Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Nayomie schreef:Rooster binnen. Gelukkig zon meedenkende school... lessen constant tot 16.30. Fijn dat ze rekening houden met mensen die op zichzelf wonen en langere reistijden hebben.
16:30 is echt niks
Ik heb deze week drie dagen tot 18:00 gehad, volgende week weer drie dagen tot 18:00 en één tot 18:45...
Steeph schreef:Nayomie schreef:Rooster binnen. Gelukkig zon meedenkende school... lessen constant tot 16.30. Fijn dat ze rekening houden met mensen die op zichzelf wonen en langere reistijden hebben.
Ik heb deze week drie dagen tot 18:00 gehad, volgende week weer drie dagen tot 18:00 en één tot 18:45...
Steeph schreef:Nou precies
Verkeerde been uit bed gestapt?
Nayomie schreef:Steeph schreef:Nou precies
Zolang jij niks van een situatie weet, kun je beter je mond houden. En daarbij, als iemand zo reageert op jouw irritatie dan moeten ze ook hun mond houden.
Bonuspunten voor Castilja
Amandavd schreef:Nayomie schreef:Steeph schreef:Nou precies
Zolang jij niks van een situatie weet, kun je beter je mond houden. En daarbij, als iemand zo reageert op jouw irritatie dan moeten ze ook hun mond houden.
Bonuspunten voor Castilja
Je kunt ook op een normale manier zeggen dat je liever geen commentaar hebt. Misschien kunnen ze je dat op school leren. Besteedt je de tijd tot half vijf goed.
Foaly schreef:Oh kom op Amanda, je snapt toch zelf ook wel dat zo'n opmerking als 'dat is echt niets' volledig verkeerd kan vallen, en helemaal in een ergernissentopic? Houd dat commentaar gewoon voor je, daar is dit topic niet voor bedoeld.
Ik erger me aan mijn bed dat vanochtend veel te lekker lag