Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:34

Idd, is puur een fabricatiefoutje. Ook al een 2-tal keer thuisgekomen met een nieuw gekocht kledingstuk die dit bleek te hebben. Ook gewoon blijven dragen, zie je niet.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 22:45

Granoek schreef:
Ik probeer altijd te bundelen! Voel me zo schuldig als die mensen voor 1 shirtje van 3€ naar dat pakketpunt moeten en als dan die firma voor mijn ene shirtje naar de andere kant van het land moet rijden :+
Ik weet prima dat dat niet zo is maar zo voelt het :')

Toevallig heb ik afgelopen 2 weken, 2x een blousje verkocht voor 3 euro. 1x met dhl Verzonden (500m lopen) de andere via Homerr (3,5km fietsen).

Mijn vriend verklaarde mij voor gek dat ik 7 km ging fietsen voor 3 euro bruto, want de brievenpostenvelop was ook niet gratis haha ..

Maar goed, was mooi weer dan is het ook niet erg om er even uit te gaan, de polder in, podcast op, dikke prima. En ik merk dat ik wel blij word dat ik iemand heel blij kan maken met een blousje wat ik al 3 jaar ongedragen in de kast heb liggen. Dan vind ik leuker dan die 3 euro.

Moraal vh verhaal; voel je vooral niet schuldig als je maar 1 item koopt ;)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 23:21

Bij nog meer mensen dat er geen nieuwe artikelen verschijnen?

Heb best veel opgeslagen zoekopdrachten en sinds 5-6 uur is bij geen enkele iets nieuws bijgekomen en dat lijkt me onmogelijk eigenlijk…

Ben ik de enige?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 23:22

Nee, je bent niet de enige. Ik vroeg het me ook al af.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 15:55

Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:47

Dat is de reden waarom ze zo goedkoop zijn... Omdat ze nul service leveren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:48

PSvanLot schreef:

Nog nooit problemen gehad met Mondial

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 17:14

tita schreef:
PSvanLot schreef:

Nog nooit problemen gehad met Mondial

Zolang er geen problemen zijn is het idd prima. Maar als er wat mis gaat dan is er geen service.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 18:07

Maar als het pakje verloren gaat krijg je toch gewoon je geld?
Hier ook echt nog nooit gedoe gehad met mondial.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 18:13

tengeltje11 schreef:
Maar als het pakje verloren gaat krijg je toch gewoon je geld?
Hier ook echt nog nooit gedoe gehad met mondial.

Het gaat niet verloren, maar het gaat ergens bij een afhaalpunt gebracht worden, ik weet alleen niet welk punt en wanneer. Ze kon niet garanderen dat het punt binnen 10-15km lag

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 20:57

Ik kreeg vandaag weer een Vinted pakketje binnen: Timberlands in hele goede staat voor 4 euro. Heel blij mee!

Nu wacht ik een poos op een ander pakketje, maar dat lijkt te zijn zoekgeraakt. Heel zuur, maar gelukkig krijg ik het volledige bedrag gewoon terug als het pakket echt kwijt is. De verkopende partij baalt ook, want het waren geen goedkope items. Weet iemand of de verkoper ook het volledige bedrag terugkrijgt, als het pakket kwijt is? Ik kan het antwoord niet vinden bij de veelgestelde vragen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:04

Caira schreef:
Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?

Ja oliebol ik heb dit dus ook :roll:
Mijn punt is ermee gekapt en mijn pakket was nog onderweg. Geen idee naar welk punt ze hem nu brengen en ze doen er ook al bijna 3 weken over.

Maar goed het is een winterjas dus heb nog even de tijd :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:38

Ah hier ook datzelfde probleem, onze Esso stopt er mee. Heb 2 pakketten er naar onderweg, ik vermoed dat ze ergens anders gebracht gaan worden of retour.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:49

-O- Inmiddels bericht, midden in Alkmaar, super onhandig.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:56

Ik had ook maar 1 punt in 10km omtrek dus het zal voor mij ook een reisje worden :')

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 23:48

Ah, vandaar de mail dat de Esso niet beschikbaar is. Net alles daarheen laten sturen :') ik krijg helaas een foutmelding als ik een andere locatie wil kiezen, hebben jullie dat ook?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 23:48

Ja zitten veel fouten in nu, heel irritant.
Hoop dat ze snel met een update komen :+

tengeltje11 schreef:

Heb best veel opgeslagen zoekopdrachten en sinds 5-6 uur is bij geen enkele iets nieuws bijgekomen en dat lijkt me onmogelijk eigenlijk…

Ben ik de enige?

Er gaat gewoon iets niet goed bij Vinted deze week.
Bij het laden van producten, maar inderdaad ook mogelijke verzendplekken.
Iemand wil broeken van me kopen en ze kan alleen homer en mondial kiezen en dat hebben ze daar niet :/
Terwijl ik alles aan het staan en een andere koper bij mij wel DHL kon kiezen. :')

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 00:16

c_alsemgeest schreef:
Ja zitten veel fouten in nu, heel irritant.
Hoop dat ze snel met een update komen :+

tengeltje11 schreef:

Ben ik de enige?

Er gaat gewoon iets niet goed bij Vinted deze week.
Bij het laden van producten, maar inderdaad ook mogelijke verzendplekken.
Iemand wil broeken van me kopen en ze kan alleen homer en mondial kiezen en dat hebben ze daar niet :/
Terwijl ik alles aan het staan en een andere koper bij mij wel DHL kon kiezen. :')

Als ze het nu probeert of morgen voor 11-12u lukt dhl vaak wel.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 18:11

Ik heb nu iets gekocht en dat wordt verzonden met ‘Vinted Go’, iemand daar al eens van gehoord? Ik kan me niet herinneren dat ik daar voor heb gekozen maar op de website te zien lijkt het een soort overkoepelende organisatie voor o.a Mondial Relay. Ben benieuwd hoe en waar dat aan gaat komen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 18:14

Neen, nog nooit van gehoord

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 19:35

Aangezien hier de Vinted experts zitten hoop ik dat ik mijn vraag mag stellen. Ik heb zojuist mijn eerste artikel verkocht. Koper deed bod, heb ik geaccepteerd. Ik heb meteen label aangemaakt en gedownload en wilde het pakket meteen wegbrengen.

Dan krijg ik nu van de koper een bericht met de vraag of ik 2 euro in het pakket kan doen, omdat ze haar bod toch te hoog vond. Daar heb ik negatief op geantwoord.

Kan zij de bestelling nog annuleren of wat voor risico loop ik als ik het artikel nu weg breng naar het pakketpunt?

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 19:35

Caira schreef:

Nu begrijp ik waarom ik mijn mondial relay punt niet meer kan vinden online... Hij is dus weg bij de esso. Nu liggen voor mij dus alle postpunten buiten een straal van 10km. Ik heb vandaag voor een dpd punt meer dan 30km moeten rijden. En dat voor een pakketje van 5 euro... belachelijk. 2 punten waren dicht zonder dit te vermelden, en een 3e bestond niet meer. En wat nog erger is, is dat als pakketje 1 bij bijvoorbeeld homer is, dan moet ik eerst een x aantal km de ene kant op en als vervolgens het andere pakketje bij mondial relay is, moet ik weer een x aantal km de andere kant op.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 19:38

MerelV schreef:
Aangezien hier de Vinted experts zitten hoop ik dat ik mijn vraag mag stellen. Ik heb zojuist mijn eerste artikel verkocht. Koper deed bod, heb ik geaccepteerd. Ik heb meteen label aangemaakt en gedownload en wilde het pakket meteen wegbrengen.

Dan krijg ik nu van de koper een bericht met de vraag of ik 2 euro in het pakket kan doen, omdat ze haar bod toch te hoog vond. Daar heb ik negatief op geantwoord.

Kan zij de bestelling nog annuleren of wat voor risico loop ik als ik het artikel nu weg breng naar het pakketpunt?

Hier krijg ik toch de slappe lach van. Of jij even 2 euro in het pakket wilt doen, omdat ze haar bod te hoog vond :'). Ik zou nee zeggen, en zeggen dat als ze het niet meer wilt hebben ze de koop maar moet annuleren. Ik zou niet zelf de bestelling annuleren, want dan krijg jij een negatieve review. Ik zou ook duidelijke foto's of een filmpje maken van het inpakproces, voordat ze straks bij aankomst gaat zeuren of de staat van jou artikel en hierdoor geld probeert los te peuteren.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 19:40

KB12 schreef:
MerelV schreef:

Hier krijg ik toch de slappe lach van. Of jij even 2 euro in het pakket wilt doen, omdat ze haar bod te hoog vond :'). Ik zou nee zeggen, en zeggen dat als ze het niet meer wilt hebben ze de koop maar moet annuleren. Ik zou niet zelf de bestelling annuleren, want dan krijg jij een negatieve review. Ik zou ook duidelijke foto's of een filmpje maken van het inpakproces, voordat ze straks bij aankomst gaat zeuren of de staat van jou artikel en hierdoor geld probeert los te peuteren.

Bedankt voor de tips! Belachelijk inderdaad. Ze betaalt 7.50 voor wolky sandalen die niet veel gedragen zijn maar wel gebruikssporen hebben (staat ook in de advertentie) en staat daarom ook in de categorie goed.
Pff sandalen van rond de 100 euro, en er dan nog 2 euro af willen hebben.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 21:41

Giolli schreef:
Ah hier ook datzelfde probleem, onze Esso stopt er mee. Heb 2 pakketten er naar onderweg, ik vermoed dat ze ergens anders gebracht gaan worden of retour.

Dat is bij mijn esso ook. Heb mail van de pakjes gehad dat ik een ander punt kan kiezen. Dat werkt alleen niet, krijg elke keer foutmelding. Vriendin van me zei dat er na 3 dagen vanzelf een ander punt door mondial wordt gekozen, degene die dichtste bij is. Hoop dat t goed gaat.

Iemand nog een tip voor zwarte en/of bruine pumps?