Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:59

eilleen333 schreef:
minikatje schreef:

Ook die was ik tegengekomen, maar op de site van pakani zelf, om echt te bestellen, staan de dames onderbroeken er nergens bij helaas. Alleen die voor de mannen.

Hello kitty onderbroek zelf gemaakt met een strijkplaatje, en de SpongeBob onderbroek kwam vanmorgen op het laatste moment nog binnen. Toch gelukt!!

En dit jurkje: http://img.photobucket.com/albums/v506/ ... 878337.jpg
Heb alleen maar grijze pumps, maar een huidskleur of een zwarte panty doen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:34

Denk dat ik een zwarte panty het mooiste zou vinden Eilleen.

Heb het eindelijk toch klaar gekregen om deze te bestellen:

Afbeelding

Hoop dat ie past. Had hem in de winkel in M gepast en daar was hij krap bij de schouders en goed ( aan de ruime kant ) rond mijn middel. Hoop dat deze past rond te schouders en dan is hij lekker oversized :D

Neelm3r9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:06

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 21:18

Zwart Eileen, niet al te dik ;)

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 21:37

Marleen, dat model is van afgelopen zomer al, dikke kans dat die kleur overal al een beetje uitverkocht is. Ze verkochten ze in elk geval bij vrijwel elke sneakerwinkel in die kleur, dus ik zou gewoon een keer in de stad kijken. :)

Neelm3r9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 00:00

Rebeccaa schreef:
Marleen, dat model is van afgelopen zomer al, dikke kans dat die kleur overal al een beetje uitverkocht is. Ze verkochten ze in elk geval bij vrijwel elke sneakerwinkel in die kleur, dus ik zou gewoon een keer in de stad kijken. :)

Oh echt? Dat wist ik niet. Maar bedankt in ieder geval! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 21:39

nieuw jurkje! van de h&m ben er zo blij mee :D Afbeelding

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 21:41

Leuk dat jurkje :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 22:40

Ow wow LidyK, hele mooie jurk! En dat komt van de H&M? Het lijkt een veel duurdere merkjurk.

@Mexxlady: Leuk! Mijn zus heeft ook zo'n jas, maar dan nog met sierknoopjes bij de rits. Vind het echt een hele leuke jas.

Ik had wat cadeautjes onder de kerstboom van mijn zus liggen en ben er echt superblij mee :D Die heeft wel aardig door wat mijn smaak is :D

Allereerst een leuk jurkje :D. Het is wel echt iets voor in de zomer, en ik heb geen witte BH dus dat moet ik dan nog even kopen. Maar vind hem erg leuk. Heel flowy. De mouwen zijn ook leuk. Die zijn lang, maar aan de buitenkant open tot aan de schouder. De randjes zijn ook heel mooi gemaakt aan de mouwtjes. Dat zie je eigenlijk niet zo op de foto. Zijn ook niet de beste foto's :).

Afbeelding

Dan dit roze truitje, vond ik wel erg leuk. Zelf zou ik eigenlijk nooit roze kopen, maar toch, het past wel. Het heeft doorzichtige stof bovenaan en een gouden rits aan de achterkant.

Afbeelding

Zou hem dan zelf met een zwart colbertje dragen, om de felheid van het roze een beetje te compenseren (en vetjes te verhullen :P ).

Afbeelding

Dan een jurkje, ook leuke flowy stoff en wijd uiteenlopend. Vind ik wel fijn, want heb dankzij een ongeluk andere lichaamsvormen. Mijn zandloperfiguur is verdwenen helaas :P En dan is dit wel een fijn jurkje om dat te verhullen.. En met een leuk vestje of colbertje, dicht op los, erover kan die wel wat figuur krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Dan mijn favo cadeautje. Een heel leuk jurkje. Kreeg hem op eerste kerstdag en had eigenlijk voor tweede kerstdag al een outfit gepland, maar heb dat idee het raam uit gegooid en dit jurkje gedragen.

Afbeelding

En ook één van mijn favo's. Zoals ik al zei door een ongeluk is mijn figuur erg veranderd.. En zijn mijn spieren verdwenen. Zo ook mijn bilspieren. Ik had ooit eens een geweldig mooie kont al zeg ik het zelf :D Maar die is weg, foetsie.. En in spijkerbroeken voel ik me daar zo onzeker over. Dus heeft mijn zus me voor kerst een pushup onderbroek gegeven haha. Het is echt heel raar. Een beetje cheaten ook. Er zit wat padding in. Dus als ik het aanheb, zit ik de hele dag op een lekker kussentje :') En ik krijg er weer een kont van! Ik ben normaal niet zo van het 'faken', push up BH's vind ik verschrikkelijk, of BH's met vulling. Niet mijn ding. Maar nu ben ik er heel blij mee. Kan ik eindelijk weer eens wat anders dragen dan lange shirts over mijn spijkerbroeken. Hoef ik me even niet zo onzeker te voelen erover. Het ziet er gewoon echt uit. Alleen als iemand erin zou knijpen of me een klap voor de kont zou geven, zou die in aanraking komen met iets veerbaars en zacht :+ . Mijn eigen kont kom met de tijd ook wel weer terug, als ik genoeg train. Maar tot dan mag dit onderbroekje het voor me oplossen :D

Mijn normale kont in een spijkerbroek. Oftewel, er is geen kont te zien :P

Afbeelding

En met het onderbroekje. Ziet er meteen een stuk beter uit vind ik zelf :)

Afbeelding

Ben blij met zus de kerstman en haar cadeautjes :D. Heb ook nog van andere wat leuke dingen gekregen, wat sieraden, een horloge, chocola en dat soort dingen. Maar de kleren, daar ben ik gewoon heel blij mee :).
Laatst bijgewerkt door ElineS op 26-12-15 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 22:44

Je hebt het steeds over vetjes, maar die zie ik nergens zitten hoor! Prima lichaam heb je. Vind alleen het witte jurkje en het gestreepte jurkje wel erg kort bij je.. Oh, en onder wit moet je een rode bh dragen! :D Geen wit onder wit, dat blijf je toch altijd zien.

En Lidy, prachtig jurkje! :+:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-12-15 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 22:46

Ik heb in de sale nog wat geshopt, heb bijna 30 euro korting. :Y)

Afbeelding

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 22:54

Ja, het is niet super lang. Maar witte jurkje zal meer dienen als, lekker over de bikini aantrekken jurkje. Het gestreepte jurkje kan lager/langer. Heb hem nu inderdaad wel erg kort, maar je kan hem lager trekken. Het is in ieder geval zo, dat ik er veilig mee kan bukken :).

Vetjes verhul ik hihi :D Nee, ik ben best dun en ben ook dun geworden in het ziekenhuis, maar dat komt vooral doordat mijn spieren weg zijn. Nu begin ik weer aan te komen, want was te dun, maar helaas gaat alles rondom mijn buik en heupen zitten. Dus ik heb nu een ander lichaam dan eerder. Toen was mijn buik aardig strak geen love handles.. Maar nu heb ik een paar vetkwabjes, een 'opgezwollen buik' en lovehandles, terwijl ik geen kont heb en mijn armen en benen nog superslank zijn :'). Dus beetje uit proportie.. Maar komt ook doordat mijn buikspieren slap zijn.. Helaas kan ik die niet goed trainen, omdat mijn rug gebroken is en ik geen buikspieroefeningen mag doen. Maar het is niet dat ik denk dat ik dik ben, absoluut niet. Maar het is allemaal wat minder strak en anders.

Maar ach, komt allemaal wel weer. Tot dan gewoon de juiste kleding aan en strakke truitjes vermijden, dan is het dikke prima :). En wandel gewoon rond in bikini hoor, in het zwembad. Schaam me er niet voor, dat niet. Maar vind het wel lastig, want het is nu minder makkelijk om gewoon wat aan te gooien met kleding. Als je een goed lijf hebt zie je er meestal goed uit, al trek je een vuilniszak aan. Maar is het allemaal wat uit proportie, dus moet ik een beetje meer aan kleding denken en dan is het prima te verhullen.

@Rebeccaa: Dat eerste vestje vind ik echt leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:00

Mwah, ik vind niet perse dat je met een lichaam er in een vuilniszak al goed uitziet. Ik vind uitstraling echt een hoop doen ook. Als je je lekker voelt in je lichaam, straal je dat ook wel gewoon uit. Alhoewel ik het me je eens ben dat je met vetjes soms wel even moet kijken hoe je het het beste kunt verwerken. :Y)

Ja leuk he? Dat vest is afgeprijsd van 25 euro naar 9,99 en met kortingscode + zonder verzendkosten (speciale actie tot 00.00 vanavond) is hij maar 7,99. Wou hem van de winter al, maar was te gierig om er 25 euro + verzendkosten voor te betalen. := :')

Ik mag trouwens in heel januari geen kleding meer kopen. Ga oudjaarsdag nog winkelen en daarna is het ècht even klaar voor een tijdje. Ben de afgelopen paar maanden echt helemaal losgegaan. Weet van gekkigheid niet meer waar ik alles moet laten. :o

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:07

0-0... H&M Want voor nog niet eens een tientje, wil ik hem ook wel haha.

Ik ken het gevoel.. Heb ook iets teveel internetgeshopt en moet me echt een ban opleggen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:08

Leuke dingen hoor Eline, lekker verwend!

Ah gaaf Rebec :)). Lekker meegenomen zo. Waar is het van?

Ik heb van mijn ouders een horloge gehad van Cluse, onder de boom. Erg blij mee! Volgende week heb ik loon (veel dit keer :) ) en ga ik ook nog even lekker shoppen! Ik wil erg graag een paar filling pieces of mason garments sneakers. Dan is mijn loon voor een groot deel al weer op Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:12

Forever21! Heb de link wel voor je als je hem wilt bestellen Eline, moet dus wel voor 12 uur, anders krijg je de korting + de gratis verzendkosten niet meer. En f21 heeft best wel degelijke kwaliteit kleding, dus echt geen geld. :) Heb ook een okergeel vest van f21 van vorig jaar en die draag ik heel vaak en ziet er nog heel mooi uit. Die heb ik toen ook gekocht in de sale.

Lekker Dewi! Ik wil volgende maand ook nog zoveel kopen, maar het moet echt even een keer klaar zijn haha. Kan niets meer kwijt. Eerst maar even een paar weken flink sparen en en een nieuwe kledingkast kopen en dan mag ik weer gaan shoppen voor het voorjaar. Voor de winter heb ik gewoon echt niets meer nodig. :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:17

Rebeccaa schreef:
Forever21! Heb de link wel voor je als je hem wilt bestellen Eline, moet dus wel voor 12 uur, anders krijg je de korting + de gratis verzendkosten niet meer. En f21 heeft best wel degelijke kwaliteit kleding, dus echt geen geld. :) Heb ook een okergeel vest van f21 van vorig jaar en die draag ik heel vaak en ziet er nog heel mooi uit. Die heb ik toen ook gekocht in de sale.

Lekker Dewi! Ik wil volgende maand ook nog zoveel kopen, maar het moet echt even een keer klaar zijn haha. Kan niets meer kwijt. Eerst maar even een paar weken flink sparen en en een nieuwe kledingkast kopen en dan mag ik weer gaan shoppen voor het voorjaar. Voor de winter heb ik gewoon echt niets meer nodig. :+

Link link link link? :D :D..

@Classic: Hoe zijn de pantoffels eigenlijk bevallen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:22

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:43

Dankjewel!

Hmm, nu twijfel ik of ik een S moet nemen of een M... Lastig.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:53

Leuke cadeautjes ElineS! En inderdaad, ik zie geen vetjes hoor :))

Lekker die korting Rebecca! Leuke aankopen ook :j
Ik herken het trouwens van al die aankopen, mijn kast is echt vol. En dan kun je nagaan dat mijn kast nog netjes en halfleeg was met verhuizen half jaar geleden :')

Heb je een foto van je horloge DewiRox?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:15

Afbeelding
Deze is het :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:44

Oh die is leuk! Ben alleen niet zo goed in snel beslissen, want m'n geld is op :+

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:38

ik zoek een simpele horloge, rond de 5O euro.
De bandjes moet leer zijn en de horloge moet in het geheel toch van goede kwaliteit zijn.
Iemand een idee?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:43

Misschien kun je kijken naar horloges van het merk OOZOO?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 14:44

bedankt zal ik doen!