Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:11

Straks mijn allereerste les engels op school...en heb geen idee wie de leerkracht is -O-

cursebreaker

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:48

Dat onze wc verstopt zit (gelukkig komt m'n vader zo hierheen om te ontstoppen. We hebben maar 1 wc in huis) en onze goot ook niet goed afloopt ondanks dat m'n vader al vaker ernaar gekeken heeft (loodgieter). Het zal waarschijnlijk een riolering probleem zijn, dus dat gaat ons veel geld kosten als we een bedrijf moeten laten komen., waar het wel naar uit ziet. Huilen |(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:55

Steeph schreef:
Nayomie schreef:
Rooster binnen. Gelukkig zon meedenkende school... lessen constant tot 16.30. Fijn dat ze rekening houden met mensen die op zichzelf wonen en langere reistijden hebben.

16:30 is echt niks :x
Ik heb deze week drie dagen tot 18:00 gehad, volgende week weer drie dagen tot 18:00 en één tot 18:45...

Houd je commentaar voor je, wil je?

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:08

Steeph schreef:
Nayomie schreef:
Rooster binnen. Gelukkig zon meedenkende school... lessen constant tot 16.30. Fijn dat ze rekening houden met mensen die op zichzelf wonen en langere reistijden hebben.

Ik heb deze week drie dagen tot 18:00 gehad, volgende week weer drie dagen tot 18:00 en één tot 18:45...

16:30 is al laat zat lijkt me, vervelend dat die van jou langer duren, maar dat houdt niet in dat bovende tijden dan maar 'echt niets' zijn en jij maar moet melden dat je het erger hebt dan een ander :roll:

Anyway, ik erger me aan de dromen van de laatste tijd. Ik heb duidelijk enkele onuitgesproken ergenissen :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:10

Lekker geprikkeld zijn jullie weer op de vroege ochtend.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:17

Nou precies :')
Verkeerde been uit bed gestapt?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:18

Yes laten we er een wedstrijd van maken!!!! Ik heb in mijn eerste jaar dagen gemaakt van 09:00-22:30!!!! Ik win!!!

Come on. Ik begrijp super goed dat dagen tot 16:30 lang zijn, hoef je niet overheen te gaan 'omdat jij langere dagen maakt en het dus echt wel zwaarder hebt' :')

Anyway, fijne dag allemaal joe

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:22

Stelletje kinders hier boven _O-

Ik ga me vandaag ook ergeren aan dat ik om 18 pas klaar ben met stage, dan ben ik tegen 19 pas thuis en op vrijdag vind ik dat altijd vervelend.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:28

Steeph schreef:

Zolang jij niks van een situatie weet, kun je beter je mond houden. En daarbij, als iemand zo reageert op jouw irritatie dan moeten ze ook hun mond houden. ;)

Bonuspunten voor Castilja :))
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 06-09-19 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:30

Ik erger me eraan dat ik me vanavond waarschijnlijk weer net zo'n wrak ga voelen als gisteren. Mijn lijf kan urenlange busreizen kennelijk ook al niet aan |(

Ik ben vanavond waarschijnlijk door het reizen ook later dan 8 uur thuis dus ik win *\o/* :') _O-
(Bult smileys erachter om te zeggen dat ik het grappig bedoel)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:32

Ik erger me aan het feit dat mijn schoonmoeder gestopt is met een markt en hiermee mij de mogelijkheid tot m'n eigen bedrijf me door de neus boort. Toen we bij haar op de markt stonden verkocht ik ook nog redelijk wat zelfs en nu is de keuze om te stoppen dus eigenlijk voor ons gemaakt omdat we nu geen verkoopplatform meer hebben.

Ach, ik had vanwege school toch niet echt tijd meer maar overleggen was wel fijn geweest.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:37

Nou als we dan toch gaan beginnen, ik erger me eraan dat ik nog 7 keer naar Verweggistan moet rijden om te gaan werken, met rot tijden, verschrikkelijke druk erop en gewoon zo veel irritatie

Aan de andere kant, nog maar 7 keer *\o/*

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:43

Nayomie schreef:
Steeph schreef:

Zolang jij niks van een situatie weet, kun je beter je mond houden. En daarbij, als iemand zo reageert op jouw irritatie dan moeten ze ook hun mond houden. ;)

Je kunt ook op een normale manier zeggen dat je liever geen commentaar hebt. Misschien kunnen ze je dat op school leren. Besteedt je de tijd tot half vijf goed.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:44

Jorex schreef:
Dat Q altijd als ik lekker naar de radio luister Dance Monkey gaat draaien. Wat een rot nummer :r

3fm kan er ook wat van, vreselijk nummer.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:48

Afgelopen nacht irriteerde ik mij aan mijn hond
Ineens gaat ze piepen omdat ze niet kan drinken(ze heeft nachts een lampenkap om zodat ze niet te veel aan haar pootjes likt)
Dan gaat ze weer piepen omdat ze niet op de bank kan en ga zo maar door |o
Negeren heeft geen nut, ze begint heel zacht en gaat dan langzaam harder. En ze houd het echt heel lang vol.
Normaal piept ze niet maarja....
Hopelijk zijn haar pootjes snel geheeld.

Ohhg en toen ik net op bed lag irriteerde ik mij aan koude benen en dat niemand naast mij had om ze op te warmen. Oftewel t word alweer tijd voor een warme kruik _O-
Koude benen betekend bij mij niet kunnen slapen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:54

Amandavd schreef:
Nayomie schreef:
Steeph schreef:

Je kunt ook op een normale manier zeggen dat je liever geen commentaar hebt. Misschien kunnen ze je dat op school leren. Besteedt je de tijd tot half vijf goed.

Zekers, misschien is er nog hoop. Ik zal de opleiding wel lief aankijken of ze nog wat kunnen betekenen voor me. Ik denk dat als mensen commentaar verwachten, ze onder hun ergernis “commentaar welkom” plaatsen.

Daarnaast vind ik het behoorlijk vervelend dat mensen een conclusie trekken zonder enige informatie. Ik reis per dag ruim 5 uur, voor een opleiding die belooft had vóór ik eraan begon, maximaal tot 3 uur les te hebben. Daarnaast ben ik ziek (geen griep of iets tijdelijks) en heb ik slechts energie voor een halve dag waar de opleiding ook geen compromis in kan en wil sluiten. Dus als iemand een reactie geeft waarbij het neerkomt dat ik me niet zo moet aanstellen, kan ik niet waarderen. Soms is het beter om een mening voor je te houden i.p.v. direct maar commentaar te geven. Zeker als je mensen niet kent.

Mijn uitleg hierbij, daar wil ik het bij laten.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:56

Steeph schreef:
Nayomie schreef:

Ja same. Tot 18:00 zit ik standaard op de maandag en vrijdag.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:02

Zeggen dat de 1 het niet vervelend mag vinden dat ie om 1630 vrij is, want jij bent pas om 1830 vrij, is net zoiets als zeggen dat iemand niet blij mag zijn dat ie om 1430 vrij is, want jij bent al om 1230 vrij. :)

Either way, ik erger me er dood aan dat ik nog steeds niet weet in welke klas ik zit en de lessen maandag beginnen..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:08

Nayomie, dat vind ik oprecht vervelend voor je en ik hoop dat school een passende oplossing biedt.

Echter heb jij nog altijd de keuze hoe je met commentaar omgaat. Commentaar zul je altijd krijgen, wat jij ermee doet is aan jou.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:13

Oh kom op Amanda, je snapt toch zelf ook wel dat zo'n opmerking als 'dat is echt niets' volledig verkeerd kan vallen, en helemaal in een ergernissentopic? Houd dat commentaar gewoon voor je, daar is dit topic niet voor bedoeld.

Ik erger me aan mijn bed dat vanochtend veel te lekker lag :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:13

Zit al tijden niet meer op school.
Maar ik snap niet dat er nog les gegeven wordt na 1500 uur.
Meeste lesstof wordt dan niet meer opgenomen wegens hoofden te vol.

Lekker dat het kouder is buiten.
Jammer dat de Raynaud gelijk toeslaat. Ik ga handschoenen opzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:37

Veearts. Nu is het echt klaar.

Straks andere praktijk bellen. De mazzel. :evaw:

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:42

Foaly schreef:
Oh kom op Amanda, je snapt toch zelf ook wel dat zo'n opmerking als 'dat is echt niets' volledig verkeerd kan vallen, en helemaal in een ergernissentopic? Houd dat commentaar gewoon voor je, daar is dit topic niet voor bedoeld.

Ik erger me aan mijn bed dat vanochtend veel te lekker lag :')

Zeg ik ergens dat dat niet verkeerd kan vallen? Nee. Maar hoe iemand daar op reageert is wel een eigen keuze. Zo simpel is het.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 10:06

Ja, en het is iemands goed recht om niet zo vriendelijk te blijven. Zo simpel is het ook. Het is niet zo dat je alles maar mag zeggen en dan als je tegengas krijgt te roepen 'ja nee dat ligt helemaal aan hoe JIJ het opvat, JIJ moet nu de wijste zijn'. Zo werkt het niet :+

En nu weer on topic.

Ik erger me aan (met name) winkels die berichten zowel in het Nederlands als tenenkrommend Engels ophangen. 'Because of summer we are one hour later open', please no :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 10:10

Ik ben een winnaar met op maandag tot 19:00 met niks tussen 12:45 en 17:15. Knap dat ze dat nog kunnen fixen met 12 contacturen per week.

Maar dan maar lekker wandelen en schoolwerk doen. _O-