Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Dat ik het zo moeilijk vind om met de Alzheimer van mijn moeder om te gaan.Ik wil haar heel graag zien,maar ook weer niet.Het is niet mijn moeder die daar zit.Ze ziet er wel uit als mijn moeder,maar ze is het niet.Ik voel mij nu rot,net alsof ik mijn moeder in de steek laat.Ze zal het zelf niet merken omdat ze mij al vergeten is.
fohadie schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik dacht een baan te hebben en volgende week te beginnen, maar dst blijkt toch niet zo te zijn. Volgende week hoor ik pas meer. Mooi poedersuiker want financieel word het wel steeds moeilijker.
Dus als iemand in zuid friesland/drenthe/kop overrijsel nog foto's wil. Heb sowieso komende 2 weken tijd.
Huh, fotos? Je had toch een baan in de transportsector? Dat ging toch zo makkelijk want je had keuze uit meerdere bedrijven en ging daarom weg bij dat andere bedrijf omdat jij vond dat je te weinig salaris kreeg? ( En omdat je onslagen was..)
Britta31 schreef:Dat ik het zo moeilijk vind om met de Alzheimer van mijn moeder om te gaan.Ik wil haar heel graag zien,maar ook weer niet.Het is niet mijn moeder die daar zit.Ze ziet er wel uit als mijn moeder,maar ze is het niet.Ik voel mij nu rot,net alsof ik mijn moeder in de steek laat.Ze zal het zelf niet merken omdat ze mij al vergeten is.
Loeky01 schreef:Iemand tips voor oordoppen die geluiden tegenhouden die door de draag muren en loze lucht gedragen worden. Ik heb al zo’n slechte dag en mn onderburen gaan ook nog eens los.
Betaalbare woonruimte in Brabant mag ook
Ineke2 schreef:Serieus? Het is zelfs s’nachts nog niet eens onder de 10 graden![]()
Ik vraag mij dan echt wel vaker af hoe jullie de tijd dat het echt koud is doorkomen.
Ik ben een koukleum, maar ik heb nu een t-shirt en normale trui aan of vandaag dan een shirt met een vestje er overheen.
Gaat het tegen het vriespunt worden dan gaat het thermo spul aan. ( dat moet echt, want wintertenen en handen jeuken zo en zijn zo pijnlijk)