Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Ik heb weer een leuke. Ik zag op facebook een filmpje van een kledingstuk waarvan ik de naam zoek.
Je doet het als eerste als een soort schort vast achter je hoofd en om je taille. Daarna gaat het onderste stuk tussen je benen door en maak je dat ook vast om je middel. Het eind resultaat is een soort jumpsuit
[ [url=m/bPjPxM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u8elFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CAwuAh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lizz schreef:Amber_anne schreef:Ik heb weer een leuke. Ik zag op facebook een filmpje van een kledingstuk waarvan ik de naam zoek.
Je doet het als eerste als een soort schort vast achter je hoofd en om je taille. Daarna gaat het onderste stuk tussen je benen door en maak je dat ook vast om je middel. Het eind resultaat is een soort jumpsuit
[ [url=m/bPjPxM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u8elFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CAwuAh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat of wordt er niet naar gevraagd in de comments?
rien10 schreef:Chevali liberte wellicht?
Lizz schreef:rien10 schreef:Chevali liberte wellicht?
Nee deze bedoelt ze niet.
Ik weet welke ze bedoelt, maar ik kan het niet vinden.
De trailer heeft geen achterstangen zoals een tweepaards heeft, maar een soort klappoortjes. Deze klappen naar buiten open en zijn te bedienen voor in de trailer.
Dus je laadt je paard alleen op, voor in de trailer haal je een hendel over en de poortjes sluiten achter je paard als een soort stang.
Daphara schreef:Ik zoek…
Ik heb hier op bokt ooit eens een filmpje gezien van een type trailer waar geen achterstang in zat, maar een deurtje, die je voorin de trailer open en dicht kan doen.
Wie weet over welke trailer ik het heb?
Lizz schreef:rien10 schreef:Chevali liberte wellicht?
Nee deze bedoelt ze niet.
Ik weet welke ze bedoelt, maar ik kan het niet vinden.
De trailer heeft geen achterstangen zoals een tweepaards heeft, maar een soort klappoortjes. Deze klappen naar buiten open en zijn te bedienen voor in de trailer.
Dus je laadt je paard alleen op, voor in de trailer haal je een hendel over en de poortjes sluiten achter je paard als een soort stang.
zandvangers schreef:Daphara schreef:Ik zoek…
Ik heb hier op bokt ooit eens een filmpje gezien van een type trailer waar geen achterstang in zat, maar een deurtje, die je voorin de trailer open en dicht kan doen.
Wie weet over welke trailer ik het heb?
je hebt het denk ik over de Fautras provan met AID systeem .
In dit topic hebben ze het erover .
[TAO] Trailers met vooruitloop, ervaringen gevraagd
Lizz schreef:Dit misschien iets:
https://www.bhsupport.nl/lingerie/bh/ch ... etch-nude/
Ook met motiefjes:
https://www.bhsupport.nl/lingerie/bh/ch ... e-leopard/
fjordjes schreef:Welke bedrade in ear oordopjes zijn goed? Wil er max 25 euro aan uitgeven en wil ze niet online kopen. Met microfoon en verschillende maten dopjes zodat ze in m'n oren blijven.
Biks2 schreef:Ik zoek al een tijd.. Een nieuw hoofdkussen. In het kader van duurzaamheid wil ik iets met natuurlijke materialen. Ik zag al een optie van wol, maar is best duur.
Veren/dons wil ik niet want dit schijnt niet diervriendelijk te zijn.
Zijn er nog meer opties?
(Had ook een kussen gezien met bamboe sloop, maar vanbinnen zat een synthetische vulling).
Zou het knap vinden als iemand hier iets op weet