Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Century schreef:Wat een klein ding haha.
Wat naar julius_juut :/ dat lijkt me niet leuk. Enig idee waarom de moeder ze niet wilde?
Ik denk dat het inderdaad haar aparte gedrag was die haar de pikken opleverde. Kippen zijn hard.
Knappe rat of roofvogel die daar een snack van maakt.

... dus we gaan ze maar uitdelen. 

Prairy schreef:Haha, altijd leuk van die verrassingen.
En dat ontplofte hoofd, is dat een kuifhoen? Daar heb ik er ook één van gehad, we noemden haar Geert Wilders. Grote bek en niemand moest haar, en ze had een grote witte kuif
Hier nog steeds geen kuikens helaas.
Ik heb gemerkt dat ik echt heel erg slecht tegen dieren kan die veel geluid maken

juval schreef:@JuliusJuut, en?? zijn er inmiddels meer kuikens?
We hadden het achterblijvertje van de vier week oudere kippenkuikens er bij gezet maar ik kreeg net een appje van m'n moeder dat er nog wen kuiken is geboren.
Heel blij mee, want in ďe wijde omtrek geen parelhoenkuiken te vinden en alleen is ook maar zo alleen.
Met groenten van eigen kweek besparen wij een €20 per week in de winkel. Dus een dikke €1000 per jaar. Fruit brengt hier nog niet genoeg op om echt wat van te besparen. Wij proberen wat te verkopen aan straat, maar dat trekt niet... Hopelijk binnenkort wel als de tuin strakker wordt en wij een mooi kraampje gaan hebben met een pick nick tafel erbij 
Dus vlees zouden we ergens in de buurt halen van een goed adres. Plus dat we dat ook wat minder willen gaan eten.