Dat tape is denk ik net zoals bij mensen. Medical taping. Dat ondersteunt sommige bewegingen en helpt spieren en /of houding
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Elke schreef:oooooooit zullen mensen ze dus niet meer zien...
_sharonnn schreef:Zit Roger niet in het alfabet van het leger? Alpha, Bravo, Charlie enzovoort..
http://www.goeievraag.nl/wetenschap/taa ... roger-that
_Elke schreef:Sommige doen het ook voor het parcours om daardoor meer stijlpunten te krijgen
Lienie_F schreef:Free2 schreef:Waarom groeten we op wedstrijd in de dressuur ná de proef en bij het springen vóór de 'proef'? (M.u.v. de Z+ dressuurklasses natuurlijk)
Even een heel flauw antwoord, maar misschien wel gewoon omdat bij het springen meer mensen het eind niet halen??
Sammie schreef:Groeten voor de proef was voorheen in elke dresssuurklasse verplicht.
Free2 schreef:Waarom groeten we op wedstrijd in de dressuur ná de proef en bij het springen vóór de 'proef'? (M.u.v. de Z+ dressuurklasses natuurlijk)
saddledancer schreef:Free2 schreef:Waarom groeten we op wedstrijd in de dressuur ná de proef en bij het springen vóór de 'proef'? (M.u.v. de Z+ dressuurklasses natuurlijk)
Heeft dat er niet mee te maken dt je met springm vaak al voor de vorige klaar is de bak in mag on te 'verkennen' ? Lijkt me lastig als je dan net lekker in je ritme zit en je moet weer stoppen om te groeten
_Elke schreef:Nee hoor groeten is niet verplicht bij het springen. Ik heb vaak zat gehad dat de bel al ging en ik nog moest groeten. Ik doe meestal even een knikje zodat ze weten dat ik er klaar voor ben.
Vaak als je 'opgeeft' dus vroegtijdig stopt dan groet je wel af bij het springen. Om aan te geven dat je vrijwillig de baan verlaat.