Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:25

Mijn zere knie, gelukkig vanavond naar de fysio!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:31

Britta31 schreef:
Dat ik het zo moeilijk vind om met de Alzheimer van mijn moeder om te gaan.Ik wil haar heel graag zien,maar ook weer niet.Het is niet mijn moeder die daar zit.Ze ziet er wel uit als mijn moeder,maar ze is het niet.Ik voel mij nu rot,net alsof ik mijn moeder in de steek laat.Ze zal het zelf niet merken omdat ze mij al vergeten is.

Ach jeetje.. Ik vind dit zo heftig om te lezen..
Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen maar wel een virtuele hug :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:34

Britta, dikke knuffel. :knuffel: Wat lijkt me het afschuwelijk om daarmee te moeten dealen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:42

Werk is blijkbaar nog wat anders opdrachtgever is t/m eind oktober en nog niet verlengd.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:46

Knuffel Britta. Heel heftig :knuffel:

Hoofdpijn wat ik al had, en net een heel heftig gesprek waarbij ik m'n ogen eruit gejankt heb dus nu nog meer hoofdpijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:52

Britta sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:54

fohadie schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat ik dacht een baan te hebben en volgende week te beginnen, maar dst blijkt toch niet zo te zijn. Volgende week hoor ik pas meer. Mooi poedersuiker want financieel word het wel steeds moeilijker.

Dus als iemand in zuid friesland/drenthe/kop overrijsel nog foto's wil. Heb sowieso komende 2 weken tijd.

Huh, fotos? Je had toch een baan in de transportsector? Dat ging toch zo makkelijk want je had keuze uit meerdere bedrijven en ging daarom weg bij dat andere bedrijf omdat jij vond dat je te weinig salaris kreeg? ( En omdat je onslagen was..)

Klopt maar begin datum is nog niet bekend. Had afgesproken deze week weer te bellen, dat heb ik gedaan maar kreeg te horen dat de 2de en 3de route nog niet zeker waren. Terwijl 2 a 3 weken geleden dit nog 1 november was. Gebeurt natuurlijk dat dingen veranderen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:56

Dat onze trailer vervangen moet worden. Wat mijn zusje en ik (logisch) zelf betalen. Maar blijkbaar bepaalt mijn moeder welke trailer er komt... En zij wil er perse een van marktplaats, terwijl ik liever bij een dealer koop.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:00

Net met mijn ruin geknuffeld,potje staan janken naast hem.Gelukkig kan mijn ruin goed luisteren.Bedankt voor jullie woorden.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:10

Britta31 schreef:
Net met mijn ruin geknuffeld,potje staan janken naast hem.Gelukkig kan mijn ruin goed luisteren.Bedankt voor jullie woorden.

Knuffel voor jou. Helaas weet ik wat je meemaakt. Nouja, niet precies want mijn moeder is niet dementerend, maar heb er wel ervaring mee.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:21

Dat ik zo verschrikkelijk moe ben en m'n hoofd wil niet.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:55

Sterkte Britta31, moeilijke situatie, maar volg je gevoel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:58

Britta31 schreef:
Dat ik het zo moeilijk vind om met de Alzheimer van mijn moeder om te gaan.Ik wil haar heel graag zien,maar ook weer niet.Het is niet mijn moeder die daar zit.Ze ziet er wel uit als mijn moeder,maar ze is het niet.Ik voel mij nu rot,net alsof ik mijn moeder in de steek laat.Ze zal het zelf niet merken omdat ze mij al vergeten is.

Heel veel sterkte, mijn oma had alzheimer en ik herken wat je zegt, dat je wel en niet er heen wilt.
Het is echt een rotziekte...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 21:48

Sterkte Britta31, vreselijk om mee te moeten maken.

Ik erger me er aan dat ik een flinke opdracht misloop door het hele Covid-19 gebeuren.
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 27-10-20 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 22:12

Iemand tips voor oordoppen die geluiden tegenhouden die door de draag muren en loze lucht gedragen worden. Ik heb al zo’n slechte dag en mn onderburen gaan ook nog eens los ;(.
Betaalbare woonruimte in Brabant mag ook -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 22:14

Loeky01 schreef:
Iemand tips voor oordoppen die geluiden tegenhouden die door de draag muren en loze lucht gedragen worden. Ik heb al zo’n slechte dag en mn onderburen gaan ook nog eens los ;(.
Betaalbare woonruimte in Brabant mag ook -O-

Met ohropax oordoppen slaap ik zelfs door de Tilburgse kermis heen die voor mijn deur staat :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 22:18

Dat ik net achter mijn konijn aan rende want meneer wou niet in zijn hok.
Vriend, jullie zijn altijd los.
Ga dan een keer als het echt stormt enzo niet moeilijk doen en slaap een nacht in je hok voor je weg waait.

Ik heb wel veel dieren ergernissen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 22:26

Dat ik last van m'n kruisband heb en daardoor tot 't weekend rust moet houden met fietsen. Ugh ik wil fietsen, maar ik moet naar mijn lichaam luisteren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 22:49

Stond nog een kast op m'n oude kamer die ik nu wil verplaatsten dus even door alle oude spullen gegaan. Voornamelijk prijzen van wedstrijden met m'n pony en nu voel ik me poedersuiker want ik mis zo -O- überhaupt hebt trainen met mijn pony.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 22:54

Fading schreef:
Dat ik last van m'n kruisband heb en daardoor tot 't weekend rust moet houden met fietsen. Ugh ik wil fietsen, maar ik moet naar mijn lichaam luisteren.
I feel you. Ik mag überhaupt niet sporten momenteel. -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 23:37

Veraaaaah schreef:
Dat ik het zo mega koud heb. Niet normaal :brr:

Hetzelfde hier! Loop gewoon op werk al rond (dierenwinkel) met een hempje, thermo shirt, werkshirt en een werkvest :') ook al d3 elektrische deken op bed gelegd!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 00:00

Serieus? Het is zelfs s’nachts nog niet eens onder de 10 graden :=
Ik vraag mij dan echt wel vaker af hoe jullie de tijd dat het echt koud is doorkomen.

Ik ben een koukleum, maar ik heb nu een t-shirt en normale trui aan of vandaag dan een shirt met een vestje er overheen.

Gaat het tegen het vriespunt worden dan gaat het thermo spul aan. ( dat moet echt, want wintertenen en handen jeuken zo en zijn zo pijnlijk %) )

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 00:03

Dan ben ik niet de enige die het al zo koud vindt :brr:

Ik erger mij aan mijn auto , reed ik net op de snelweg gaat het oranje lampje van de motor branden. Ze zeiden al na de APK dat de auto af en toe stottert en ik andere benzine moet tanken. Dat wou ik doen na de APK maar die benzine is natuurlijk niet op veel plekken te krijgen. Lampje ging later weer uit en kwam toen nog 1 keer en toen niet meer. Net 563 euro in dat ding gepompt en dan nu ook nog meer schokken dan eerst. Dus ik was wat mopperig toen ik thuis kwam dat ik alweer helemaal naar een andere plaatst moet morgen voor de garage waardoor mijn ouders weer zeggen dat ik mij niet zo moet aanstellen.

Laat mij aub even mopperen op die rot auto :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 00:03

Ineke2 schreef:
Serieus? Het is zelfs s’nachts nog niet eens onder de 10 graden :=
Ik vraag mij dan echt wel vaker af hoe jullie de tijd dat het echt koud is doorkomen.

Ik ben een koukleum, maar ik heb nu een t-shirt en normale trui aan of vandaag dan een shirt met een vestje er overheen.

Gaat het tegen het vriespunt worden dan gaat het thermo spul aan. ( dat moet echt, want wintertenen en handen jeuken zo en zijn zo pijnlijk %) )

2 woorden: winterhanden/tenen

Die van mij beginnen soms al eind september begin oktober

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 00:09

Zo moe! Val elke dag in slaap op de bank.