. Ik heb zojuist mijn eerste artikel verkocht. Koper deed bod, heb ik geaccepteerd. Ik heb meteen label aangemaakt en gedownload en wilde het pakket meteen wegbrengen.
Dan krijg ik nu van de koper een bericht met de vraag of ik 2 euro in het pakket kan doen, omdat ze haar bod toch te hoog vond. Daar heb ik negatief op geantwoord.
Kan zij de bestelling nog annuleren of wat voor risico loop ik als ik het artikel nu weg breng naar het pakketpunt?
KB12 schreef:MerelV schreef:Aangezien hier de Vinted experts zitten hoop ik dat ik mijn vraag mag stellen. Ik heb zojuist mijn eerste artikel verkocht. Koper deed bod, heb ik geaccepteerd. Ik heb meteen label aangemaakt en gedownload en wilde het pakket meteen wegbrengen.
Dan krijg ik nu van de koper een bericht met de vraag of ik 2 euro in het pakket kan doen, omdat ze haar bod toch te hoog vond. Daar heb ik negatief op geantwoord.
Kan zij de bestelling nog annuleren of wat voor risico loop ik als ik het artikel nu weg breng naar het pakketpunt?
Hier krijg ik toch de slappe lach van. Of jij even 2 euro in het pakket wilt doen, omdat ze haar bod te hoog vond. Ik zou nee zeggen, en zeggen dat als ze het niet meer wilt hebben ze de koop maar moet annuleren. Ik zou niet zelf de bestelling annuleren, want dan krijg jij een negatieve review. Ik zou ook duidelijke foto's of een filmpje maken van het inpakproces, voordat ze straks bij aankomst gaat zeuren of de staat van jou artikel en hierdoor geld probeert los te peuteren.
Giolli schreef:Ah hier ook datzelfde probleem, onze Esso stopt er mee. Heb 2 pakketten er naar onderweg, ik vermoed dat ze ergens anders gebracht gaan worden of retour.