Saul schreef:Bliinii wat heb jij een mooi handschrift
Met deze gedachte opende ik de rest van de cadeautjes inderdaad!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Hihi danku danku dames ; dat handschrift is wel een vereiste in mijn werk, maar ik hoor het vaker![]()
@Banyu: Blij te lezen dat het een geslaagd pakket is! Ik heb echt plezier gehad om het in elkaar te zetten. Ik had graag een foto voor je willen regelen, maar helaas heb ik er geen kunnen vinden van je paard. Leuk om te zien dat je er alsnog wel raad mee weet! Hoop dat de waxinelichthouders en de kussensloop binnen je interieur passen, da's altijd wel een gok natuurlijk.![]()
Oh en als antwoord op je vraag.. Volgens mij komen die tagjes van de Wibra, maar ik moet bekennen dat ik veel van dat soort materiaal heb en niet meer heel zeker weet waar ik het allemaal gekocht heb.Primark zou ook een goede optie kunnen zijn of natuurlijk de Action. In elk geval een lowbudget winkel met creatief assortiment.
En voor alle lieve deelnemers hier:
[ [url=m/Xhtd8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
hahahatsjoe schreef:Wat een leuke pakketten weer ! Dit is geen SS, maar wilde het toch even laten zien. CastaMickey die ook I’m dit topic zit heeft mijn overleden paard Rhea gehaakt. Dag voor Kerst mocht ik het ophalen, Zo blij mee !
[ [url=m/ypV5gF.jpg]Afbeelding[/url] ]