Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Hier zijn twee vrouwen (anouschka wezenbeek en wies geen idee meer) vermoord al heel lang geleden kort na elkaar en daar weten ook mensen meer van, familie zegt zelf als er nu gepraat zou worden zou het zo opgelost zijn. Maar het is tot de dag van vandaag nog niet opgelost. Peter R de vries is ook ervoor geweest en die hebben menig mensen weggejaagd dus ze zien het niet graag opgelost. Op YouTube staat volgens mij de aflevering nog.
Oh grappig vind nu dit, hier meer informatie! https://www.ed.nl/cranendonck/vijftien- ... ~afc32c50/
furious schreef:Heb ook een keer een podcast geluisterd over een moordzaak, daar waren ook duidelijk mensen die meer wisten. Dat je dat op je geweten kan hebben en gewoon door leeft of er niks gebeurt is
yeentll schreef:furious schreef:Heb ook een keer een podcast geluisterd over een moordzaak, daar waren ook duidelijk mensen die meer wisten. Dat je dat op je geweten kan hebben en gewoon door leeft of er niks gebeurt is
Ja, ik ook over een jongen die in de kofferbak van zn eigen auto in ‘t water was gevonden. Al zijn vrienden deden toen heel eigenaardig, bizarre podcast was dat.
Cinnepin schreef:Net op netflix * Nazi concentration camps * gekeken....zeer schokkende beelden.
Christiene schreef:Lugubere foto's of bepaalde filmpjes kan ik nog kijken maar dat soort beelden of docfilms van concentratie kampen sla ik over.
Cinnepin schreef:Ik snap ook niet dat mensen dit elkaar aan kunnen doen....hoe ziek ben je in je hoofd dan?