Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iloveiswan schreef:Euh ik was opnieuw begonnen met iedereen stalken. Heel lijstje op een kladblok en alles opschrijven. Vanmiddag heb ik Fohadie overgeslagen omdat die mij hielp. Geen idee waarom ik dan niet keek in profiel.
En nu keek ik dus wel en door de tekst op je profiel denk ik dat jij mijn SS was.
Dus Fohadie ben jij mijn SS?
fohadie schreef:Iloveiswan schreef:Euh ik was opnieuw begonnen met iedereen stalken. Heel lijstje op een kladblok en alles opschrijven. Vanmiddag heb ik Fohadie overgeslagen omdat die mij hielp. Geen idee waarom ik dan niet keek in profiel.
En nu keek ik dus wel en door de tekst op je profiel denk ik dat jij mijn SS was.
Dus Fohadie ben jij mijn SS?
JAAAAHHHHHH
Ik ben idd jouw Santa. Ik dacht: ik kan blijven mailen naar beheer, maar kan ook proberen om je zo onopvallend jogelijk te helpen. Sorry voor de onduidelijk.
Ik hoop dat de geurkaarsjes goed waren. Je zocht specifieke merken en die kon ik in Haarlem niet vinden.
Ik heb gelachen! Schrijf ik eerst dat mijn lootje een onbekende bokker voor me is, zie ik later dat ik natuurlijk met jou gepbt had over werk.had ik helemaal niet door.
Thats_Me schreef:Ik heb mijn Secret Santa gevonden![]()
Andreeaa heel erg bedankt!! Gisteren al een eerste poging gedaan met hint 1 en vandaag verder gaan zoeken. Uiteindelijk gaf de foto van je konijnen de doorslag. Wat een leukerds zijn het!
Natuurlijk kon ik het aansluitend niet laten om hint 2 open te maken en inderdaad die bevestigde ook dat Andreeaa mijn Secret Santa is.
Heel erg bedankt! Je hebt goed je best gedaan en ik ben zo blij met alle cadeautjes.
Andreeaa schreef:Thats_Me schreef:Ik heb mijn Secret Santa gevonden![]()
Andreeaa heel erg bedankt!! Gisteren al een eerste poging gedaan met hint 1 en vandaag verder gaan zoeken. Uiteindelijk gaf de foto van je konijnen de doorslag. Wat een leukerds zijn het!
Natuurlijk kon ik het aansluitend niet laten om hint 2 open te maken en inderdaad die bevestigde ook dat Andreeaa mijn Secret Santa is.
Heel erg bedankt! Je hebt goed je best gedaan en ik ben zo blij met alle cadeautjes.
Graag gedaan!
Had al gehoopt dat de foto van de konijntjes ergens was blijven hangen.Dankje wij vinden ze ook erg leuk.
Ik ben blij dat je blij bent met je cadeautjes! Heb ze met veel plezier voor je uitgezocht.![]()
Ik was eerlijk gezegd wel verrast toen ik jou als lootje kreeg. Een paar jaar geleden had ik jou ook als lootje toen was mijn gebruikersnaam esmolove.
Ik vond het leuk om nog eens voor je op pad te gaan.
Veel plezier met je pakket!
miccamaaike schreef:Okee ik was te nieuwsgierig en heb mn extra hint open gemaakt.
[ [url=m/sa4Jzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enige hint waar ik wat op bedacht had, was de hint 'de circel is rond'. Ik had Asvinia als lootje en Asvinia had Dyphusion als lootje. Dus ik had net wat berichten van Dyphusion zitten lezen en daarin dus dit plaatje gezien.
Ik snap nog steeds niks van de hints, sorry.. maar Dyphusion ben jij mijn Secret Santa?