Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:10

Noo darah.. heb je hem ook geappt of niet?

Zoo, ik heb na 12 uren een reactie op mijn vraag _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:39

Relaxed schreef:
Ailill, maar dan is hij het dus gewoon net niet, anders had je die bezwaren ook niet.. Tenminste, daar ben ik van overtuigd :j
Twijfel. Ik ben ook van mening dat je het gelijk weet wanneer iemand de ware is.

Aan de andere kant, kun je dit zo snel al weten? Of blokkeer je juist iets/iemand omdat de lat zo hoog ligt?

Cer schreef:
Dat is wel lastig ... maar dan denk ik inderdaad nog steeds dat het niet de ware is... anders had ie alles weggevaagd vermoed ik..

Maar t kan ook zo zijn dat je het niet meer wil proberen, ik herken dat van mezelf...
Maar jij bent daar echt nog te jong voor :j
Het niet meer willen proberen is het denk ik niet. Merk wel dat ik er toch best een hoop van verwacht, van de persoon, van de toekomst, van de mogelijkheden.

Waarschijnlijk is dit juist niet realistisch, laat staan haalbaar en dus per definitie gedoemt om te mislukken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:43

Ik denk dat je het jezelf en de ander echt heel moeilijk maakt zo. Want eigenlijk wil je niemand anders dan de ware. Maar wanneer is iemand de ware? En is een leuke tijd die je met iemand hebt weggegooide tijd? En wat als de ware niet de ware blijkt te zijn? Want dat gebeurt ook nog wel eens.

Ik zie vanavond mijn date weer. En hij zei gisteren dat hij me toch wel erg leuk vond :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:44

Helemaal eens met Berdien :j

Leuk Berdien, toch snel geregeld :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:46

Ailill schreef:
Nee. En al zou ik er een reden voor kunnen bedenken, dan nog denk ik dat het bij mij ligt. Kan nu roepen dat ie jonger is, iets kort dan ik ben of anderen redenen.

Ergens ben ik denk ik bang om weer een aantal jaren weg te gooien. Ergens wil ik me nog niet binden. Ergens, heel veer weg, zit er toch nog een klein stukje gevoel voor mijn ex.

Ergens ben ik gewoon een moeilijk persoon.

Ooit zal ik de ware vinden.

Ergens.

:')

Jij bent mij in mannelijke vorm zeker? Lastig he, maar als je twijfelt of er dingen zijn die je tegenhouden, dan is hij het inderdaad niet. Denk ik. Al zit er ook wat in het verhaal van Berdien.

Yvanka, lastig gesprek voeren met iemand die lang niet reageert. Toch zou ik me er niet teveel van aantrekken (nog). Jullie hebben elkaar nog niet gezien toch? Misschien heeft hij ff andere prioriteiten.

LF, idd kat op het spek binden, haha :') Precies om wat jij zegt heb ik mn scharrel van de week maar ff afgewezen. Goed dat je eerst ff je spierbundel gaat uitzoeken, hoop dat hij je meer gaat geven dan FWB.

Welkom Loolotte. Denk dat er best wel een aantal om serieuze redenen op tinder zitten. Je moet ze er alleen ff tussenuit halen.

Darah.. :(:)

Deze week tentamens, dus sws veel leren en geen tijd voor mn scharrel. Nu mezelf er nog aan houden. Gevoel en verstand zijn in een struggle hier, al moet ik zeggen dat het me wel veel rust geeft om hem niet te zien en bewust minder contact te zoeken. Waalwijk-man nog steeds leuk contact mee. Niet too much, maar wel geïnteresseerd en makkelijk. Hij is ook ietsje ouder dan ik, dus wellicht staat hij net iets anders in het leven.
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 11-06-18 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:46

Yvankaxx schreef:
Noo darah.. heb je hem ook geappt of niet?

Zoo, ik heb na 12 uren een reactie op mijn vraag _O-

Ik had vorige week al gevraagd wat er aan de hand was omdat ik merkte dat hij anders en minder reageerde. Nee was niks aan de hand, vorige week nog date gehad, was ook gewoon gezellig.
En nu gewoon radiostilte. Laatste app komt van mij af.
Ben er nu klaar mee :evaw:

12 uur is ook zo lang :\ wtf.

Ahh wat leuk Berdien <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:51

Berdien schreef:
Ik denk dat je het jezelf en de ander echt heel moeilijk maakt zo. Want eigenlijk wil je niemand anders dan de ware. Maar wanneer is iemand de ware? En is een leuke tijd die je met iemand hebt weggegooide tijd? En wat als de ware niet de ware blijkt te zijn? Want dat gebeurt ook nog wel eens.

Ik zie vanavond mijn date weer. En hij zei gisteren dat hij me toch wel erg leuk vond :D :D

Ja ja, je zet me weer goed aan het denken :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:07

Graag gedaan :D

Mijn werkafspraak van vanavond gaat niet door, dus dan zie ik date ook eerder. Jeeej :D :))

Oh ja, welkom Loolotte! Er zitten inderdaad genoeg mensen op Tinder die voor een relatie gaan. Maar ook genoeg die dat niet doen. Als je het zeker wilt weten, gewoon vragen met welk doel diegene op Tinder zit :j

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:07

Een leuke tijd met iemand hebben is idd nooit weggegooide tijd, je hebt er immers van genoten. Ik vind het vooral lastig wanneer is het leuk genoeg? Maar dat denk ik waarschijnlijk omdat ik het nog niet heb gevonden. En dan is het cirkeltje weer rond :j Ik ben ook wel een allemans vriendje en kan het met veel mensen gewoon gezellig hebben, die 'klik' die heb ik niet zo snel...

Leuk berdien!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:11

Rytir schreef:
Een leuke tijd met iemand hebben is idd nooit weggegooide tijd, je hebt er immers van genoten. Ik vind het vooral lastig wanneer is het leuk genoeg? Maar dat denk ik waarschijnlijk omdat ik het nog niet heb gevonden. En dan is het cirkeltje weer rond :j Ik ben ook wel een allemans vriendje en kan het met veel mensen gewoon gezellig hebben, die 'klik' die heb ik niet zo snel...

Leuk berdien!
Herkenbaar, precies wat je zegt. Ik kan en heb het prima leuk met mijn vrienden/familie, daar zoek ik ook niet naar. Tuurlijk moet een beginfase leuk zijn, meestal is dit ook het geval.

Maar echt dat ene gevoel, dat komt niet zo snel. Bij beide exen wist ik het meteen, vanaf het eerste moment dat ik haar in de kroeg zag staan en vanaf de eerste hand die hij en ik elkaar gaven. Daar 'zoek' ik naar.

Gaat lekker Berdien, keep up the good work :P

Enne, welkom!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:20

Hoe toepasselijk; is nu een beetje een hype op sm maar het liedje dat op je 14e op nummer 1 stond zou levensbepalend zijn.

Hero: toen ik je zag :')

De mijne komt dus nog met een donder en bliksem *\o/*

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:23

Whahahaha, dan is ie bij mij Onderweg (Abel) _O-

En al ik van het hele jaar een verhaal moet maken, dan wordt t helemaal lachwekkend..

Freestyler
Never be the same again
Oops! I did it again
It's my life
Jij bent de zon
Que si, que no
I would stay
I turn to you
could I have this kiss forever
Wer Bisto

Als dit een afspiegeling gaat zijn van mn liefdesleven..dan geef ik het maar op denk _O-
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 11-06-18 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:24

Rytir schreef:
Hoe toepasselijk; is nu een beetje een hype op sm maar het liedje dat op je 14e op nummer 1 stond zou levensbepalend zijn.

Hero: toen ik je zag :')

De mijne komt dus nog met een donder en bliksem *\o/*
Whenever, wherever van Shakira :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:25

Euh.. Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!! :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:33

Nou jibbel maak je borst maar nat! Aillil de jouwe m/ v heeft iig sproeten en humble borsten! En ik wist niet dat exitium zo'n party boy was :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:43

My heart will go on van Celine Dion.. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:45

Relaxed schreef:
Ben jij al zo oud :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:48

Ailill schreef:
Relaxed schreef:
Ben jij al zo oud :wow:

In 1998 was ik 14 :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:50

Oh dat valt mee, Celine zingt natuurlijk al langer :P

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:51

Starmaker - Damn (i think i love you)

:')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:51

Rytir schreef:

Is dat qua jaar? Of precies op je verjaard? of gewoon in je verjaardagsmaand..? Of wat?

Want op mn 14e was het "i've had the time of my life"..
En dat bevestigt dat mn leven dus voorbij is :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:53

Ailill schreef:
Oh dat valt mee, Celine zingt natuurlijk al langer :P

Leonardo Di Caprio was mijn 1e crush, Titanic zal dus ook rond die tijd hebben gedraaid <3 Iedereen zat jankend in de bios, behalve ik :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:08

Yvankaxx jeetje daar zou ik ook wel klaar mee zijn :=
Balen Darah, vooral dat hij dan niet gewoon meteen duidelijk is geweest in zijn gevoelens/ideeën over jullie date. Dat maakt het voor beiden gewoon makkelijker denk ik..
Dat is wel een goede ja Berdien. Het is ook vooral gezien de leeftijdscategorie waarin ik zoek (20-25, ben zelf 20) waardoor ik twijfel over hun intenties haha.

Oh nee, die van mij is Gotye - Somebody That I Used To Know :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:30

Rytir schreef:
Nou jibbel maak je borst maar nat! Aillil de jouwe m/ v heeft iig sproeten en humble borsten! En ik wist niet dat exitium zo'n party boy was :D

Wist ik ook niet hoor :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:32

Crap zeg
Toto rosanna
In april 82
Ik doe niet meer mee |(