Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladygiroc schreef:Ik stond net te tanken bij een onbemande benzinepomp. Dus je moet pinnen en dan pas tanken. Maar stel nou dat je 10 euro op je rekening hebt, stopt het tanken dan automatisch bij 10 euro? Of kun je er dan alsnog 15 euro in gooien? En zoja, wat dan?!
MoriMann schreef:Voor zover ik weet maakt een tanksation een reservering op je bankpas/rekening (of creditcard) van een vast bedrag. Meestal is dit ook meteen het maximale bedrag dat je in één transactie kunt tanken. Vaak is dit rond de € 150,- maar het verschilt.
Trui schreef:Iemand die een beetje weet wat de EJ met korting doet? Er is tot en met dinsdag korting maar ik ga woensdag.. is er nog kans dat er woensdag al een nieuwe is of niet
Jessol schreef:Of mijn opblaaszwembadje in elkaar kan zakken van de warmte.zo ziet het eruit na 1 dag,ik word er ambetant van.
[ [url=m/ZVtayP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hyp7WZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
fjordjes schreef:Werkt een aircooler/luchtkoeler? Airco willen we niet aanschaffen maar ventilator werkt ook niet optimaal. Iemand ervaring
Giolli schreef:Waarom gaan mensen bij VakantieVeilingen dik bieden op een veiling die nog een aantal uur moet? Ik snap daar geen bal van en zo verpest je het koopjes jagen voor een ander.
Indy_Mouse_9 schreef:Waarom mensen hun afval toch gewoon van zich af gooien, of uit het raampje van de auto... Ik kan er met m'n hoofd niet bij.
Vanmorgen de restanten van iemands macdrive menuutje weggegooid, kennelijk zo uit de auto in de berm gekieperd. Waarom!