Dat ik in een onderzoeksgroep zit die niet wil opschieten. Terwijl we toch echt morgen de deadline hebben. Was even vergeten waarom ik alleen werken zo fijn vond..
Dat ze de kantine voor 3/4 hebben afgezet voor een lunch, terwijl er daar maar ongeveer 10 mensen zitten. En wij zitten met bijna alle leerlingen op de rest van de kantine, wat dus absoluut niet past.
Dat iemand in de straat waar je 30 mag, twee eendjes heeft doodgereden. Is bij m'n ouders. Diertjes keren jaarlijks als koppeltje terug en krijgen bij ons in het weiland/slootkant hun kuikentjes. Triest dat men hier 70 rijdt ipv 30 en dus een koppeltje eenden doodgereden heeft. Hebben best wat jaartjes plezier gehad van de eendjes met de buurt, maar vanmorgen lagen ze er dus triest bij. De groenvoorziening maar gebeld om ze op te halen. Is dat ik zwanger ben, anders had ik ze zelf wel weggebracht... :/
Dat de werkweek weer is begonnen na een heerlijk lang weekend weg met mijn quiltvriendinnen. En dat er dus 1001 dingen op mijn bureau liggen die allemaal prioriteit hebben, maar die ik echt niet allemaal in een dag kan doen. Of een week....
Snertpony die weer eens aan het slopen is. Zucht, zo vermoeiend.
Askja
Geplaatst: 04-04-17 22:31
Aan een halve gare op een ligfiets die keihard lachte toen mijn paard schrok van zijn fiets. Gast kwam met een behoorlijke vaart aankarren op zijn trapbed en was ondertussen druk bezig de omgeving te filmen met zijn smartphone. Type 50+ -zonnebril- wie doet mij wat. Vond het geen rare reactie van mijn merrie dat ze daar even van opzijsprong.
Dat m'n project te lang duurt en ik me er niet meer op kan concentreren. De eindstreep is in zicht, bijna alles is getest, maar iedere keer komt er weer iets boven drijven wat we niet verwacht hadden.
LauraO
Geplaatst: 05-04-17 13:44
Aan een leerling die denkt grappig te zijn. Zeggen dat de toets niet doorgaat, terwijl dat wel zo is, en de andere leerlingen geloven hem omdat hij klassenvertegenwoordiger is...
Dat ik ben uitgenodigd voor een verjaardag waar ik helemaal niemand ken, en wat ik dus veel te spannend vind. Twijfel echt om te gaan maar vind het ook banketstaaf om niet te gaan.... zucht.