Zoo, ik heb na 12 uren een reactie op mijn vraag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Twijfel. Ik ben ook van mening dat je het gelijk weet wanneer iemand de ware is.Ailill, maar dan is hij het dus gewoon net niet, anders had je die bezwaren ook niet.. Tenminste, daar ben ik van overtuigd
Cer schreef:Het niet meer willen proberen is het denk ik niet. Merk wel dat ik er toch best een hoop van verwacht, van de persoon, van de toekomst, van de mogelijkheden.Dat is wel lastig ... maar dan denk ik inderdaad nog steeds dat het niet de ware is... anders had ie alles weggevaagd vermoed ik..
Maar t kan ook zo zijn dat je het niet meer wil proberen, ik herken dat van mezelf...
Maar jij bent daar echt nog te jong voor

Ailill schreef:Nee. En al zou ik er een reden voor kunnen bedenken, dan nog denk ik dat het bij mij ligt. Kan nu roepen dat ie jonger is, iets kort dan ik ben of anderen redenen.
Ergens ben ik denk ik bang om weer een aantal jaren weg te gooien. Ergens wil ik me nog niet binden. Ergens, heel veer weg, zit er toch nog een klein stukje gevoel voor mijn ex.
Ergens ben ik gewoon een moeilijk persoon.
Ooit zal ik de ware vinden.
Ergens.
Precies om wat jij zegt heb ik mn scharrel van de week maar ff afgewezen. Goed dat je eerst ff je spierbundel gaat uitzoeken, hoop dat hij je meer gaat geven dan FWB.
Yvankaxx schreef:Noo darah.. heb je hem ook geappt of niet?
Zoo, ik heb na 12 uren een reactie op mijn vraag

wtf.
Berdien schreef:Ik denk dat je het jezelf en de ander echt heel moeilijk maakt zo. Want eigenlijk wil je niemand anders dan de ware. Maar wanneer is iemand de ware? En is een leuke tijd die je met iemand hebt weggegooide tijd? En wat als de ware niet de ware blijkt te zijn? Want dat gebeurt ook nog wel eens.
Ik zie vanavond mijn date weer. En hij zei gisteren dat hij me toch wel erg leuk vond![]()
Ik ben ook wel een allemans vriendje en kan het met veel mensen gewoon gezellig hebben, die 'klik' die heb ik niet zo snel...Rytir schreef:Herkenbaar, precies wat je zegt. Ik kan en heb het prima leuk met mijn vrienden/familie, daar zoek ik ook niet naar. Tuurlijk moet een beginfase leuk zijn, meestal is dit ook het geval.Een leuke tijd met iemand hebben is idd nooit weggegooide tijd, je hebt er immers van genoten. Ik vind het vooral lastig wanneer is het leuk genoeg? Maar dat denk ik waarschijnlijk omdat ik het nog niet heb gevonden. En dan is het cirkeltje weer rondIk ben ook wel een allemans vriendje en kan het met veel mensen gewoon gezellig hebben, die 'klik' die heb ik niet zo snel...
Leuk berdien!

Rytir schreef:Hoe toepasselijk; is nu een beetje een hype op sm maar het liedje dat op je 14e op nummer 1 stond zou levensbepalend zijn.